Brightway / 10.11.2021 / 12:09

Corporațiile caută tot mai des cursuri integrate de formare pentru angajații lor

Peste 6.000 de corporatiști au participat la cursuri de dezvoltare personală și profesională, dar și la cursuri de limbi străine, numai în cadrul organizațiilor Brightway® și International House București.

Studii recente arată că 93% dintre oameni au folosit contextul social pandemic pentru a reflecta asupra condiției lor. Peste 80% spun că semnificația succesului este alta. Pun mai mare accent pe echilibrul intre viața personală și muncă, pe flexibilitate și, mai ales, pe sănătatea mintală.

Tot mai multe corporații au înțeles nevoia de a oferi angajaților cursuri de dezvoltare personală. Numai în cazul Brightway®, peste 4.000 de persoane au participat la diferite cursuri de dezvoltare personală și profesională. Iar în cazul International House București, peste 2.000 români au participat la cursuri.

Cele mai căutate cursuri în perioada asta au fost cele cu o componentă mare umană. Au fost creșteri de 3 ori mai mari pentru sesiunile cu componentă emoțional, precum cele de growth-mindest, comunicare folosind PCM, negociere și persuasiune sau leadership vs. parenting. De cealaltă parte, cele mai căutate cursuri de limbi străine au fost cele cele de germană. În anul 2021, a existat o creștere de 15% pentru acestea, în timp ce cererea pentru cursuri de limbă franceză a fost de 10%.

Pornind de la această necesitate Brightway® & International House București realizează, începând de luna aceasta, un parteneriat prin care pun la dispoziția companiilor cursuri de dezvoltare personală și profesională integrate, pentru a răspunde nevoilor tot mai dinamice de pe piața muncii.

Brightway® va asigura componenta de cursuri de dezvoltare personală și profesională, iar International House București va pune la dispoziția companiilor cursurile lingvistice, într-un parteneriat care va asigura complementaritate.

„Am avut ocazia să cunosc echipa International House îndeaproape și am fost bucuros să regăsesc oameni pentru care a servi clientul la standarde de excelență este o preocupare continuă. Pentru Brightway®, parteneriatul cu IH înseamnă că avem pe cine să ne bazăm când vrem să ne ajutăm clienții să se dezvolte învățând o limbă străină”, mărturisește Mihai Arghire, Managing Partner Brightway (FOTO).

Astfel, clienții vor putea accesa mai rapid și ușor cursurile de care au nevoie, dar și oferte speciale avantajoase pentru cei care achiziționează un produs de training la recomandarea organizației-partener.

,,Parteneriatul cu Brightway® deschide noi posibilități de împlinire a nevoilor de dezvoltare și creștere a clienților din portofoliul nostru. Împreună putem să ne servim clienții într-o manieră mai completă, ajutându-i să își atingă obiectivele lor îndrăznețe. Ne bazăm pe expertiza înaltă a consultanților și trainerilor Brightway®” spune Mihai Gânj, Managing Partner IH București.

În 17 ani pe piața de training din România, Brightway® a strâns peste 25.000 de participanți în proiectele coordonate de cei 22 de traineri și formatori. Specialiștii predau cursuri centrate pe patru direcții masive de dezvoltare: training, consultanță & coaching, teambuilding și recrutare. Cursurile sunt diverse, de la mindset, finanțe sau leadership, până la meditație ghidată, aromacologie, terapie cu câini, tehnici de prim ajutor sau chiar sporturi extreme. IH București contează pe 150 de profesori care au servit de-a lungul celor 20 de ani de existență peste 400 de companii client și 28.600 de cursanți.

Despre companie: Brightway® a luat naștere în anul 2004, cu misiunea asumată de a îmbunătăți „calitatea vieții oamenilor livrând programe educaționale inovatoare și instrumente de management ce se adresează provocărilor zilnice ale persoanelor, echipelor și organizațiilor din mediul de afaceri.” International House București e un centru de limbi străine apărut în 2002, prin afiliere la International House World Organization.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

13:14

Viitor Plus lansează prima campanie de informare despre reciclarea din București

11:28

Bilanț Black Friday 2021: Curierii au ridicat peste 2 milioane de comenzi de la retaileri, ȋn primul weekend de BF

10:11

Producătorul român de echipamente de ski, Strindberg, câștigă teren în fața brandurilor internaționale

09:06

Creșteri în vânzări, scădere pe bonul mediu. Românii aleg produse de home&deco accesibile, dar cu un design deosebit

11:40

O nouă criptomonedă românească intră pe piața virtuală. Un tânăr de 19 ani în spatele tehnologiei inovatoare

09:46

Elevii și profesorii de la Școala Superioară Comercială „Nicolae Kretzulescu” pot învăța tehnologiile educaționale 4.0 în cel de-al șaptelea SmartLab

11:23

Karpaten Turism, vânzări de peste 2 milioane euro, la Târgul de Turism. Ce destinații au ales românii.

11:08

8.000 de kilograme de materiale reciclabile au fost salvate de la groapa de gunoi de elevii din Sectorul 2

13:00

Magazinul online WatchShop estimează creșteri cu 50% de Black Friday 2021 față de anul trecut

15:03

Peste 4.000 de pacienți cu COVID19 vor fi tratați cu ajutorul concentratoarelor și măștilor de oxigen donate către 67 de spitale

08:09

Campanie anti bullying cu milioane de vizualizări lansată de vloggerul Vlad Vaida

13:15

Instant Factoring se extinde în Serbia. Peste 55 mil. EUR valoarea facturilor achitate pe piața din România

09:30

ANAF actualizează lista marilor contribuabili. Ce obligații suplimentare aduc în cazul majorității companiilor cu cifră de afaceri peste 10 mil. euro

14:10

Turiştii români pot călători mai uşor ȋn Thailanda. Avantajele unei vacanṭe de vis ȋn această perioadă

13:57

Verdino Green Foods își mărește capitalul cu ajutorul BlackPeak Capital și vizează vânzări de 100 de milioane de euro în cinci ani

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Altex România lansează Altex Travel, în parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism

Inovație în comerțul online românesc, cu comisioane de procesare a plăților la jumătate și decontări mai rapide

Pe 7 si 8 octombrie, Webstock aduce noile tendinte din social media