De câte ori nu ți-a fost teamă de organizarea unui eveniment?

Conferințele de presă sunt cu atât mai mult o provocare fiindcă necesită atenție la detalii, gestionarea mai multor necunoscute și a relației cu diverse părți implicate. Dacă este organizată ca la carte, o conferință de presă va fi un adevărat succes pentru brandul tău.

journalist
O conferință de presă reușită atrage clienți noi.
brand-identity
O conferință de presă reușită te ajută să construiești relații bune cu mass-media.
celebrity
O conferință de presă reușită crește interesul pentru brandul tău.
Cum știi că informația ta este potrivită pentru un comunicat de presă?

Prin 2value, conferințele tale de presă pot deveni evenimente de succes.

Ce îți poate aduce promovarea printr-o conferință de presă:

Atenția întregii prese asupra brandului și a companiei tale

Apariții media garantate și crearea de oportunități media viitoare

Rezultate reflectate în evoluția cifrei de afaceri

showResults

Care sunt evenimentele din viața companiei tale care pot fi promovate printr-un eveniment de presă?

dots

Lansarea businessului online

dots

Lansarea unor noi linii de produse

dots

Extinderea internațională

dots

Cooptarea în echipă a unor profesioniști reputați în piață

dots

Studii și analize realizate de echipă

dots

Proiecte și parteneriate majore

dots

Evenimente cu impact pentru industria sau domeniul în care activează compania

Pentru ca succesul să fie garantat, trebuie să ai în vederecâteva aspecte:

points

Momentul potrivit

Sincronizarea joacă un rol important în succesul evenimentului tău. Ia în considerare sărbătorile și evenimentele anuale care ar putea concura cu al tău. Astfel, poți să iei în calcul o altă perioadă pentru desfășurarea acestuia sau poți vedea în acest context o oportunitate de a-ți contura conceptul și de a scoate în evidență propriul eveniment. .

points

Echipa potrivită

Fie că ai ales să-l organizezi personal împreună cu propria echipă sau ai apelat la o echipă de profesioniști, trebuie să te asiguri că obiectivele evenimentului și modul acestuia de desfășurare sunt clar înțelese. Este important să împărtășești aceeași viziune asupra evenimentului cu persoanele care se ocupă de organizarea acestuia.

points

Bugetul potrivit

Mai exact, stabilirea corectă a bugetului. Pe măsură ce îți imaginezi evenimentul, s-ar putea să descoperi că totalul atinge un cost peste posibilitățile tale. Rezolvarea este simplă: optimizează costurile evenimentului..

points

Comunicarea

Un aspect foarte important este legat chiar de comunicare. Comunică des despre evenimentul care va avea loc, dar nu agresiv. Asigură-te că toate informațiile importante care transformă evenimentul de business în evenimentul TĂU de business sunt transmise corect, la timp și adaptat audienței tale.

Cum știi dacă esti pregăti pentru o conferință de presă?

tick

Te gândești deja cum să maximizezi impactul afacerii tale

yes

Ai făcut eforturi de comunicare, dar cu rezultate sub așteptări

yes-tick

Vrei să scalezi și ai nevoie de atenția și disponibilitatea tututor partenerilor de afaceri

yes

Crezi că e timpul ca imaginea companiei tale să devină și mai cunoscută

yes

Îți dorești o creștere constantă a business-ului

Pentru toate acestea există soluții. Iar una dintre ele este crearea unui eveniment de presă de succes, care să asigure vizibilitate maximă și să genereze credibilitate și noi resurse pentru compania ta.

Descarcă ghidul de
comunicare media GRATUIT