InteliPR / 11.11.2022 / 12:42

butonul de deschidere a chatului

VÂNZĂRI DE PESTE 88 DE MILIOANE DE EURO PENTRU GRUPUL ASEE, ÎN AL TREILEA TRIMESTRU DIN 2022. CUM AU CRESCUT VENITURILE CU 53% FAŢĂ DE ANUL TRECUT

Grupul Asseco South Eastern Europe a înregistrat în trimestrul al treilea al anului 2022 o creștere de 53% (+30,4 milioane de euro) a veniturilor din vânzări comparativ cu aceeași perioadă din 2021. Veniturile din vânzări au ajuns astfel la 88,1 milioane de euro. Toate liniile de afaceri ale grupului au generat creşteri, dar cel mai mare avans a fost generat de soluțiile de plată (+15,6 milioane de euro), soluțiile dedicate (+9 milioane de euro) și cele bancare (+3,3 milioane de euro).

În aceeași perioadă, profitul operațional a crescut cu 18%, la 12 milioane de euro, iar profitul net a avut o creștere de 30%, ajungând astfel la valoarea de 10,9 milioane de euro. Profitul EBITDA a crescut şi el cu 16%, până la 16,9 milioane de euro, iar profitabilitatea operațională s-a ridicat la 14%.

Performanța financiară solidă a Grupului ASEE în T3 2022, care a contribuit la o creștere de 11% a profitului operațional față de anul precedent, a rezultat în principal din performanța solidă a soluțiilor de plată, în special a serviciilor legate de POS și din performanța solidă a soluțiilor bancare”, a comentat Piotr Jeleński, președintele Consiliului de Administrație al Asseco South Eastern Europe S.A.

Încasările restante ale Grupului ASEE la data de 24 octombrie 2022 s-au ridicat la 80,1 milioane de euro, în creștere cu 33% față de trimestrul al patrulea din 2021.

Soluții de plată (Payten)

Veniturile din vânzări în Payten s-au ridicat la 42,3 milioane de euro în trimestrul al treilea din 2022, în creștere cu 59% (+15,6 milioane de euro) față de perioada similară a anului precedent.

Profitul operațional al diviziei Soluții de plată s-a ridicat la 7,1 milioane de euro, în creștere şi ea cu 20% (+1,1 milioane de euro), comparativ cu T3 2021. EBITDA consolidat s-a ridicat la 10,1 milioane de euro.

Soluții bancare

Veniturile din vânzări de soluții bancare au atins nivelul de 15 milioane de euro, în creștere cu 28% (+3,3 milioane de euro), generată în principal de sistemele bancare de bază (+0,5 milioane de euro), de soluțiile multicanal (+1,7 milioane de euro) și de soluțiile de securitate (+1 milion de euro).

Profitul operațional s-a ridicat la 3,1 milioane de euro, în creștere cu 19% (+0,5 milioane de euro), în timp ce EBITDA consolidat a totalizat 3,8 milioane de euro, în creștere cu 16% (+0,5 milioane de euro).

Soluții dedicate

Veniturile din vânzările de soluții dedicate au crescut cu peste 47% (+9 milioane de euro) comparativ cu perioada corespunzătoare din anul precedent și s-au ridicat la 28,4 milioane de euro. Această creștere a rezultat parțial din consolidarea rezultatelor companiilor care activează în sectorul soluțiilor de management al traficului și BPM.

„Cea mai mare creștere organică a fost generată de operațiunile din România și, la o scară mai mică, de operațiunile din Serbia în cadrul soluțiilor pentru terți”, spune Piotr Jeleński, președintele Consiliului de Administrație al Asseco South Eastern Europe S.A.

Profitul operațional al soluțiilor dedicate a scăzut cu 25% (-0,5 milioane de euro), până la 1,5 milioane de euro, iar EBITDA a scăzut cu 9% (-0,2 milioane de euro), la 2,3 milioane de euro.

Descrierea Companiei:

Grupul ASEE este una dintre cele mai mari companii IT în domeniul producției și implementării de soluții și servicii software proprii în regiunea Europei de Sud-Est, Turcia, Spania, Portugalia, Andorra, Columbia, Peru, Peru, Republica Dominicană, Slovacia și Republica Cehă.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România