De câte ori nu ți-a fost teamă de organizarea unui eveniment?
Conferințele de presă sunt cu atât mai mult o provocare fiindcă necesită atenție la detalii, gestionarea mai multor necunoscute și a relației cu diverse părți implicate. Dacă este organizată ca la carte, o conferință de presă va fi un adevărat succes pentru brandul tău.
O conferință de presă reușită atrage clienți noi.
O conferință de presă reușită te ajută să construiești relații bune cu mass-media.
O conferință de presă reușită crește interesul pentru brandul tău.
Prin 2value, conferințele tale de presă pot deveni evenimente de succes.
Ce îți poate aduce promovarea printr-o conferință de presă:
Atenția întregii prese asupra brandului și a companiei tale
Apariții media garantate și crearea de oportunități media viitoare
Rezultate reflectate în evoluția cifrei de afaceri
Care sunt evenimentele din viața companiei tale care pot fi promovate printr-un eveniment de presă?
Lansarea businessului online
Lansarea unor noi linii de produse
Extinderea internațională
Cooptarea în echipă a unor profesioniști reputați în piață
Studii și analize realizate de echipă
Proiecte și parteneriate majore
Evenimente cu impact pentru industria sau domeniul în care activează compania
Pentru ca succesul să fie garantat, trebuie să ai în vederecâteva aspecte:
Momentul potrivit
Sincronizarea joacă un rol important în succesul evenimentului tău. Ia în considerare sărbătorile și evenimentele anuale care ar putea concura cu al tău. Astfel, poți să iei în calcul o altă perioadă pentru desfășurarea acestuia sau poți vedea în acest context o oportunitate de a-ți contura conceptul și de a scoate în evidență propriul eveniment. .
Echipa potrivită
Fie că ai ales să-l organizezi personal împreună cu propria echipă sau ai apelat la o echipă de profesioniști, trebuie să te asiguri că obiectivele evenimentului și modul acestuia de desfășurare sunt clar înțelese. Este important să împărtășești aceeași viziune asupra evenimentului cu persoanele care se ocupă de organizarea acestuia.
Bugetul potrivit
Mai exact, stabilirea corectă a bugetului. Pe măsură ce îți imaginezi evenimentul, s-ar putea să descoperi că totalul atinge un cost peste posibilitățile tale. Rezolvarea este simplă: optimizează costurile evenimentului..
Comunicarea
Un aspect foarte important este legat chiar de comunicare. Comunică des despre evenimentul care va avea loc, dar nu agresiv. Asigură-te că toate informațiile importante care transformă evenimentul de business în evenimentul TĂU de business sunt transmise corect, la timp și adaptat audienței tale.
Cum știi dacă esti pregăti pentru o conferință de presă?
Te gândești deja cum să maximizezi impactul afacerii tale
Ai făcut eforturi de comunicare, dar cu rezultate sub așteptări
Vrei să scalezi și ai nevoie de atenția și disponibilitatea tututor partenerilor de afaceri
Crezi că e timpul ca imaginea companiei tale să devină și mai cunoscută
Îți dorești o creștere constantă a business-ului