DESPRE DIGICON, BUSINESS ȘI VIITORUL MARKETINGULUI ONLINE: POVESTEA DIN SPATELE CELEI MAI MARI CONFERINȚE PENTRU TOP MARKETING MANAGEMENT DIN ROMÂNIA

Cum a apărut ideea de a organiza o astfel de conferință?

Marketiu, agenția noastră de marketing, și-a întărit activitatea și prezența locală în 2018-2019. Atunci veneam în România cu o experiență clădită în Vest și eram pregătiți să ajutăm afacerile din România să beneficieze de strategii similare cu cele pe care le aplicam pentru clienți din afară. Am descoperit că multe afaceri din România nu știau ce se întâmplă în alte țări, nu erau la curent cu inovațiile și nu știau ce anume generează succesul fulminant al unor branduri. În același timp, am observat că foarte mulți manageri de marketing aveau apetit pentru inovare, pentru a se conecta cu alții și pentru a descoperi cum pot transforma business-urile din interior. Am început să lucrăm cu o parte dintre ei, și după 6-7 luni am început să ne gândim că ar fi util ca ei să se cunoască, să exploreze parteneriate sau să învețe din experiența celorlați. Așa ne-a venit ideea să facem un eveniment pentru ei și pentru alți profesioniști din domeniu. Astfel, în vara lui 2019 s-a născut DigiCon, iar în septembrie același an a avut loc prima ediție a conferinței.

Cum ați reușit să lansați și să creșteți brandul?

Ne-am dorit să menținem o calitate înaltă a conținutului prezentat în cadrul evenimentelor și am vrut ca DigiCon să fie și să rămână un eveniment dedicat exclusiv celor care ar putea cu adevărat găsi valoare în subiectele discutate și în network-ul cu profesioniștii prezenți. Totodată, am vrut că la fiecare nouă ediție să aducem câte un element de inovare. În 2022, a fost prima conferință de marketing la care accesul s-a făcut pe bază de NFT - subiectul de Blockchain și tehnologii disruptive fiind la acel moment unul central - iar în cadrul fiecărei ediții am adus reprezentanți atât din zona de business, strategie și growth hacking, cât și din MarTech.
Ediția din 2022 a fost un pas mare înainte, întrucât pe lângă numărul mare de participanți am avut și invitați speciali din entertainment precum Virgil Ianțu sau Carmen Grebenișan.
Anul acesta conferința va avea loc în 20 octombrie și ne așteptăm la un număr record de peste 250 de participanți seniori din mediul de business & marketing pentru o zi plină de insights de la cei mai mari inovatori din industrie - Google, TikTok sau Adobe, acestea fiind doar câteva nume cunoscute care vor păși pe scenă. În paralel, din partea agenției noastre (Markețiu) vor fi împărtășite trenduri și date de piață care să ajute profesioniștii să contureze strategii optime pentru mediul de advertising din această perioadă. Vom repeta și panel-ul din zona de entretainment inaugurat anul trecut, cu ajutorul Romanian Artists Agency.

Cum se diferențiază conferință de alte evenimente majore din industrie?

DigiCon este un eveniment privat cu circuit restrâns, fiind dedicat mediului senior de marketing și business, astfel că pentru participare este necesară completarea unei aplicății prin intermediul site-ului conferinței. Costurile de organizare sunt acoperite de agenția noastră de marketing și parțial de partenerii și sponsorii aleși pentru fiecare dintre ediții. Anul acesta ne bucurăm de o vizibilitate crescută și de votul de încredere al unora dintre cele mai mari branduri din piață precum Familia Toneli, Julius Meinl, Peroni, Pepsi sau Macromex.

Care sunt planurile pentru viitor?

Ne dorim să clădim un brand puternic în jurul evenimentului, iar calitatea experienței și a conținutului discutat pe scenă sunt două elemente cruciale pentru a crește sustenabil. Pentru edițiile următoare ne dorim o extindere și pe plan internațional, Marea Britanie fiind una dintre țările pe care le vizăm cu prioritate, în 2024 sau 2025. Totodată, ne dorim să susținem creșterea și conectarea comunității pe care o aducem împreună prin fiecare ediție. Anul acesta avem și o supriză pentru sfârșitul evenimentului, care va acționa mai apoi că un catalizator pentru organizarea micro-evenimentelor, atât offline cât și online.

Cine mai poate aplică pentru acces la ediția de anul acesta?

Invitații last minute pot fi solicitate pe website-ul evenimentului sau la adresa de Email hello[@]marketiu.ro. Așteptăm cu drag profesioniști din Marketing, lideri de business, antreprenori, persoane din media & jurnaliști dar și creatori de conținut.

LINK VIDEO: https://www.youtube.com/@marketiulondon8341/videos

Descrierea Companiei:

Originar fondați în Londra în 2016 - dar cu o experiență cumulată de peste 10 ani în piața digitală, Marketiu este o agenție integrată, specializată în strategie, implementare și automatizare Marketing Online Cross-channel, având ca scop creșterea profitului clienților prin folosirea celor mai moderne tehnici și inovații digitale.

DigiCon este conferinta organizată de agenție având ca scop promovarea adopției celor mai noi trenduri și inovații din industrie, pentru a stimula progresul.

SHARE:

CELE MAI CITITE ȘTIRI

DESPRE BANKING INTELLIGENCE CU CREATOAREA DE SOFT ELENA UNCIULEANU

CRISTINA PROFEANU, OMUL CARE A DAT JURNALISMUL PENTRU RESURSE UMANE ŞI ŞI-A DESCOPERIT VOCAŢIA ÎN RECRUTARE

Provocările fundraisingului în pandemie

butonul de deschidere a chatului