NeaKaisa.ro / 19.11.2021 / 09:06

butonul de deschidere a chatului

Creșteri în vânzări, scădere pe bonul mediu. Românii aleg produse de home&deco accesibile, dar cu un design deosebit

Vânzările din weekend-ul de Black Friday 2021 au crescut cu 35% comparativ cu anul trecut, iar numărul comenzilor cu 39%, anunță reprezentanții Neakaisa.ro, magazin online de produse pentru baie. O noutate a campaniei de anul acesta este că interesul față de produsele premium a scăzut, după trei ani de creștere constantă, iar valoarea coșului mediu a fost mai mică față de 2020, cu 5%. În ceea ce privește tendințele, românii au mers către produse cu design deosebit, precum bateriile colorate pentru chiuvetă.

,,În contextul socio-economic prin care traversăm, există o reticență a achizițiilor, oamenii tind să fie mai atenți la fiecare cheltuială. Ceea ce este justificabil, având în vedere că există diferențe majore față de anul trecut în cheltuielile curente ale fiecărei gospodării. Am prevăzut, cumva, această situație și ne-am actualizat oferta. În continuare, Neakaisa.ro comercializează produse de calitate care se adresează amenajărilor peste medie, însă am completat gama pe care o punem la dispoziție clienților și cu produse mai accesibile, care să acopere aceleași funcții de design și de utilitate. Bineȋnțeles, de Black Friday, am aplicat reduceri semnificative”, spune Laura Sardescu, marketing manager Neakaisa.ro (FOTO).

Produsele cele mai căutate din platformă au fost bateriile colorate și lavoarele pe blat, rezervoarele incastrate, dar și căzile freestanding. Potrivit Laurei Sardescu - ,,trendul general tinde către alegerea produselor deosebite - ca forme, culori sau stil de montare speciale – ceea ce reconfirmă faptul că amenajarea băii a devenit din ce în ce mai importantă în fluxul de renovare”.

Un alt element diferit de anul trecut a fost volumul crescut al traficului și al comenzilor în primele ore de campanie. Vânzările online din perioada 12-14 noiembrie au fost de cinci ori mai mari față de un weekend normal.

,,Tot la capitolul surprize a fost și procentul de clienți persoane juridice care au plasat comenzi online, crescut cu 7%, în timpul campaniei de Black Friday. Am mai vorbit despre faptul că unitățile HoReCa au investit semnificativ ȋn reamenajarea băilor, de la ȋnceputul pandemiei, ȋn contextul măsurilor de siguranță și igienă sporite, cerute atât de autorități, cât și de clienți”, completează Laura Sardescu.

Descrierea Companiei: NeaKaisa.ro e un brand construit din pasiunea pentru combinația ȋntre frumos și util – un design interior practic, ȋn care totul trebuie să fie funcțional și să arate impecabil. Magazinul online a început cu o gamă restrânsă de produse pentru casă și grădină și a crescut până la peste 10.000 de produse disponibile - de la vase de toaletă, lavoare, căzi și baterii baie & soluții complete de amenajare casă, până la întreținere grădină - generatoare, freze de zăpadă și compresoare.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România