Vlad Vaida / 08.11.2021 / 08:09

butonul de deschidere a chatului

Campanie anti bullying cu milioane de vizualizări lansată de vloggerul Vlad Vaida

Vlogger-ul Vlad Vaida, urmărit de 1,2 milioane de români pe TikTok, a lansat o amplă campanie anti bullying pe Social Media. Sub numele „STOP BULLYING”, campania are ca scop să atragă atenția asupra unui fenomen care ia amploare, mai ales în rândul adolescenților.

Vlad Vaida și-a invitat membrii comunității de pe TIk-Tok să-i trimită video-uri în care să povestească dacă și cum au fost victime ale bullying-ului. În doar trei zile, vloggerul a primit sute de mesaje pe care ulterior le-a postat, sub protecția anonimatului, pe contul său. Clipurile au strâns peste cinci milioane de vizulizări în doar câteva ore. Ulterior, fiecare dintre cei care și-au povestit experiența, va avea parte și de sfatul de specialitate al unui psiholog. Vlad Vaida a decis să fie ambasador al acestei cauze după ce el însuși a fost victimă a bullying-ului. Potrivit unui studiu Salvați Copiii, 1 din 4 copii din școlile din România este victimă a bullying-ului, în mod repetat.

„Știu din proprie experiență că bullying-ul poate să aibă multe fețe - însă toate au un lucru în comun: provoacă suferință. Foarte multe dintre aceste răni nu știu să strige după ajutor și au nevoie de o voce. O modalitate de a combate bullying-ul este să vorbești despre el, să îți folosești vocea. Prin această campanie devin vocea celor care strigă după ajutor, vreau să le ofer o alternativă. Oamenii își trimit povestea pe e-mail (contactingvlad@gmail.com) sau prin mesaj privat iar eu o spun în public, păstrând anonimatul”, spune Vlad Vaida (FOTO).

Un alt obiectiv al acestei campanii este ca un număr cât mai mare de oameni să înțeleagă nivelul crescut al bullying-ului în România.

„Fenomenul e prezent peste tot: la școală, pe internet, chiar și la locul de muncă. Vreau ca oamenii, mici și mari, să înțeleagă faptul că fenomenul nu trebuie ascuns sub preș. Trebuie încurajați să vorbească despre ce li se întâmplă, pentru a putea spune STOP. Dar, pentru că știu că victimelor le e greu, lucrez cu psihologul Graziella Dan, care va reacționa cu sfaturi la poveștile cărora eu le dau voce. Nu vreau să punem la zid agresorii, ci să îi ajutăm să înțeleagă unde și de ce greșesc”, mai spune Vlad Vaida.

Cifre despre campania „STOP BULLYING”
Campania a fost lansată pe Tik Tok și poate fi urmărită aici: https://www.tiktok.com/tag/vorbestedeschis.
În primele două zile, videoclipurile postate sub #vorbestedeschis au strâns 5 milioane de vizualizări. În prezent, ne apropiem de 8 milioane și este doar începutul. Aproape două sute de victime și-au făcut deja curaj să își trimită poveștile.
Clipurile arată așa: https://vm.tiktok.com/ZM8x4uy9W/
În următoarea fază, campania va fi lansată pe Instagram și, în final, pe YouTube.

Datele îngrijorătoare despre fenomenul de bullying
În România, fenomentul numit „bullying” a atins cote alarmante. La nivel european, țara noastră este pe locul trei în clasamentul celor 42 de state în care se înregistrează fenomenul, potrivit unui raport al Organizației Mondiale a Sănătății din 2019. Datele statistice arată că peste 400.000 de mii de elevi români sunt excluși din grupul de colegi, peste 300.000 sunt umiliți în public și aproape 400.000 sunt amenințați cu bătaia. Peste 200.000 sunt loviți în mod repetat.
Când spunem „bullying” ne referim, astfel, la un comportament ostil față de o persoană din partea unei alte persoane sau din partea unui grup. Deși nu are o traducere exacta în limba română, cuvântul poate fi transpus ca „terorizare”. Victima este intimidată, batjocorită fără ca la bază să fie o problemă reală. Care, oricum, nu ar putea justifica un astfel de comportament. De multe ori, agresiunea are loc pe termen lung.

Descrierea Companiei: Pe Tik Tok, Vlad Vaida este urmărit de peste 1,2 milioane de persoane. Clipurile postate de el pe rețeaua de socializare au strâns, în total, peste jumătate de milliard de vizualizări și 90 de milioane de like-uri. A devenit celebru după seria „Ești român dacă…”. Vlad Vaida este activ și pe Instagram, unde are o comunitate formată din 220.000 fani, dar și pe YouTube, unde 50.000 tineri îi urmăresc activitatea.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România