Dr. Vlad Gheorghiu - REALTOR / 07.06.2022 / 03:56

butonul de deschidere a chatului

5 pași siguri pentru vânzarea casei la cel mai bun preț

Fluctuațiile de pe piața imobiliară sunt descurajante pentru cei care vând o locuință. Însă o structură bine documentată, care să cuprindă: un plan de vânzare, o motivare clară a tranzacției, pregătirea locuinței spre vânzare, un plan de marketing individualizat și o evaluare corectă a ofertelor reprezintă rețeta sigură pentru vânzarea rapidă și la prețul dorit. Astfel, pot fi evitate hazardul sau deturnarea emoțională de la rezultatul dorit. Specialiștii imobiliari îndeamnă vânzătorii să mizeze pe puncte clare, dovedite în timp, astfel încât tranzacția să fie o reușită.

Motivarea clară a vânzării casei

Primul lucru pe care ar trebui să-l facă orice proprietar, înainte de a-și scoate pe piață locuința, este să se întrebe și să identifice care este cu adevărat motivul pentru care dorește să o vândă. Pe tot parcursul procesului de vânzare va exista întrebarea „De ce se vinde respectiva locuință?” și cu cât motivarea proprietarului este mai clară și adevărată, cu atât șansele de a vinde locuința sunt mai sigure și mai rapide.

Pregătirea casei pentru listare

Definitivarea locuinței pentru listare este cel mai solicitant pas din procesul de vânzare, dar este, totodată, unul dintre cei mai importanți factori care va determina sau nu vânzarea locuinței, inclusiv valoarea prețului la care se va vinde. Dacă va fi bine făcută, va duce la creșterea valorii ei și va genera oferte mai mari din partea cumpărătorilor. În schimb, dacă va fi prost făcută, va îndepărta potențialii cumpărători, sau va genera oferte mai mici de preț.

Un plan de vânzare echivalează cu succesul

Pentru ca vânzarea unei locuințe să decurgă cât mai bine este nevoie ca cel care vinde să știe dinainte nu doar ce are de făcut după ce imobilul sau locuința este scoasă pe piață, la vânzare, dar mai ales ce trebuie să facă înainte de a o scoate la vânzare. Primul lucru care trebuie stabilit este valoarea de piață a proprietății, pentru a fi listată corect. Pot apărea situații, de nedorit, ca atunci când proprietatea este listată la un preț mult mai mare, aceasta să nu se vândă decât după ce se va scădea considerabil prețul, iar dacă proprietatea este listată sub valoarea pieței, există riscul ca aceasta să fie vândută aproape degeaba”, a explicat Dr. Vlad Gheorghiu, consultant imobiliar REALTOR, Broker Owner - VG Luxury Real Estate.

Marketingul locuinței puse în vânzare

Pentru a atrage cât mai mulți potențiali cumpărători este necesar ca locuința să fie ambientată cât mai frumos și să beneficieze de un look fresh și îmbietor. Acest aspect trebuie evidențiat la maximum prin intermediul unor imagini profesionale, realizate de fotografi imobiliari. Pasul următor îl reprezintă stabilirea celui mai bun și eficient plan de marketing, personalizat și specific locuinței respective, pentru că fiecare proprietate este unică în felul ei, cu atât mai mult cele din segmentul rezidențial de lux. Se vor stabili costurile planului de marketing și un program personalizat de implementare. O atenție deosebită trebuie acordată strategiei de poziționare a prețului de listare a locuinței. Promovarea este esențială în reușita oricărei tranzacționări și de aceea vânzătorul trebuie să decidă dacă locuința va fi promovată pe portaluri imobiliare, pe prima pagină, dacă va exista o component de marketing clasic sau una digitală, foarte eficientă în ultima vreme și dacă va fi promovată în social media. Textul care însoțește imaginile trebuie să fie elocvent, cu elemente emoționale și ancore de vânzare, care vor induce intenția de vizionare a proprietătii. Colaborarea cu un copywriter profesionist este cea mai bună soluție, astfel încât textul despre locuință să fie unul atractiv și concis.

Evaluarea corectă a ofertelor

Primirea primei oferte de preț este unul dintre cele mai așteptate și emotionante aspecte din procesul de vânzarea a casei. Pentru un vânzător ferm este important să nu lase să se vadă acest lucru, deoarece o singură ofertă primită, nu înseamnă neapărat că toate ofertele viitoare vor fi automat mai mari sau mai mici. Fiecare cumpărător este diferit și trebuie tratat ca atare, până la obținerea ofertei dorite.

Mai multe detalii sunt disponibile în „Ghidul Proprietarului”, de pe https://vgheorghiu.ro/vreau-sa-vand.

Descrierea Companiei: Despre companie: Dr. Vlad Gheorghiu este consultant imobiliar REALTOR, membru al Asociației Profesionale a Agenților Impobiliari din România (APAIR) și afiliat National Association of Realtors din SUA (NAR). A pus la punct un sistem de vânzări eficient și performant (structurat în 6 etape și 21 de pași siguri), prin care rezultatele nu au întârziat să apară. În 2019, a reușit să câștige titlul de Agentul Imobiliar de Reprezentare al Anului, fiind în concurență cu 10.000 de agenți imobiliari.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România