Rezultate pe care comunicatul de presă le poate genera

Ce îți poate aduce transmiterea unui comunicat de presă?

guarantee
Apariții media garantate
flyers
Vizibilitate în publicații de top
reputation
Reputația ta are de câștigat
high-five
Încredere în brand
trophy
Aprecierea și afinitatea partenerilor
de afaceri
ratings
Mai mulți clienți
user
Crearea de oportunități media
Cum știi că informația ta este potrivită pentru un comunicat de presă?

Cum știi că informația ta este potrivită pentru un comunicat de presă?

check

Ai o informație nouă din companie/piață de afaceri

check

Ai înregistrat o creștere semnificativă a cifrei de afaceri

check

Poți oferi suport în înțelegea unor schimbări fiscale sau legislative importante

check

Ai realizat o analiză sau un studiu important pentru piață

check

Intuiești următoarele trenduri din sectorul/industria în care activezi

check

În viața companiei tale se petrec schimbări cu impact în piață pe care ai nevoie
să le transmiți unui număr mare de oameni

Care sunt evenimente din viața companiei tale care pot fi promovate printr-un eveniment de presă?

internet

Lansarea business-ului online

new-product

Lansarea unor noi linii de produse

calendar

Deschiderea unei noi fabrici

international

Extinderea internațională

handshake

Proiecte și parteneriate majore

stick-man

Câștigarea unor clienți sau licitații importante

event Photo

Care sunt etapele prin care treci pentru a avea un comunicat publicat

PASUL 1

Te înregistrezi pe platformă
- 2 minute

PASUL 2

Completezi formularul cu informația pe care vrei să o comunici
– 30 minute

PASUL 3

Un jurnalist va edita conținutul și ți-l va trimite spre validare
– 2 ore

PASUL 4

Comunicatul de presă este transmis către mass-media - imediat

PASUL 5

Primești un raport al aparițiilor media post-comunicat – în 24 ore

successPress.jpg

Ce face ca un comunicat de presă să fie de succes?

Calitatea informației este primul pas în realizarea unui comunicat de presă de succes. 2value este o platformă de comunicate de presă care se asigură că materialul care ajunge în media este de bună calitate, conține informații valoroase și te ajută să poziționezi compania între furnizorii de servicii și produsele de cea mai bună calitate din piață.

- Scris concis și la obiect

- Conține cifre importante

- Creează interes și oferă informații valoroase

- Pune informația în contextul economic, de business și național relevant

showResults

Cum evaluezi rezultatele?

Un comunicat de presă de succes îți va garanta apariții media. În acest context, primul rezultat pozitiv pe care ar trebui să îl observi observi este creșterea awarness-ului în rândul publicului tău țintă - business-ul tău este cunoscut de mai multă lume. Mai mult decât atât, aparițiile media susținute de mesaje de bună calitate conduc la dezvoltarea unui istoric pozitiv în presă, ceea ce întărește credibilitatea oamenilor în brand-ul tău. Bineînțeles, prezența în presă te ajută și la SEO - trimiterile către surse externe de apariții online sugerează motorului de căutare să-ți listeze site-ul printre primele în căutările oamenilor. Totul fără să investești niciun ban în plus.

Pe scurt, pentru a-ți da seama dacă rezultatele unui comunicat de presă sunt cele dorite, acesta trebuie să bifeze următoarele:

- Apariții media garantate

- Mai multă lume află despre business-ul tău

- Dezvolți un istoric pozitiv în presă

- Ajută SEO

Comunicate de presă publicate deja

Descarcă ghidul de
comunicare media GRATUIT

butonul de deschidere a chatului