Marketiu / 26.10.2023 / 07:05

butonul de deschidere a chatului

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Marketerii care folosesc Inteligența Artificială (AI) generativă se așteaptă ca aceasta să contribuie la automatizarea multora dintre sarcinile recurente și să aibă un impact major în analiza mai rapidă a conținutului online. De asemenea, AI va crește și rapiditatea producerii de conținut media și va ajuta marketerii să își eficientizeze munca. În același timp, pentru a rămâne competitivi și relevanți ȋn piață, este foarte probabil ca skill-ul de manipulare al algoritmilor AI să trebuiască dezvoltat cu prioritate de către cei care lucrează în această industrie. Concluziile aparțin specialiștilor care au luat parte la conferința de inovare și trenduri în marketing DigiCon 2023.

AI este din ce în ce mai des folosită și pe latura de scriere de cod, domeniu care nu este tradițional inclus în resursele educaționale de marketing. Același lucru se aplică și pe partea de AI în analytics, în sensul că poate contribui la elaborarea unor previziuni și prognoze bazate pe datele despre audiență sau despre companie, la nivel intern.

Celelalte trenduri în marketing identificate au fost integrarea tehnologiilor disruptive imersive precum AR/VR, autenticitatea în ceea ce privește comunicarea din partea influencerilor către comunitățile lor și conținutul video short form precum cel de TikTok și adopția de către cei din Generația Z a TikTok drept canal pentru research și informare prin short clips”, a declarat Andrei Tiu, fondator al agenției de marketing Marketiu și organizator al conferinței DigiCon.

Conferința DigiCon 2023, care s-a adresat exclusiv liderilor în marketing și CEO’s, a reunit specialiști dintr-un spectru larg de industrii și s-a remarcat prin calitatea conținutului prezentat de către speakeri, dar și prin oferirea posibilității de testare echipamente și experiențe VR chiar în cadrul conferinței - având în premieră noile căști VR Meta Quest 3, care au dus la un alt nivel experiența mixed reality. La fel ca anul trecut, DigiCon a oferit accesul pe bază de NFT, folosind tehnologia Blockchain, fiind astfel prima conferință de business din România ce a adoptat acest mecanism modern de ticketing.

„Ne-am bucurat de un interes peste estimarea noastră inițială din partea comunității de marketing și business, care a crescut exponențial pe măsură ce ne-am apropiat de ziua conferinței. Deja ne gândim la ediția de anul viitor, pentru care vom încerca să creștem capacitatea evenimentului pentru a primi un număr mai mare din target market păstrând calitatea, iar în ceea ce privește experiențele VR, deja avem discuții incipiente foarte interesante pentru 2024”,a adăugat Andrei Tiu.

În cadrul conferinței, s-a dezbătut impactul Inteligenței Artificiale (AI) în activitatea de zi cu zi a marketerilor, de la crearea de conținut la analiza Big Data, precum și trenduri în eCommerce, Social Media și media tradițională. Peste 200 de lideri în marketing, advertising și business din mai mult de 100 de companii și-au dat întâlnire în 20 octombrie la conferința de inovare și trenduri în marketing DigiCon 2023, organizată de agenția de promovare online Marketiu.

Organizatorii au promis noi inițiative de conectare a comunității DigiCon până la ediția din 2024 și îi invită pe toți cei ce ar vrea să fie parte din comunitatea de lideri care crează trendurile de mâine să urmărească paginile de Social media ale conferinței sau să intre în contact prin intermediul website-ului sau a adresei de Email hello[@]marketiu.ro pentru pre-înregistrări, având astfel ocazia să se afle printre primii care vor fi anunțați despre deschiderea aplicațiilor pentru anul 2024.

Descrierea Companiei:

Descrierea Companiei:

DigiCon este un eveniment organizat de agenția de marketing Marketiu, în parteneriat cu o serie de sponsori, companii lider în domeniile lor: Julius Meinl, Familia Toneli, Edenia, Food & Glory, La Strada, La Lorraine, Pepsi, Rockstar, Aqua Carpatica, Photosetup, Gateway VR Studio, și The European Marketing Institute.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

Aug 14,11:41

Analiză: Top Cinci Cele Mai Bune Credite De Nevoi Personale În Trimestrul Al Treilea Din 2023

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România