Gun Media / 22.02.2023 / 11:58

butonul de deschidere a chatului

GUN MEDIA A ÎNREGISTRAT ÎN 2022 O CREȘTERE CU 36% A CIFREI DE AFACERI, ATINGÂND CIFRA DE 4 MILIOANE DE LEI ȘI VIZEAZĂ EXTINDEREA ÎN EUROPA DE VEST

Agenția de marketing Gun Media a reușit în 2022, pentru al cincelea an consecutiv, o creștere cu peste 30% a cifrei de afaceri, la 4 milioane lei (800.000 de euro). În ciuda faptului că anul 2022 a fost unul în care incertitudinea a fost prezentă în întregul mediu de afaceri, iar schimbările prin care a trecut economia s-au resimțit și în digital marketing, Gun Media a înregistrat anul trecut un avans cu 36% al afacerilor, iar pentru anul 2023 preconizează depășirea pragului de 1 milion de de euro.

Lunar, în medie peste 80 de clienți din diferite nișe ne-au ales drept furnizori de servicii de marketing online în 2022, iar acest lucru nu face decât să ne bucure de încrederea acordată. În 2023, an în care aniversăm 10 ani de activitate, ne dorim să ne concentrăm pe dezvoltarea unei echipe de specialiști ale căror competențe să ne ajute să ajungem la un număr cât mai mare de clienți. Vom continua să investim în tool-uri care să ne ușureze munca, atât ca organizare internă, cât și ca eficiență”, a declarat Robert Trandafir, CEO & co-fondator Gun Media.

La 10 ani de la înființare, Gun Media își propune să exploreze și piețele externe. Pentru noile direcții strategice, compania iși propune să investească peste 100.000 Euro in 2023. 

Printre piețele prioritare în vederea extinderii se numără Regatul Unit și Franța, dar compania va explora și posibilitatea de a face parteneriate cu români din diaspora, în țările în care sunt comunități foarte mari (Anglia, Spania, Italia).

O parte dintre clienții Gun Media vând deja sau, urmează să vândă cross-border, lucru care permite companiei să înțeleagă mai bine provocările externe.

Intenția noastră este să luăm clienți de pe piețe externe și o parte din investițiile noastre se vor duce în parteneriate, marketing și evenimente. Avem competențe foarte bune în Pay Per Click, SEO, content marketing și strategie de digital marketing. Pentru clienții externi, mizăm în special pe serviciile de pay per click și strategie, destinate în special mediului ecommerce. Am construit în anii anteriori o serie de proceduri complexe care ne permit să livrăm bine și să fim aproape de clienții noștri”, a adăugat Robert Trandafir, CEO & co-fondator Gun Media.

Gun Media a derulat deja campanii în țări precum Bulgaria, Ungaria, Franța, Germania, Spania, Italia și Australia, atât pentru magazine online, cât și pentru site-uri generatoare de leaduri, cu rezultate promițătoare. Cea mai importantă investiție a agenției va fi în oameni, mai ales pentru că găsirea de angajați specializați este o dificultate permanentă.

Înființată în 2013, echipa a ajuns la 20 de angajați, cărora li se adaugă permanent și colaboratori pe diverse proiecte.

Descrierea Companiei:

Gun Media este o agenție de marketing online formată în 2013, care oferă strategii complete și soluții de promovare online precum SEO, Pay Per Click si Content Marketing. Agenția este Google Premier Partner (in top 3% agenții partenere Google din România) și parteneră Meta (Facebook) și lucrează pe cele mai dinamice verticale din țară precum fashion, auto, beauty, IT, home&deco, sanitare si parafarmaceutice.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România