Marketiu & DigiCon / 20.10.2022 / 07:58

butonul de deschidere a chatului

DIGICON 2022, CONFERINȚA DE INOVARE ÎN MARKETING LA CARE PARTICIPANŢII AU OCAZIA SĂ TESTEZE NOILE TEHNOLOGII

Inteligența Artificială în Marketing și Inteligența Umană sunt aduse din nou față în față pentru generarea de idei inovative în digital marketing. A doua ediție DigiCon, conferința de inovare și trenduri dedicată exclusiv liderilor în marketing din România, are loc anul acesta în București, pe 4 noiembrie. Participanţii vor avea ocazia să interacţioneze cu cele mai noi tehnologii şi să afle dacă şi cum le pot folosi pentru creşterea business-ului pe care îl conduc. Trendul în marketingul digital este dat în ultimii ani de tehnologii precum Artificial Intelligence (AI), Machine Learning, Blockchain și Automatizare, cheltuielile publicitare în această direcţie fiind estimate să ajungă în acest an la 616 miliarde de dolari.

În acest context cea de-a doua ediție DigiCon 2022 își propune să dezbată modul în care aceste instrumente digitale își găsesc aplicabilitatea în activitățile de marketing și cum pot fi aplicate în beneficiul companiilor și clienților. Participanții vor avea astfel oportunitatea de a interacționa cu tehnologii precum generarea artei prin AI chiar în cadrul conferinței, iar cei interesați vor beneficia de consultanță la faţa locului în privința provocărilor de marketing cu care se confruntă.

Evenimentul, programat să aibă loc pe 4 noiembrie, va reuni peste 200 de manageri de top, CEO, antreprenori și jurnaliști care vor putea să asculte lideri în domeniu şi să împărtășească idei și informații despre tendințele pieței de digital marketing și impactul noilor tehnologii în dezvoltarea strategiilor moderne de marketing.

“Ne bucurăm să avem din nou ocazia de a aduce în exclusivitate, într-un cadru fizic, personalități din lumea digitală, lideri de marketing și manageri ai organizațiilor ce construiesc trendurile de mâine. Este un eveniment unic în România, iar participarea se face exclusiv în baza unei aplicații – astfel reușim sa păstrăm un standard excelent al calității, dar și garanția unui public cu adevărat relevant, care va beneficia cu adevărat de informațiile și mediul creat în cadrul conferinței. Ne dorim să creăm o experiență memorabilă și suntem siguri că, la fel ca în cazul ediției trecute, toți cei care vor fi alături de noi vor simți la sfârșitul zilei că au învățat lucruri valoroase și aplicabile. " Andrei Tiu (fondator al agenției de marketing Marketiu și organizator al conferinței).

Piaţa de media din România este previzionată să depășească nivelul de 640 milioane de euro în 2022 și se află într-o creștere mai accelerată decât cele mai multe piețe internaționale în acest an. Avansul de 6% estimat pentru 2022 față de 2021 include și o creștere de peste 20% a segmentului de digital media. Acesta este şi motivul pentru care managementul strategiilor de digital marketing eficiente și folosirea celor mai noi tehnologii pentru optimizarea acestor bugete este de o importanță critică pentru directorii de marketing.

Accentul conferinței va fi pus pe tema tranziției brandurilor tradiționale (care activează în online-ul clasic) către Metaverse și oportunitățile care apar odată cu noul mediu virtual Web 3.0. Participanții la DigiCon 2022 vor primi, în premieră pentru România, un bilet sub formă de NFT (Non-Fungible Token).

Prima parte a zilei este dedicată zonei de inovație în marketing, strategie și tehnologii disruptive. Un panel special va fi dedicat promovării moderne în spațiul eCommerce, dar și Live Shopping-ului, o tendință care este abia la început de drum în România, însă care a luat o amploare semnificativă pe piețele asiatice, vest-europene și cea americană.

În a doua parte a evenimentului vor fi abordate tendințele și inovațiile în materie de eCommerce și Content Marketing în cadrul unui panel axat pe inovare, transformare și adoptare a tehnologiei în eCommerce. Pentru finalul conferinței organizatorii au pregătit un eveniment social privat și o surpriză dedicată comunității de marketeri prezenți la DigiCon 2022.

Prima ediție a DigiCon a găzduit aproximativ 120 de participanți din 50 de companii și s-a axat pe crearea de strategii de marketing integrate pentru zona digital. Aplicațiile pentru acces la eveniment sunt deschise și se pot face aici.

Descrierea Companiei:

Despre Marketiu: Originar fondați în Londra în 2016, dar cu o experiență de peste nouă ani in piața digitală, Marketiu este o agenție de promovare specializată în strategie, implementare și automatizare Marketing Online, având ca scop creșterea profitului companiilor prin folosirea celor mai moderne tehnici și inovații digitale.

Despre DigiCon: Prima conferință de inovare în marketing din România, dedicată exclusiv top managementului de marketing. De asemenea, este primul eveniment unde accesul va fi realizat pe bază de NFT.

Descrierea Companiei:

Despre Marketiu: Originar fondați în Londra în 2016 - dar cu o experiență de peste 9 ani in piața digitală, suntem o agenție de promovare specializată în strategie, implementare și automatizare Marketing Online, având ca și scop creșterea profitului companiilor prin folosirea celor mai moderne tehnici și inovații digitale.

Despre DigiCon: Prima conferinta de inovare in marketing din Romania dedicata exclusiv top managementului de marketing, cu acces pe baza de NFT.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România