Rezultate pe care comunicatul de presă le poate genera
Ce îți poate aduce transmiterea unui comunicat de presă?

Apariții media garantate

Vizibilitate în publicații de top

Reputația ta are de câștigat

Încredere în brand

Aprecierea și afinitatea partenerilor de afaceri

Mai mulți clienți

Crearea de oportunități media

Cum știi că informația ta este potrivită pentru un comunicat de presă?

Ai o informație nouă din companie/piață de afaceri

Ai înregistrat o creștere semnificativă a cifrei de afaceri

Poți oferi suport în înțelegea unor schimbări fiscale sau legislative importante

Ai realizat o analiză sau un studiu important pentru piață

Intuiești următoarele trenduri din sectorul/industria în care activezi

În viața companiei tale se petrec schimbări cu impact în piață pe care ai nevoie să le transmiți unui număr mare de oameni
Care sunt evenimente din viața companiei tale care pot fi promovate printr-un eveniment de presă?

Lansarea business-ului online

Lansarea unor noi linii de produse
.png)
Deschiderea unei noi fabrici

Extinderea internațională
.png)
Proiecte și parteneriate majore

Câștigarea unor clienți sau licitații importante

Care sunt etapele prin care treci pentru a avea un comunicat publicat
PASUL 1
Te înregistrezi pe platformă
- 2 minute
PASUL 2
Completezi formularul cu informația pe care vrei să o comunici – 30 minute
PASUL 3
Un jurnalist va edita conținutul și ți-l va trimite spre validare – 2 ore
PASUL 4
Comunicatul de presă este transmis către mass-media - imediat
PASUL 5
Primești un raport al aparițiilor media post-comunicat – în 24 ore

Ce face ca un comunicat de presă să fie de succes?
Calitatea informației este primul pas în realizarea unui comunicat de presă de succes. 2value este o platformă de comunicate de presă care se asigură că materialul care ajunge în media este de bună calitate, conține informații valoroase și te ajută să poziționezi compania între furnizorii de servicii și produsele de cea mai bună calitate din piață.
- Scris concis și la obiect
- Conține cifre importante
- Creează interes și oferă informații valoroase
- Pune informația în contextul economic, de business și național relevant

Cum evaluezi rezultatele?
Un comunicat de presă de succes îți va garanta apariții media. În acest context, primul rezultat pozitiv pe care ar trebui să îl observi observi este creșterea awarness-ului în rândul publicului tău țintă - business-ul tău este cunoscut de mai multă lume. Mai mult decât atât, aparițiile media susținute de mesaje de bună calitate conduc la dezvoltarea unui istoric pozitiv în presă, ceea ce întărește credibilitatea oamenilor în brand-ul tău. Bineînțeles, prezența în presă te ajută și la SEO - trimiterile către surse externe de apariții online sugerează motorului de căutare să-ți listeze site-ul printre primele în căutările oamenilor. Totul fără să investești niciun ban în plus.
Pe scurt, pentru a-ți da seama dacă rezultatele unui comunicat de presă sunt cele dorite, acesta trebuie să bifeze următoarele:
- Apariții media garantate
- Mai multă lume află despre business-ul tău
- Dezvolți un istoric pozitiv în presă
- Ajută SEO