REZULTATE PE CARE INTERVIUL LE POATE GENERA PENTRU TINE
Devii notabil pentru jurnaliști
Creezi afinitate între mass-media și brandul tău
Generezi alte oportunități media
Ajută publicul tău țintă să te descopere în mod autentic
Fie că vorbim de interviuri digitale,în presa scrisă sau pe canale media cunoscute precum blogurile,acestea ajută la consolidarea încrederii oamenilor în brandul tău personal prin cunoașterea omului din spatele companiei.
Obține o creștere a traficului pe site
Expunere controlată și bine plafinicată în fața unei audiențe noi
Odată cu aparițiile în presa relevantă sau într-un blog cu trafic ridicat îți poți crește șansele pentru a fi văzut de sute chiar mii de potențiali clienți pentru business-ul tău.
Povestea face ca oamenii să empatizeze, să se regăsească în brandul tău și să se regăsească în produsul sau serviciul pe care îl oferi.
TU FOLOSEȘTI POVESTEA TA SAU A COMPANIEI PENTRU A-ȚIPROMOVA AFACEREA ȘI BRANDUL PERSONAL?
Obținerea unui interviu nu este întodeauna ușoară. Trebuie să iei legăturaconstant cu posibili reprezentanți media cu care vrei să împărtășești povestea brandului tău
Este foarte important să apelezi la publicații care livrează în mod constantconținut relevant audienței din domeniul tău de activitate. În acest caz,intervievatorul va putea juca rolul audienței tale, știind ce întrebări să-țiadreseze pentru a-ți conduce răspunsurile către ceea ce și-ar dori clientultău ideal să audă
Alegând publicații de interes pentru audiența ta și având un intervievatorpotrivit, mesajul transmis de către tine își va găsi drumul către publicultău țintă cu siguranță
Relația cu presa este un domeniu în sine, iar 2value poate face acest lucru pentru tine. Îți la dispoziție resursele, te ajutăm să găsești cel mai interesant unghi de abordareși să alege ce e important de menționat pentru povestea ta.
În momentul în care nu dispui de contactele și vizibilitatea media necesare , șansa de a-țiîmpărtăși povestea audienței tale prin intermediul unui interviu nu este foarte mare. Asta nu înseamnă neapărat că profilul tău sau al business-ului tău nu stârnește interes.