01.

Sunt antreprenor, de ce să apar în presă?

  • Mă cunosc tot mai mulți potențiali clienți.
  • Publicul meu află cum îl pot ajuta.
  • Am mai multă credibilitate.

Vino pe 2value, unde jurnalistii te vor ghida sa trimiti cel mai bun text catre presa.Cu costuri minime.

2value este solutia de a deveni vizibil, chiar si cu un buget mic.

02.

Sunt antreprenor, cu ce mă ajută un comunicat de presă?

  • Ajung în mai multe publicații în același timp (TITLU : BOOST DE VIZIBILITATE).
  • Transmit informații relevante pieței mele.
  • Devin mai credibil pentru că sunt preluat de presa relevantă.

Vino pe 2value, unde jurnalistii te vor ghida sa trimiti cel mai bun text catre presa.Cu costuri minime.

2value este solutia de a deveni vizibil, chiar si cu un buget mic.

03.

Sunt antreprenor, când pot trimite un comunicat de presă?

  • Îmi ofer opinia argumentată ca specialist.
  • Anunț un proiect nou.
  • Lansez un nou produs.
  • Anunț un eveniment organizat de compania mea.
  • Răspund public în anumite situații.

Vino pe 2value, unde jurnalistii te vor ghida sa trimiti cel mai bun text catre presa.Cu costuri minime.

2value este solutia de a deveni vizibil, chiar si cu un buget mic.

04.

Sunt antreprenor, vreau să apar în presă. Oare ce subiecte îi interesează pe jurnaliști?

  • Mă informez de subiectele de actualitate din domeniul meu.
  • Caut subiectele care au avut impact în domeniul meu în top 3 publicații.
  • Propun subiecte de interes și folositoare atât pentru publicul meu țintă, cât și pentru publicație.

05.

Sunt antreprenor, cum scriu un comunicat de presă?

  • Aleg un titlu atractiv, cu esența informației pentru public.
  • În primul paragraf (lead) cuprind răspunsul la întrebările : Cine? Ce? Cum? Când? De ce?
  • Respect structura: lead, dezvoltarea leadului, în care cuprind și o declarație din partea mea, și încheierea în care trag concluzia la ce vreau să transmit și pun câteva informații de bază despre companie.
  • Nu scriu mai mult de 2 pagini.

06.

Sunt antreprenor, cum scriu un titlu atractiv de comunicat de presă?

  • Țin cont de partea de noutate pe care vreau să o transmit publicului.
  • Nu este despre mine, ci despre ce beneficii au cei care citesc.
  • Verific ca titlul meu să nu fi fost deja transmis de către alții.
  • Trezesc curiozitatea, atât a jurnalistului, ca principal canal de comunicare, cât și a publicului meu.