Vasile Burcin / 14.06.2022 / 15:21

butonul de deschidere a chatului

Cărțile de vizită digitale, noul trend în afaceri

Cardanti, primul furnizor de cărți de vizită digitale din România, și-a accelerat creșterea în pandemie și își propune să atingă o cifră de afaceri de 1 milion de euro. Numai până la jumătatea anului 2022, peste 4000 de cărți de vizită digitale au fost furnizate în țară, dar și în Europa și Statele Unite ale Americii.

În perioada pandemiei mai ales, distanțarea socială a impus adaptarea unor măsuri de comunicare mai sigure. Cărțile de vizită digitale au reușit să facă legătura între oameni, fără ca aceștia să fie nevoiți să atingă și să facă schimb de cărți de vizită clasice, din hârtie ori carton.

Cu aceste cărți de vizită digitale se poate socializa fără limite, cu o singură carte de vizită avem la îndemână toate informațiile clare și concise. Practic, o carte de vizită digitală economisește timpul atât de prețios. În plus, contactele căutate pot fi reperate mult mai repede, în agenda telefonului”, a explicat Vasile Burcin, Fondator Cardanti .

Sustenabilitatea este încă un atu al cărților de vizită digitale, deoarece prin apariția acestui tip de cărți de vizită se elimină consumul de hârtie, fiind o metodă ecologică de transmitere a informațiilor de contact. Echipa Cardanti face cărțile de vizită digitale și mai eco-friendly, odată cu lansarea unui proiect de responsabilitate socială, prin care compania se angajează ca pentru fiecare carte de vizită vândută să planteze un copac.

Domenii în care cărțile de vizită digitale au success

În România, majoritatea clienților care au achiziționat cărți de vizită digitale este reprezentată de persoanele din mediul antreprenorial, din sfera oamenilor de vânzări, din industria farmaceutică, a distribuitorilor de produse HoReCa, a avocaților, notarilor și din cadrul instituțiilor statului.

Nevoia tot mai mare de transmitere și accesare a informațiilor într-un timp cât mai rapid a stimulat întreaga piață a soluțiilor digitale. Astfel, digitalizarea cărților de vizită, ca metodă contactless de transfer al datelor de contact a făcut posibilă includerea unor funcții suplimentare, precum atașarea de prezentări în format pdf și videoclipuri de prezentare a produselor și servicii pe care le oferă posesorul unei astfel de cărți de vizită digitală.

Obții informații complete și actualizate, accesibile prin cod QR și NFC, făcând economie de timp și hârtie

Cărțile de vizită digitale permit transmiterea informațiilor în mod instant, prin NFC și scanare de cod QR. Acest lucru are ca rezultat optimizarea costurilor, fiindcă nu mai trebuie printate noi și noi cărți de vizită, iar informațiile conținute digital, precum numerele de telefon, adresa de e-mail sau adresa poștală pot fi actualizate în timp real. În plus, pot fi menționate linkurile canalelor de social media, precum LinkedIn, Facebook, Instagram etc. Cărțile de vizită digitale, fie că sunt personale sau de business, pot avea o grafică individualizată, astfel încât să reflecte cât mai bine brandul personal al deținătorului sau, în cazul celor de business, să ofere cât mai multe informații concrete despre afacere și despre proprietarul cărții de vizită.

LINK VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=MO0X7h-EGj8

Descrierea Companiei: Înființată în 2020, Cardanti este prima companie din România care furnizează cărți de vizită digitale, bazate pe tehnologia NFC. Produsele Cardanti includ atât o componentă fizică, prin cardurile de vizită smart, cât și o componentă digitală, prin profilul de business care poate fi gestionat de fiecare utilizator în parte. Soluțiile de business Cardanti concurează pe nişele cărţilor de vizită luxury şi a cărţilor de vizită premium.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România