Innoship / 23.11.2021 / 11:28

butonul de deschidere a chatului

Bilanț Black Friday 2021: Curierii au ridicat peste 2 milioane de comenzi de la retaileri, ȋn primul weekend de BF

Peste 2 milioane de comenzi au fost predate, de către companiile din retail către curieri, ȋn weekend-ul de Black Friday 2021, arată o analiză a start-up-ului de tehnologie, Innoship. Volumele predate ȋn intervalul vineri-duminică sunt de aproximativ 2,5 ori mai mari față de un weekend obișnuit. Platforma Innoship a gestionat peste 12% din totalul comenzilor predate de retaileri în primul weekend al campaniei.

,,Suntem mândri că am reușit să gestionăm, cu succes, peste 12% din totalul comenzilor plasate de consumatori, ȋn magazinele online, la doar un an și jumătate de la lansare. Innoship a optimizat procesul de livrare pentru peste 100 retaileri, printre care nume de top precum Elefant, Otter, Evomag sau Yves Rocher. Am remarcat o ȋmbunătățire a performanței de livrare ȋn campania Black Friday 2021. Atât retailerii, cât și companiile de curierat au colaborat, ȋntr-un efort comun, pentru a oferi clienților cea mai bună experiență de cumpărare”, spune Dan Ungureanu, Head of Business Development şi co-fondator Innoship (FOTO).

79% din totalul comenzilor predate în primele trei zile ale campaniei au fost ȋmpărțite ȋntre primii trei jucători din piața de curierat: Fan Curier, Sameday și Cargus. Vârful comenzilor s-a înregistrat în ziua de vineri, când au fost ridicate circa 1,2 milioane din totalul comenzilor plasate în primul weekend al campaniei de Black Friday.

Curierii au lucrat non-stop pe parcursul campaniei, astfel ȋncât peste jumătate (58%) dintre livrările online preluate de la retaileri vineri, ȋn prima zi de BF, au fost livrate foarte rapid, ȋn weekend, iar la finalul zilei de marți, procentul de livrare a ajuns la 95%.

Munca curierilor a fost ușurată și de creșterea numărului punctelor fixe de tip locker sau pick-up points. Preferința consumatorilor pentru flexibilitate în opțiunile de livrare este confirmată și prin faptul că 20% din volumele retailerilor care au implementat opțiunea de livrare la puncte fixe prin integrarea cu Innoship, au ajuns ȋn lockere.

Black Friday, „ȋncălzire” pentru sărbători

Campania de Black Friday reprezintă debutul celei mai aglomerate perioade din an pentru retaileri și curieri. Până la sărbători, volumul de colete va rămâne la un nivel crescut, având ȋn vedere că retailerii pregătesc noi campanii și oamenii ȋncep deja să comande cadourile pentru sărbătorile de iarnă.

Platforma Innoship ajută retailerii să administreze eficient propriile contracte de curierat, optimizând semnificativ atât costurile, cât și calitatea procesului de livrare, prin alocarea automată a comenzilor curierului potrivit. Pe lângă ȋmbunătățirea performanței de livrare, prin integrare cu Innoship, retailerii pot oferi mai multe opțiuni de livrare la check-out, reducând, astfel, rata de retur a comenzilor. De la începerea activității în 2020, Innoship a orchestrat peste 11 milioane de comenzi în România și în Europa.

Algoritmii avansați de machine-learning ai soluției analizează performanța diferitelor opțiuni de livrare din întreaga arie geografică relevantă și punctele de livrare ale unui retailer pentru a aloca comenzile de livrare pe baza unor criterii personalizate de fiecare retailer ȋn parte. După identificarea curierului optim, platforma Innoship ajuta companiile de retail să mențină clientul informat, în fiecare etapă a procesului de livrare, prin notificări SMS sau email în timp real.

Descrierea Companiei: Innoship este un start-up de tehnologie înființat in 2019 de Daniel Nicolae, Andrei Paul, Dan Ungureanu și Robert Tanase. Fondul de venture capital Gapminder și antreprenorul Cătălin Grigorescu sunt investitori ȋn Innoship. Innoship este cel mai mare agregator pentru opţiuni de livrare din România și țintește poziția de lider ȋn Europa. Ȋn acest moment, integrează peste 60 de curieri ȋn 15 țări, iar echipa a ajuns la 17 membri și continuă să se extindă.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România