Marketiu / 10.11.2022 / 15:09

butonul de deschidere a chatului

Live shopping, AR și VR shopping, cele mai noi trenduri în piața de retail, cu rate de conversie de până la 20% și retururi în scădere cu 40%

București, 11 noiembrie 2022 – Piaţa de retail se schimbă de la un an la altul, tot mai multe companii începând să se îndrepte către experiențe de cumpărare care le permit rate de retenție uriașe și o interacțiune live cu consumatorul. Estimările arată că piața de live shopping va ajunge la o valoare de 35 de miliarde de dolari în SUA până în 2024, în timp ce în China va genera încasări de 480 de miliarde de dolari doar anul acesta. Statisticile şi previziunile în domeniu au fost analizate pe larg de cei peste 200 de lideri în marketing, advertising și business prezenți la cea de-a doua ediţie DigiCon.

Cele mai noi tehnologii în care investesc retailerii

Cea mai nouă tendință din domeniu este livestream selling sau live shopping și presupune organizarea evenimentelor de shopping, în timp real, dându-le astfel companiilor oportunitatea de a creea conexiuni mai puternice cu consumatorii, de a-și crește audiențele prin parteneriatele cu influenceri în cadrul acestui tip de eveniment și, nu în ultimul rând, de a-și crește rata de conversie, în acest caz de achiziție, într-un mod foarte eficient. Trebuie să ne gândim că majoritatea giganților tech investesc deja masiv sau urmează să o facă în aplicații și platforme de live shopping, iar printre ei se numără Amazon prin Amazon Live, Google și Pinterest.”, spune Andrei Tiu, fondator Marketiu și organizator DigiCon

Augmented Reality Shopping este o altă experiență de shopping, ce le permite utilizatorilor să personalizeze și să încerce anumite produse. Clienţii pot vedea astfel în timp real, fără să se deplaseze, felul în care li se potriveşte sau nu un produs, atât ca mărime şi model, cât şi din punct de vedere al culorilor acestuia în raport cu nuanţa pielii sau a părului.

Strategia de business, impactul tehnologiilor disruptive precum Inteligență Artificială, Realitatea Augmentată, Blockchain și evoluția Mertaverse, dar și trendurile pentru 2023 din industria de digital au fost dezbătute pe larg la cea de-a doua ediţie a conferinţei de inovare DigiCon.

Unul dintre cele mai apreciate și atractive momente ale zilei a fost panel-ul axat pe Entertainment și Media organizat împreună cu Romanian Artists Agency. Roxana Alexandru, Ana-Maria Apostoiu, Virgil Ianțu și Andrei Lăcătuș (Shurubel) au dezbătut împreună cu Andrei Tiu evoluția parteneriatelor dintre branduri și celebrități, evoluția consumului TV în paralel cu creșterea consumului de conținut video pe Youtube, bune practici și povești din spatele celor mai de succes campanii de endorsement.

“A fost un eveniment cu totul special și foarte așteptat de către toți participanții. Am primit primii oaspeți chiar înainte de ora de deschidere a registration-ului, iar pe parcursul întregii zile s-a simțit în aer o energie aparte - o stare generală de bună dispoziție, curiozitate și entuziasm față de speakeri, dar și față de noile prietenii închegate chiar în acele momente.”, spune Andrei Tiu, fondator Marketiu și organizator DigiCon.

Conferința dedicată liderilor de marketing și top managementului a provocat audiența prin prezența unor experți de top precum Dragoș Nicolaescu, cu un portofoliu de peste 70 de companii, Doina Vîlceanu, Director de Marketing în cadrul ContentSpeed, Robert Tatoi, fondator Play Vertical și Andrei Tiu, fondator al Marketiu.

LINK VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=EOP2ViaJrJc&feature=youtu.be

Descrierea Companiei:

Marketiu este una dintre agențiile independente respectate de digital marketing din România. Având experiența lucrului cu peste 100 de clienți la nivel global, agenția livrează servicii integrate de marketing online pentru companii din sectoarele eCommerce, B2B, Software & IT, Servicii Profesionale, Medicale și Real Estate.

DigiCon este conferința de inovare și noi tendințe în marketing care se adresează exclusiv liderilor în marketing și business din România, lansată de Marketiu în 2019.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România