Cristian Manafu / 06.12.2021 / 10:09

butonul de deschidere a chatului

Specialisti din Romania, Danemarca si Olanda vor prefata tendintele in comunicare in era sustenabilitatii la Brand Power Summit 2021

Peste 1200 de profesionisti din marketing, advertising, media, PR si social media vor participa la Brand Power Summit 2021. Conferinta de anul acesta se va desfasura pe 10 decembrie si va aduce in prim-plan tendinte actuale, directii de actiune si idei pentru companiile din Romania, referitoare la comunicare si marketing in era sustenabilitatii, relevante in lumea brandurilor responsabile, dar si in randul publicului implicat si interesat.

Specialisti recunoscuti din Romania, Danemarca si Olanda vor aborda subiecte precum leadership in comunicare, noi strategii ale unor brand-uri de succes, tactici pentru un marketing responsabil si multe altele.

Rolul pe care il joaca sustenabilitatea in strategia de marketing si comunicare a brandurilor si companiilor devine din ce in ce mai important, fie ca este vorba de impactul general si pozitionarea acestora pe piata, fie pentru a intampina asteptarile consumatorilor. Astazi, mai mult ca oricand, oamenii de comunicare trebuie sa fie la curent cu tot ce este nou si sa aiba la indemana atat instrumentele, cat si solutiile pentru a face fata provocarilor din societate.

In acest sens, Brand Power Summit 2021 propune subiecte precum:

REIMAGINING BRAND STRATEGIES - Cum abordam noile tendinte si cum le utilizam in strategia de comunicare

BRAND STORYTELLING – Care sunt noile abordari in comunicarea de brand in contextul actual

RETHINKING SUSTAINABILITY - Ce schimbari ne-a adus pandemia si care sunt transformarile in sustenabilitate astazi

BUILDING MEANINGFUL BRANDS - Cum sa ne apropiem mai usor de consumatori printr-un marketing responsabil

TRENDS FOR 2022 - Care sunt trendurile si oportunitatile in era sustenabilitatii si a marketing-ului sustenabil

Vorbitorii primei editii sunt: Thomas Kolster (Marketing Activist, Sustainability Normaliser & Author), Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl Romania), Smiley, Diana Tanase (B2B2C Marketing Manager, Mastercard), Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group), Teodora Juravle (Head of Marketing, Electrolux Romania), Oana Maria Camenita (Associate Partner, IBM IX), Andrei Chirila (Chief Marketing Officer, Fashion Days), Mihai Bonca (Senior Consultant, Brand Architects), Flavia Bobei (Alternative Research Solutions Manager, Unlock Research), Patricia Arbanas (SVP, Business Director & Sustainability Lead Mccann Worldwide), Dragos Tuta (Fondator, Ambasada Sustenabilitatii in Romania), Andra Constantinescu (Account Director, Kantar Romania), Andra Munteanu(Social Entrepreneur, Narada), Claudiu Butacu (Co-Founder, EFdeN).

Participarea la eveniment este gratuita, iar inregistrarile se fac online, pe site. Mai multe informatii despre eveniment, agenda si vorbitori sunt disponibile pe www.brandpower.ro.

Brand Power Summiteste un eveniment prezentat de Lidl Romania, creat cu sprijinul Mastercard, Nespresso, Maestro si Electrolux Romania.

Descrierea Companiei: Agentie de organizare si planificare de evenimente online si offline, ce propune concepte creative si inedite, continut original si solutii tech avansate.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România