Rezultate pe care comunicatul de presă le poate genera
Ce îți poate aduce transmiterea unui comunicat de presă?
Apariții media garantate
Vizibilitate în publicații de top
Reputația ta are de câștigat
Încredere în brand
Aprecierea și afinitatea partenerilor de afaceri
Mai mulți clienți
Crearea de oportunități media
Cum știi că informația ta este potrivită pentru un comunicat de presă?
Ai o informație nouă din companie/piață de afaceri
Ai înregistrat o creștere semnificativă a cifrei de afaceri
Poți oferi suport în înțelegea unor schimbări fiscale sau legislative importante
Ai realizat o analiză sau un studiu important pentru piață
Intuiești următoarele trenduri din sectorul/industria în care activezi
În viața companiei tale se petrec schimbări cu impact în piață pe care ai nevoie să le transmiți unui număr mare de oameni
Care sunt evenimente din viața companiei tale care pot fi promovate printr-un eveniment de presă?
Lansarea business-ului online
Lansarea unor noi linii de produse
Deschiderea unei noi fabrici
Extinderea internațională
Proiecte și parteneriate majore
Câștigarea unor clienți sau licitații importante
Care sunt etapele prin care treci pentru a avea un comunicat publicat
PASUL 1
Te înregistrezi pe platformă
- 2 minute
PASUL 2
Completezi formularul cu informația pe care vrei să o comunici – 30 minute
PASUL 3
Un jurnalist va edita conținutul și ți-l va trimite spre validare – 2 ore
PASUL 4
Comunicatul de presă este transmis către mass-media - imediat
PASUL 5
Primești un raport al aparițiilor media post-comunicat – în 24 ore
Ce face ca un comunicat de presă să fie de succes?
Calitatea informației este primul pas în realizarea unui comunicat de presă de succes. 2value este o platformă de comunicate de presă care se asigură că materialul care ajunge în media este de bună calitate, conține informații valoroase și te ajută să poziționezi compania între furnizorii de servicii și produsele de cea mai bună calitate din piață.
- Scris concis și la obiect
- Conține cifre importante
- Creează interes și oferă informații valoroase
- Pune informația în contextul economic, de business și național relevant
Cum evaluezi rezultatele?
Un comunicat de presă de succes îți va garanta apariții media. În acest context, primul rezultat pozitiv pe care ar trebui să îl observi observi este creșterea awarness-ului în rândul publicului tău țintă - business-ul tău este cunoscut de mai multă lume. Mai mult decât atât, aparițiile media susținute de mesaje de bună calitate conduc la dezvoltarea unui istoric pozitiv în presă, ceea ce întărește credibilitatea oamenilor în brand-ul tău. Bineînțeles, prezența în presă te ajută și la SEO - trimiterile către surse externe de apariții online sugerează motorului de căutare să-ți listeze site-ul printre primele în căutările oamenilor. Totul fără să investești niciun ban în plus.
Pe scurt, pentru a-ți da seama dacă rezultatele unui comunicat de presă sunt cele dorite, acesta trebuie să bifeze următoarele:
- Apariții media garantate
- Mai multă lume află despre business-ul tău
- Dezvolți un istoric pozitiv în presă
- Ajută SEO