MommyHai / 05.12.2022 / 00:19

81% DINTRE MAME PREFERĂ CUMPĂRĂTURILE ONLINE ATUNCI CÂND VINE VORBA DE PRODUSELE PENTRU COPII

Când vine vorba de achiziţia produselor pentru copii, 81% dintre mame preferă să o realizeze online, conform datelor relevate de cel mai recent studiu efectuat de Mommy HAI, aplicaţie dedicată mamelor și femeilor însărcinate.

 Mai mult, conform aceloraşi date, 79% dintre acestea sunt influenţate de recomandările primite în mediul online, următoarele surse de influenţă fiind, în ordine, prietenele apropiate şi anunţurile plătite de pe reţelele Social Media.

„Ne-am dorit ca odată cu lansarea aplicaţiei dedicată mamelor şi viitoarelor mame, să aflăm cât mai multe despre nevoile şi alegerile lor, aşa că le-am invitat să ne spună mai multe despre obiceiurile lor de cumpărare. E drept că nu am avut nicio surpriză în ceea ce priveşte preferinţa pentru cumpărăturilor online, acesta fiind şi unul dintre motivele pentru care am construit această aplicaţie. Am aflat însă lucruri importante despre cum să structurăm mai bine lucrurile astfel încât ele să ajungă cât mai uşor şi mai rapid la produsele şi informaţiile necesare” declară Stefana Rondak, fondatorea aplicației MommyHAI.

Principalele produse pe care mamele preferă să le cumpere online sunt: scutecele, cărţile, scaunele auto, sistemele de purtare şi gadget-urile menite să le uşureze activităţile zilnice care se desfăşoară în interiorul căminului, precum maşini de spălat vase, aspirator-robot sau multicooker.

„E drept că aceste cumpărături au mult de-a face cu veniturile care intră în locuinţele respective. 57% dintre doamnele care au răspuns sondajului nostru au declarat că veniturile lunare ale familiei depăşesc suma de 9.000 de lei, în timp ce 34,3% au venituri cuprinse între 4.000 şi 9.000 de lei. În consecinţă şi bugetele pentru cadourile de sărbători sunt generoase”, declară Stefana Rondak, fondatorea aplicației MommyHAI.

58% dintre repondente au declarat că anul acesta vor cheltui peste 500 de lei pentru cadourile de Crăciun, în timp ce 41% dintre ele au alocat sume cuprinse între 100 şi 500 de lei. Studiul realizat pe un eşantion de 169 de mame a arătat şi că 75% dintre se bucură de lansarea unei aplicații care reunește într-un singur loc informații despre produse, locații și activități, dar și sfaturi pentru achiziția de produse dedicate. 72% dintre femeile participante la studiu susțin că le-ar fi fost utilă o astfel de platformă înainte de a deveni mame.

În ceea ce privește comportamentul de achiziție, studiul relevă faptul că 36% dintre femei sunt mai atente la calitatea produselor cumpărate decât erau înainte de sarcină, iar 17% cumpără mai des decât o faceau înainte să devină mame și investesc sume considerabil mai mari.

Studiul realizat prin chestionar online a reunit răspunsurile a 169 de mame, dintre care 114 au un singur copil, 51 dintre ele au 2 copii, iar 3 au 3 copii. 74,5% dintre repondente sunt din București.

Descrierea Companiei:

Aplicația Mommy HAI este prima și singura aplicație gândită special pentru mame, care le aduce într-un singur spațiu, locațiile, magazinele și furnizorii de servicii de calitate, potriviți pentru copiii lor.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Jan 26,08:00

Tendințele anului 2023 în industria evenimentelor: Cererea pentru evenimente outdoor și exclusiviste în țări precum Grecia este în creștere

Jan 25,08:52

Piața muncii trece printr-o situație paradoxală în 2023, dar care ar putea transforma mulți angajați în antreprenori

Dec 16,15:21

2023 ADUCE SCHIMBĂRI DE STRUCTURĂ ORGANIZAŢIONALĂ ÎN COMPANIILE ROMÂNEŞTI. CARE SUNT NOUTĂŢILE MENITE SĂ LE PĂSTREZE COMPETITIVE

Dec 2,15:07

UN START-UP ROMÂNESC PREGĂTEŞTE EXTINDEREA INTERNAŢIONALĂ LA NICI 2 ANI DE LA ÎNFIINŢARE ŞI LANSEAZĂ O RUNDĂ DE FINANȚARE SEED DE 500.000 DE EURO

Nov 23,08:40

30 DE START-UP-URI ROM NEŞTI INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PARTICIPAREA LA CELE MAI MARI CONFERINŢE INTERNAŢIONALE DIN LUME DEDICATE BUSINESS-URILOR INOVATIVE

Nov 22,11:10

PAYTEN, LIDER ÎN SOLUŢII DE PLATĂ, DEVINE FURNIZORUL LOCAL AL DIEBOLD NIXDORF PENTRU SOLUȚIILE HARDWARE ȘI SOFTWARE DESTINATE SECTORULUI BANCAR

Nov 16,19:33

SERVICIILE ON DEMAND, SOLUŢIA COMPANIILOR PENTRU CRIZA DE SPECIALIŞTI DIN DOMENIUL DIGITAL MARKETING

Nov 15,10:23

CONFLICTELE LA MUNCĂ, PRINCIPALA CAUZĂ A PIERDERILOR PROVOCATE DE ANGAJAŢI ÎNTR-O FIRMĂ

Nov 14,11:42

LIPSA MEDICAMENTELOR DIN FARMACII ÎI DETERMINĂ PE ROMÂNI SĂ CUMPERE DIN STRĂINĂTATE. PREVENŢIA OCUPĂ 1% DIN TOTALUL CHELTUIELILOR

Nov 11,12:42

VÂNZĂRI DE PESTE 88 DE MILIOANE DE EURO PENTRU GRUPUL ASEE, ÎN AL TREILEA TRIMESTRU DIN 2022. CUM AU CRESCUT VENITURILE CU 53% FAŢĂ DE ANUL TRECUT

Nov 10,15:09

Live shopping, AR și VR shopping, cele mai noi trenduri în piața de retail, cu rate de conversie de până la 20% și retururi în scădere cu 40%

Nov 9,09:14

RETAILERII SE AŞTEAPTĂ CA VÂNZĂRILE DE APARATE FOTO ŞI CAMERE VIDEO SĂ CREASCĂ CU PÂNĂ LA 50% DE BLACK FRIDAY, ÎN 2022

Nov 3,09:39

PIAŢA DE EXPERIENȚE ȘI ACTIVITĂȚI CÂŞTIGĂ TOT MAI MULT TEREN ÎN DETRIMENTUL VACANŢELOR CLASICE. STRĂINII CHELTUIE DE 6 ORI MAI MULT DECÂT ROMÂNII

Nov 1,21:40

DE LA VIAŢA DE PĂRINTE LA BUSINESS DEDICAT PĂRINŢILOR. CUM ARATĂ PRIMA APLICAȚIE GRATUITĂ CARE VREA SĂ LE AJUTE PE MAME SĂ CÂŞTIGE TIMP PENTRU COPII

Nov 1,18:23

ROMÂNIA NU ARE STATISTICI ALE PACIENȚILOR CU LIMFEDEM, AFECȚIUNE DE CARE SUFERĂ 40% DINTRE PACIENȚII SUPUŞI UNOR INTERVENŢII CHIRURGICALE ONCOLOGICE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România