Provocările fundraisingului în pandemie

Cum ți-a venit ideea de afacere?

În România nu exista nici o organizație care să ajute copiii cu probleme din spectrul autist.



Cum ai dezvoltat afacerea/proiectul?
Proiectul Autism Voice s-a dezvoltat organic, odată ce s-a desfășurat o analiză a nevoii sociale și s-au adus soluții punctuale la problemele curente. S-a pornit în tandem, profesionalizarea psihologilor și formarea acestora cu crearea și implementarea de programe specializate de recuperare și integrare pentru copii, cât mai la zi cu ceea ce se dezvolta anual la nivel internațional.

Cum ai finanțat afacerea/proiectul?
Este finațată atât privat, prin donații și proiecte, cât și prin prestarea de servicii psihologice de specialitate.

Ce cifră de afaceri ai atins?
În 2019, 4,721,389 RON

Care sunt principalele provocări?
Conștientizarea și susținerea fenomenului de autism la copii în societatea noastră, în contextul COVID-19, și nu numai, și aprobarea politicilor publice adecvate pentru autism la nivel național. În continuare, nu exista nici un plan național pe sănătate mintală pediatrică acceptat, deși în 2019, OMS a acordat problemei Autismului statu de epidemie mondială, iar România a fost somată de UE să aprobe și să implementeze un plan național de reabilitare coerent și funcțional.

Care sunt previziunile de business?
Sumbre, dacă nu vo putea crea conștientizarea de care este nevoie atât pentru fenomen, cât și pentru organizația noastră. 50% din veniturile organizației erau obținute din acțiuni de fundraising, care susțineau 400 de copii cu autism, dintre care 150 proveniți din familii sărace sau din plasament. În cazul în care nu vom putea reveni la această cotă în următoarele 6 luni, mai bine de jumătate dintre acești copii nu vor mai primi resursele necesare și în recuperarea lor va surveni regres parțial sau total.

Descrierea Companiei: Autism Voice este cel mai mare ONG de specialitate în domeniul autismului.

SHARE:

CELE MAI CITITE ȘTIRI

DESPRE BANKING INTELLIGENCE CU CREATOAREA DE SOFT ELENA UNCIULEANU

CRISTINA PROFEANU, OMUL CARE A DAT JURNALISMUL PENTRU RESURSE UMANE ŞI ŞI-A DESCOPERIT VOCAŢIA ÎN RECRUTARE

DESPRE DIGICON, BUSINESS ȘI VIITORUL MARKETINGULUI ONLINE: POVESTEA DIN SPATELE CELEI MAI MARI CONFERINȚE PENTRU TOP MARKETING MANAGEMENT DIN ROMÂNIA

butonul de deschidere a chatului