NeaKaisa.ro / 19.11.2021 / 09:06

Creșteri în vânzări, scădere pe bonul mediu. Românii aleg produse de home&deco accesibile, dar cu un design deosebit

Vânzările din weekend-ul de Black Friday 2021 au crescut cu 35% comparativ cu anul trecut, iar numărul comenzilor cu 39%, anunță reprezentanții Neakaisa.ro, magazin online de produse pentru baie. O noutate a campaniei de anul acesta este că interesul față de produsele premium a scăzut, după trei ani de creștere constantă, iar valoarea coșului mediu a fost mai mică față de 2020, cu 5%. În ceea ce privește tendințele, românii au mers către produse cu design deosebit, precum bateriile colorate pentru chiuvetă.

,,În contextul socio-economic prin care traversăm, există o reticență a achizițiilor, oamenii tind să fie mai atenți la fiecare cheltuială. Ceea ce este justificabil, având în vedere că există diferențe majore față de anul trecut în cheltuielile curente ale fiecărei gospodării. Am prevăzut, cumva, această situație și ne-am actualizat oferta. În continuare, Neakaisa.ro comercializează produse de calitate care se adresează amenajărilor peste medie, însă am completat gama pe care o punem la dispoziție clienților și cu produse mai accesibile, care să acopere aceleași funcții de design și de utilitate. Bineȋnțeles, de Black Friday, am aplicat reduceri semnificative”, spune Laura Sardescu, marketing manager Neakaisa.ro (FOTO).

Produsele cele mai căutate din platformă au fost bateriile colorate și lavoarele pe blat, rezervoarele incastrate, dar și căzile freestanding. Potrivit Laurei Sardescu - ,,trendul general tinde către alegerea produselor deosebite - ca forme, culori sau stil de montare speciale – ceea ce reconfirmă faptul că amenajarea băii a devenit din ce în ce mai importantă în fluxul de renovare”.

Un alt element diferit de anul trecut a fost volumul crescut al traficului și al comenzilor în primele ore de campanie. Vânzările online din perioada 12-14 noiembrie au fost de cinci ori mai mari față de un weekend normal.

,,Tot la capitolul surprize a fost și procentul de clienți persoane juridice care au plasat comenzi online, crescut cu 7%, în timpul campaniei de Black Friday. Am mai vorbit despre faptul că unitățile HoReCa au investit semnificativ ȋn reamenajarea băilor, de la ȋnceputul pandemiei, ȋn contextul măsurilor de siguranță și igienă sporite, cerute atât de autorități, cât și de clienți”, completează Laura Sardescu.

Despre companie: NeaKaisa.ro e un brand construit din pasiunea pentru combinația ȋntre frumos și util – un design interior practic, ȋn care totul trebuie să fie funcțional și să arate impecabil. Magazinul online a început cu o gamă restrânsă de produse pentru casă și grădină și a crescut până la peste 10.000 de produse disponibile - de la vase de toaletă, lavoare, căzi și baterii baie & soluții complete de amenajare casă, până la întreținere grădină - generatoare, freze de zăpadă și compresoare.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

13:14

Viitor Plus lansează prima campanie de informare despre reciclarea din București

11:28

Bilanț Black Friday 2021: Curierii au ridicat peste 2 milioane de comenzi de la retaileri, ȋn primul weekend de BF

10:11

Producătorul român de echipamente de ski, Strindberg, câștigă teren în fața brandurilor internaționale

11:40

O nouă criptomonedă românească intră pe piața virtuală. Un tânăr de 19 ani în spatele tehnologiei inovatoare

09:46

Elevii și profesorii de la Școala Superioară Comercială „Nicolae Kretzulescu” pot învăța tehnologiile educaționale 4.0 în cel de-al șaptelea SmartLab

11:23

Karpaten Turism, vânzări de peste 2 milioane euro, la Târgul de Turism. Ce destinații au ales românii.

11:08

8.000 de kilograme de materiale reciclabile au fost salvate de la groapa de gunoi de elevii din Sectorul 2

13:00

Magazinul online WatchShop estimează creșteri cu 50% de Black Friday 2021 față de anul trecut

15:03

Peste 4.000 de pacienți cu COVID19 vor fi tratați cu ajutorul concentratoarelor și măștilor de oxigen donate către 67 de spitale

12:09

Corporațiile caută tot mai des cursuri integrate de formare pentru angajații lor

08:09

Campanie anti bullying cu milioane de vizualizări lansată de vloggerul Vlad Vaida

13:15

Instant Factoring se extinde în Serbia. Peste 55 mil. EUR valoarea facturilor achitate pe piața din România

09:30

ANAF actualizează lista marilor contribuabili. Ce obligații suplimentare aduc în cazul majorității companiilor cu cifră de afaceri peste 10 mil. euro

14:10

Turiştii români pot călători mai uşor ȋn Thailanda. Avantajele unei vacanṭe de vis ȋn această perioadă

13:57

Verdino Green Foods își mărește capitalul cu ajutorul BlackPeak Capital și vizează vânzări de 100 de milioane de euro în cinci ani

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Altex România lansează Altex Travel, în parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism

Inovație în comerțul online românesc, cu comisioane de procesare a plăților la jumătate și decontări mai rapide

Pe 7 si 8 octombrie, Webstock aduce noile tendinte din social media