Marketiu / 10.11.2022 / 15:09

Live shopping, AR și VR shopping, cele mai noi trenduri în piața de retail, cu rate de conversie de până la 20% și retururi în scădere cu 40%

București, 11 noiembrie 2022 – Piaţa de retail se schimbă de la un an la altul, tot mai multe companii începând să se îndrepte către experiențe de cumpărare care le permit rate de retenție uriașe și o interacțiune live cu consumatorul. Estimările arată că piața de live shopping va ajunge la o valoare de 35 de miliarde de dolari în SUA până în 2024, în timp ce în China va genera încasări de 480 de miliarde de dolari doar anul acesta. Statisticile şi previziunile în domeniu au fost analizate pe larg de cei peste 200 de lideri în marketing, advertising și business prezenți la cea de-a doua ediţie DigiCon.

Cele mai noi tehnologii în care investesc retailerii

Cea mai nouă tendință din domeniu este livestream selling sau live shopping și presupune organizarea evenimentelor de shopping, în timp real, dându-le astfel companiilor oportunitatea de a creea conexiuni mai puternice cu consumatorii, de a-și crește audiențele prin parteneriatele cu influenceri în cadrul acestui tip de eveniment și, nu în ultimul rând, de a-și crește rata de conversie, în acest caz de achiziție, într-un mod foarte eficient. Trebuie să ne gândim că majoritatea giganților tech investesc deja masiv sau urmează să o facă în aplicații și platforme de live shopping, iar printre ei se numără Amazon prin Amazon Live, Google și Pinterest.”, spune Andrei Tiu, fondator Marketiu și organizator DigiCon

Augmented Reality Shopping este o altă experiență de shopping, ce le permite utilizatorilor să personalizeze și să încerce anumite produse. Clienţii pot vedea astfel în timp real, fără să se deplaseze, felul în care li se potriveşte sau nu un produs, atât ca mărime şi model, cât şi din punct de vedere al culorilor acestuia în raport cu nuanţa pielii sau a părului.

Strategia de business, impactul tehnologiilor disruptive precum Inteligență Artificială, Realitatea Augmentată, Blockchain și evoluția Mertaverse, dar și trendurile pentru 2023 din industria de digital au fost dezbătute pe larg la cea de-a doua ediţie a conferinţei de inovare DigiCon.

Unul dintre cele mai apreciate și atractive momente ale zilei a fost panel-ul axat pe Entertainment și Media organizat împreună cu Romanian Artists Agency. Roxana Alexandru, Ana-Maria Apostoiu, Virgil Ianțu și Andrei Lăcătuș (Shurubel) au dezbătut împreună cu Andrei Tiu evoluția parteneriatelor dintre branduri și celebrități, evoluția consumului TV în paralel cu creșterea consumului de conținut video pe Youtube, bune practici și povești din spatele celor mai de succes campanii de endorsement.

“A fost un eveniment cu totul special și foarte așteptat de către toți participanții. Am primit primii oaspeți chiar înainte de ora de deschidere a registration-ului, iar pe parcursul întregii zile s-a simțit în aer o energie aparte - o stare generală de bună dispoziție, curiozitate și entuziasm față de speakeri, dar și față de noile prietenii închegate chiar în acele momente.”, spune Andrei Tiu, fondator Marketiu și organizator DigiCon.

Conferința dedicată liderilor de marketing și top managementului a provocat audiența prin prezența unor experți de top precum Dragoș Nicolaescu, cu un portofoliu de peste 70 de companii, Doina Vîlceanu, Director de Marketing în cadrul ContentSpeed, Robert Tatoi, fondator Play Vertical și Andrei Tiu, fondator al Marketiu.

LINK VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=EOP2ViaJrJc&feature=youtu.be

Descrierea Companiei:

Marketiu este una dintre agențiile independente respectate de digital marketing din România. Având experiența lucrului cu peste 100 de clienți la nivel global, agenția livrează servicii integrate de marketing online pentru companii din sectoarele eCommerce, B2B, Software & IT, Servicii Profesionale, Medicale și Real Estate.

DigiCon este conferința de inovare și noi tendințe în marketing care se adresează exclusiv liderilor în marketing și business din România, lansată de Marketiu în 2019.

SHARE:

LATEST NEWS

Jan 26,08:00

Tendințele anului 2023 în industria evenimentelor: Cererea pentru evenimente outdoor și exclusiviste în țări precum Grecia este în creștere

Jan 25,08:52

Piața muncii trece printr-o situație paradoxală în 2023, dar care ar putea transforma mulți angajați în antreprenori

Dec 16,15:21

2023 ADUCE SCHIMBĂRI DE STRUCTURĂ ORGANIZAŢIONALĂ ÎN COMPANIILE ROMÂNEŞTI. CARE SUNT NOUTĂŢILE MENITE SĂ LE PĂSTREZE COMPETITIVE

Dec 5,00:19

81% DINTRE MAME PREFERĂ CUMPĂRĂTURILE ONLINE ATUNCI CÂND VINE VORBA DE PRODUSELE PENTRU COPII

Dec 2,15:07

UN START-UP ROMÂNESC PREGĂTEŞTE EXTINDEREA INTERNAŢIONALĂ LA NICI 2 ANI DE LA ÎNFIINŢARE ŞI LANSEAZĂ O RUNDĂ DE FINANȚARE SEED DE 500.000 DE EURO

Nov 23,08:40

30 DE START-UP-URI ROM NEŞTI INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PARTICIPAREA LA CELE MAI MARI CONFERINŢE INTERNAŢIONALE DIN LUME DEDICATE BUSINESS-URILOR INOVATIVE

Nov 22,11:10

PAYTEN, LIDER ÎN SOLUŢII DE PLATĂ, DEVINE FURNIZORUL LOCAL AL DIEBOLD NIXDORF PENTRU SOLUȚIILE HARDWARE ȘI SOFTWARE DESTINATE SECTORULUI BANCAR

Nov 16,19:33

SERVICIILE ON DEMAND, SOLUŢIA COMPANIILOR PENTRU CRIZA DE SPECIALIŞTI DIN DOMENIUL DIGITAL MARKETING

Nov 15,10:23

CONFLICTELE LA MUNCĂ, PRINCIPALA CAUZĂ A PIERDERILOR PROVOCATE DE ANGAJAŢI ÎNTR-O FIRMĂ

Nov 14,11:42

LIPSA MEDICAMENTELOR DIN FARMACII ÎI DETERMINĂ PE ROMÂNI SĂ CUMPERE DIN STRĂINĂTATE. PREVENŢIA OCUPĂ 1% DIN TOTALUL CHELTUIELILOR

Nov 11,12:42

VÂNZĂRI DE PESTE 88 DE MILIOANE DE EURO PENTRU GRUPUL ASEE, ÎN AL TREILEA TRIMESTRU DIN 2022. CUM AU CRESCUT VENITURILE CU 53% FAŢĂ DE ANUL TRECUT

Nov 9,09:14

RETAILERII SE AŞTEAPTĂ CA VÂNZĂRILE DE APARATE FOTO ŞI CAMERE VIDEO SĂ CREASCĂ CU PÂNĂ LA 50% DE BLACK FRIDAY, ÎN 2022

Nov 3,09:39

PIAŢA DE EXPERIENȚE ȘI ACTIVITĂȚI CÂŞTIGĂ TOT MAI MULT TEREN ÎN DETRIMENTUL VACANŢELOR CLASICE. STRĂINII CHELTUIE DE 6 ORI MAI MULT DECÂT ROMÂNII

Nov 1,21:40

DE LA VIAŢA DE PĂRINTE LA BUSINESS DEDICAT PĂRINŢILOR. CUM ARATĂ PRIMA APLICAȚIE GRATUITĂ CARE VREA SĂ LE AJUTE PE MAME SĂ CÂŞTIGE TIMP PENTRU COPII

Nov 1,18:23

ROMÂNIA NU ARE STATISTICI ALE PACIENȚILOR CU LIMFEDEM, AFECȚIUNE DE CARE SUFERĂ 40% DINTRE PACIENȚII SUPUŞI UNOR INTERVENŢII CHIRURGICALE ONCOLOGICE

MOST VIEWED NEWS

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România