TUDOR Communication / 02.12.2021 / 08:11

33% dintre companiile din România și-au extins serviciile de promovare în timpul pandemiei. Media rămâne cel mai important canal

Pandemia a schimbat nevoile de comunicare ale companiilor. 33% dintre companii au ales să își extindă eforturile de comunicare înspre servicii integrate, mizând pe promovare în media câștigată, pe organizarea de evenimente și conferințe online și pe campanii în social media, arată o analiză realizată în pandemie, de Tudor Communication, pe un eșantion de aproximativ 100 de companii cu sediul în România. Cheltuială medie lunară - 1000 EUR. Totodată, se observă o creștere și în cererea de strategii de comunicare, în care să existe un capitol dedicat comunicării de criză.

„Perioada pandemiei ne-a revelat o nevoie crescută în rândul antreprenorilor de a căuta soluții integrate de comunicare, pentru a avea un obiectiv legat direct de creșterea vânzărilor. Este poate primul an în care, indiferent de mărime, antreprenorii au conștientizat cât de importante sunt strategiile de business și comunicare, pentru a avea mai multă predictibilitate și a putea gestiona provocările generate de lebede negre. Tot mai multe companii au început să comunice preventiv, pentru că au înțeles cât de important este să fii mereu aproape de clienții tăi,” a declarat Mihaela Tudor, CEO și fondator Tudor Communication.

53% dintre antreprenori consideră promovarea media ca fiind cel mai important instrument de comunicare, urmat de campaniile social media, solicitate de 14% dintre antreprenori, evenimente și conferințe online - 9%, creare și optimizare de website-uri - 8%, comunicare de criză - 3%, servicii SEO – 3% și digital marketing – 3%. Bugetul mediu pe care antreprenorii îl consumă pentru comunicarea lunară este de aproximativ 1000 de Euro, se arată în aceeași analiză realizată în perioada martie 2020 – noiembrie 2021, de către agenția de comunicare și promovare Tudor Communication.

“Am observat, de asemenea, că ritmul accelerat al digitalizării din această perioadă a crescut exponențial rata internaționalizării companiilor românești. Astfel, din ce în ce mai multe companii solicită servicii de comunicare în contextul extinderii pe alte piețe, tocmai de aceea ne-am adaptat și extins și noi în orașe cheie din Europa și UAE”, susține Mihaela Tudor, CEO al agenției de PR & Marketing TUDOR Communication.

Luna aceasta, Tudor Communication sărbătorește 9 ani de activitate, context în care devine agenție full service, oferind servicii integrate de marketing și comunicare clienților pe care îi deservește. În cei 9 ani de activitate, Tudor Communication a gestionat peste 600 de clienți, mulți dintre aceștia fiind clienți cu expunere la nivel internațional. În următoarea perioadă, Tudor Communication vizează extinderea în Dubai, dar și extinderea echipei la nivel național.

Cele mai multe dintre companiile care au apelat la serviciile de PR, comunicare și marketing ale Tudor Communication își desfășoară activitatea în domenii precum Educație, Retail, Consultanță, IT, Sănătate, Imobiliare și Construcții, Servicii, Agro, Transporturi, Turism și Beauty. Anul acesta, agenția a împlinit 9 ani de existență și urmează ca în 2022 să își internaționalizeze activitățile prin extinderea în Dubai.

Mihaela Tudor a fost desemnată antreprenorul anului 2019, la categoria PR, pentru Europa de Est, de către Business Elite Awards. În cadrul galei summit-ului Business Elite Awards de la Amsterdam, Mihaela a fost premiată cu distincția „40 under 40”, care se acordă la nivel mondial tinerilor antreprenori și lideri cu rezultate remarcabile ȋn domeniul lor de activitate, care inovează și inspiră comunitățile din care fac parte. Anul acesta a primit un nou premiu pentru inovație, în cadrul Galei Clubantreprenor.ro, pentru dezvoltarea aplicației 2value.

Despre companie: Tudor Communication este una dintre cele mai dinamice agenții de PR de pe piața autohtonă. Este deținătoarea trofeului Performanță în Business (categoria small consultancy), acordat de BIZ PR Awards 2019, și a premiului Small Consultancy of the Year 2018, acordat în cadrul celui mai prestigios eveniment din domeniu, Romanian PR Award.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

09:03

IMM-urile pot economisi între 30% și 50% din costurile operaționale prin servicii externalizate de resurse umane

14:55

SAVVY, o companie românească de consultanță financiară, devine membru al GGI Global Alliance, cea mai mare asociație multidisciplinară din lume

09:38

Divani & Sofa’ investește 3 milioane de euro într-un nou showroom. Brandul de mobilier de lux ajunge la un total de 7 magazine în România

09:44

Cum au evoluat în pandemie companiile de software din România și care sunt trendurile industriei pentru 2022-2023

08:48

Apare Academia Post-Divorț, prima școală dedicată foștilor soți. Rata divorțurilor în România s-a dublat în ultimele trei decenii

08:24

Asociația „Speranță pentru România”, donații de peste 3 milioane de euro pentru 600 de beneficiari

10:29

O companie românească digitalizează administrația publică din state din Africa de Est și America Latină

10:47

Un nutriționist face meniul antreprenorilor pentru 2022. Care sunt alimentele care ne afectează performanțele creierului

08:37

Valoarea impozabilă a clădirilor va crește. Cum puteți evita plata unui impozit mărit

11:10

Sărbători fericite!

08:55

77% dintre companiile digitalizate din ESE susțin că aplicațiile SoftOne le-au facilitat desfășurarea fără întrerupere a operațiunilor în pandemie

14:24

IVECO și Air Liquide colaborează pentru a accelera dezvoltarea mobilității vehiculelor de categorie grea alimentate cu hidrogen în Europa

11:48

Prețurile terenurilor din București aproape s-au dublat, ȋn 2021. Cât costă mp de teren, ȋn funcție de zonă.

21:32

Veniturile fiscale ale României au scăzut cu peste 3,5 miliarde de dolari în timpul pandemiei. La nivel mondial pierderile sunt de 500 miliarde de dolari

15:19

Parteneriat pentru ușurarea procedurilor financiare. Asseco SEE (ASEE) România și Altova simplifică raportarea către Autoritatea Bancară Europeană

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Altex România lansează Altex Travel, în parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism

Valoarea impozabilă a clădirilor va crește. Cum puteți evita plata unui impozit mărit

Inovație în comerțul online românesc, cu comisioane de procesare a plăților la jumătate și decontări mai rapide