Gun Media / 22.02.2023 / 11:58

GUN MEDIA A ÎNREGISTRAT ÎN 2022 O CREȘTERE CU 36% A CIFREI DE AFACERI, ATINGÂND CIFRA DE 4 MILIOANE DE LEI ȘI VIZEAZĂ EXTINDEREA ÎN EUROPA DE VEST

Agenția de marketing Gun Media a reușit în 2022, pentru al cincelea an consecutiv, o creștere cu peste 30% a cifrei de afaceri, la 4 milioane lei (800.000 de euro). În ciuda faptului că anul 2022 a fost unul în care incertitudinea a fost prezentă în întregul mediu de afaceri, iar schimbările prin care a trecut economia s-au resimțit și în digital marketing, Gun Media a înregistrat anul trecut un avans cu 36% al afacerilor, iar pentru anul 2023 preconizează depășirea pragului de 1 milion de de euro.

Lunar, în medie peste 80 de clienți din diferite nișe ne-au ales drept furnizori de servicii de marketing online în 2022, iar acest lucru nu face decât să ne bucure de încrederea acordată. În 2023, an în care aniversăm 10 ani de activitate, ne dorim să ne concentrăm pe dezvoltarea unei echipe de specialiști ale căror competențe să ne ajute să ajungem la un număr cât mai mare de clienți. Vom continua să investim în tool-uri care să ne ușureze munca, atât ca organizare internă, cât și ca eficiență”, a declarat Robert Trandafir, CEO & co-fondator Gun Media.

La 10 ani de la înființare, Gun Media își propune să exploreze și piețele externe. Pentru noile direcții strategice, compania iși propune să investească peste 100.000 Euro in 2023. 

Printre piețele prioritare în vederea extinderii se numără Regatul Unit și Franța, dar compania va explora și posibilitatea de a face parteneriate cu români din diaspora, în țările în care sunt comunități foarte mari (Anglia, Spania, Italia).

O parte dintre clienții Gun Media vând deja sau, urmează să vândă cross-border, lucru care permite companiei să înțeleagă mai bine provocările externe.

Intenția noastră este să luăm clienți de pe piețe externe și o parte din investițiile noastre se vor duce în parteneriate, marketing și evenimente. Avem competențe foarte bune în Pay Per Click, SEO, content marketing și strategie de digital marketing. Pentru clienții externi, mizăm în special pe serviciile de pay per click și strategie, destinate în special mediului ecommerce. Am construit în anii anteriori o serie de proceduri complexe care ne permit să livrăm bine și să fim aproape de clienții noștri”, a adăugat Robert Trandafir, CEO & co-fondator Gun Media.

Gun Media a derulat deja campanii în țări precum Bulgaria, Ungaria, Franța, Germania, Spania, Italia și Australia, atât pentru magazine online, cât și pentru site-uri generatoare de leaduri, cu rezultate promițătoare. Cea mai importantă investiție a agenției va fi în oameni, mai ales pentru că găsirea de angajați specializați este o dificultate permanentă.

Înființată în 2013, echipa a ajuns la 20 de angajați, cărora li se adaugă permanent și colaboratori pe diverse proiecte.

Descrierea Companiei:

Gun Media este o agenție de marketing online formată în 2013, care oferă strategii complete și soluții de promovare online precum SEO, Pay Per Click si Content Marketing. Agenția este Google Premier Partner (in top 3% agenții partenere Google din România) și parteneră Meta (Facebook) și lucrează pe cele mai dinamice verticale din țară precum fashion, auto, beauty, IT, home&deco, sanitare si parafarmaceutice.

SHARE:

LATEST NEWS

Mar 27,12:18

Casele mici revin în atenția clienților, după ce încrederea în dezvoltatorii imobiliari a scăzut iar energia scumpă îi ține departe de locuințele mari

Mar 16,08:20

Elevii Școlii Quantum au obținut locuri fruntașe la cea mai mare competiție online de matematică din lume, datorită unui model nou de învățare

Mar 15,14:20

LEONTHE BAGS, BRANDUL ROMÂNESC DE GENȚI DE LUX, DISCUTĂ OPORTUNITATEA DESCHIDERII UNUI MAGAZIN FIZIC CU PARTENERI DIN EUROPA ȘI ORIENTUL MIJLOCIU

Mar 9,11:15

TREI DIN CINCI FIRME INTERESATE DE DIGITALIZARE DUC LIPSĂ DE ANGAJAȚI CALIFICAȚI

Mar 6,15:40

Strategiile prin care companiile pot obține creșteri ale vânzărilor online de până la 800%

Mar 3,11:35

26% dintre companii alocă bugete mai mari pentru analiza datelor despre piețe și competitori

Mar 2,08:52

GRUPUL ASEE A ÎNREGISTRAT ÎN 2022 O CREȘTERE CU 33% A VENITURILOR, LA 333,9 MILIOANE DE EURO

Feb 28,12:54

PERICOLELE ASCUNSE LA CARE SE EXPUN MAMELE CARE CAUTĂ INFORMAȚII ONLINE DESPRE CREȘTEREA COPIIILOR

Feb 21,13:40

EXPERȚI INTERNAȚIONALI VIN LA BUCUREȘTI PENTRU A ANALIZA PROVOCĂRILE INDUSTRIEI IT, LA CODECAMP, CEA MAI LONGEVIVĂ CONFERINȚĂ IT DIN ROMÂNIA

Feb 21,09:25

Pericolul seismic ar putea reconfigura piața construcțiilor din România, prin orientarea dezvoltatorilor către materiale ecologice

Feb 20,13:57

PIAȚA SERVICIILOR SPA A CRESCUT CU APROXIMATIV 25% ÎN 2022, LA 37 MILIOANE DE EURO. ÎNCHIDEREA PISCINELOR ȘI SAUNELOR ÎN PERIOADA PANDEMIE A ATRAS NOI

Feb 20,08:29

PESTE 30% DIN NOII ANGAJAȚI PĂRĂSESC COMPANIA DIN LIPSA PROCESELOR DE INTEGRARE

Feb 9,12:49

Numărul companiilor care au accesat o procedură de insolvență în 2022 este în creștere cu 16,3% la nivelul UE, în trimestrul 3 față de cel precedent

Feb 2,09:38

Schimbare de retorică în piața de capital. De la inflație la recesiune.

Feb 1,09:19

PRIMUL ECOSISTEM COMPLET DEDICAT LIDERILOR ȘI PROFESIONIȘTILOR ÎN MARKETING DIN TOATĂ EUROPA SE LANSEAZĂ ÎN ROMÂNIA

MOST VIEWED NEWS

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România