WatchShop / 11.11.2021 / 09:12
Vânzările online au depășit record după record în perioada pandemiei de COVID-19. Cifrele raportate pentru anul trecut arată o creștere de 32% pentru comerțul online. Românii au cheltuit în 2020 de Black Friday, cu 200 de lei mai mult față de anul anterior. Anul acesta, vânzările pe internet in perioada de Black Friday sunt așteptate să crească și mai mult, WatchShop.ro propunându-și încasări cu 50% mai mari comparativ cu anul precedent.
Previziunile iau în considerare faptul că tot mai multe magazine online au avut posibilitatea să își asigure stocuri considerabil mai mari decât în anii precedenți. Investițiile în stocuri au fost posibile întrucât vânzările online au înregistrat creșteri constante pe toată perioada pandemiei.
Cele mai multe cumpărături se fac, în mod tradițional, din București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov. Peste un sfert dintre clienți au vârste cuprinse între 35-44 ani, circa 22% au între 45-54 ani, iar 21% dintre clienți au între 25-34 ani. Se observă o creștere cu 5% comparativ cu anul trecut a segmentului de clienți cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani.
Cu depozitele pline, magazinele online vor putea practica reduceri de până la 95% de Black Friday. În topul reducerilor se vor afla articolele de fashion, precum ceasuri, genți, portofele sau ochelari de soare.
„Anul acesta ne-am pregătit din timp pentru BlackFriday. Am crescut capacitatea de depozitare și ne-am asigurat stocuri suficiente. Am pregătit peste 12.000 de produse cu prețuri care pornesc de la 4.5 lei. Printre brandurile vedetă ale reducerilor din acest an se numără: Fossil, Garmin, Orient, Tissot, Ingersoll, Citizen, Casio, Sekonda, Tommy Hilfiger, Hugo Boss. Am pregătit și o surpriză pentru cea de a zecea ediție de Black Friday și am introdus noi categorii: genți, portofele și ochelari de soare de la branduri renumite precum: Moschino, Furla, Tory Burch, Michael Kors, Ray Ban, Guess, Polaroid sau Carrera și noi branduri fashion de ceasuri: Armani Exchange, Hugo Boss, Tommy Hilfiger sau Diesel. Ne-am propus să ne diversificăm cât mai mult oferta în așa fel încât cumpărătorii să aibă de unde alege, iar noi să fim pregătiți să livrăm cât mai rapid.”, susține Oana Crisu, Manager Achizitii WatchShop.ro
Estimările Watchshop.ro arată că și anul acesta se vor menține preferințele românilor pentru ceasurile clasice, urmate de cele sport, fashion și smartwatch-uri. Ceasurile bărbătești domină vânzările și tot domnii reprezintă 58% dintre clienții magazinului online.
Descrierea Companiei: WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale, cu produse pentru barbați, femei și copii. Magazinul pune la dispoziția clienților săi produse de marcă, originale, precum și o serie de facilități la achiziționare. WatchShop.ro este lider pe piață în vânzarea de ceasuri online, în Romania. Clienții WatchShop.ro pot alege ceasuri dintr-o gamă diversificată de stiluri, dar și produse de fashion precum genți, portofele sau ochelari de soare.
Oct 17,13:11
Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificațiSep 7,07:12
WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST14.06.2022
01.03.2022
23.02.2022