MommyHai / 05.12.2022 / 00:19

butonul de deschidere a chatului

81% DINTRE MAME PREFERĂ CUMPĂRĂTURILE ONLINE ATUNCI CÂND VINE VORBA DE PRODUSELE PENTRU COPII

Când vine vorba de achiziţia produselor pentru copii, 81% dintre mame preferă să o realizeze online, conform datelor relevate de cel mai recent studiu efectuat de Mommy HAI, aplicaţie dedicată mamelor și femeilor însărcinate.

 Mai mult, conform aceloraşi date, 79% dintre acestea sunt influenţate de recomandările primite în mediul online, următoarele surse de influenţă fiind, în ordine, prietenele apropiate şi anunţurile plătite de pe reţelele Social Media.

„Ne-am dorit ca odată cu lansarea aplicaţiei dedicată mamelor şi viitoarelor mame, să aflăm cât mai multe despre nevoile şi alegerile lor, aşa că le-am invitat să ne spună mai multe despre obiceiurile lor de cumpărare. E drept că nu am avut nicio surpriză în ceea ce priveşte preferinţa pentru cumpărăturilor online, acesta fiind şi unul dintre motivele pentru care am construit această aplicaţie. Am aflat însă lucruri importante despre cum să structurăm mai bine lucrurile astfel încât ele să ajungă cât mai uşor şi mai rapid la produsele şi informaţiile necesare” declară Stefana Rondak, fondatorea aplicației MommyHAI.

Principalele produse pe care mamele preferă să le cumpere online sunt: scutecele, cărţile, scaunele auto, sistemele de purtare şi gadget-urile menite să le uşureze activităţile zilnice care se desfăşoară în interiorul căminului, precum maşini de spălat vase, aspirator-robot sau multicooker.

„E drept că aceste cumpărături au mult de-a face cu veniturile care intră în locuinţele respective. 57% dintre doamnele care au răspuns sondajului nostru au declarat că veniturile lunare ale familiei depăşesc suma de 9.000 de lei, în timp ce 34,3% au venituri cuprinse între 4.000 şi 9.000 de lei. În consecinţă şi bugetele pentru cadourile de sărbători sunt generoase”, declară Stefana Rondak, fondatorea aplicației MommyHAI.

58% dintre repondente au declarat că anul acesta vor cheltui peste 500 de lei pentru cadourile de Crăciun, în timp ce 41% dintre ele au alocat sume cuprinse între 100 şi 500 de lei. Studiul realizat pe un eşantion de 169 de mame a arătat şi că 75% dintre se bucură de lansarea unei aplicații care reunește într-un singur loc informații despre produse, locații și activități, dar și sfaturi pentru achiziția de produse dedicate. 72% dintre femeile participante la studiu susțin că le-ar fi fost utilă o astfel de platformă înainte de a deveni mame.

În ceea ce privește comportamentul de achiziție, studiul relevă faptul că 36% dintre femei sunt mai atente la calitatea produselor cumpărate decât erau înainte de sarcină, iar 17% cumpără mai des decât o faceau înainte să devină mame și investesc sume considerabil mai mari.

Studiul realizat prin chestionar online a reunit răspunsurile a 169 de mame, dintre care 114 au un singur copil, 51 dintre ele au 2 copii, iar 3 au 3 copii. 74,5% dintre repondente sunt din București.

Descrierea Companiei:

Aplicația Mommy HAI este prima și singura aplicație gândită special pentru mame, care le aduce într-un singur spațiu, locațiile, magazinele și furnizorii de servicii de calitate, potriviți pentru copiii lor.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România