WatchShop / 11.11.2021 / 13:00

Magazinul online WatchShop estimează creșteri cu 50% de Black Friday 2021 față de anul trecut

Vânzările online au depășit record după record în perioada pandemiei de COVID-19. Cifrele raportate pentru anul trecut arată o creștere de 32% pentru comerțul online. Românii au cheltuit în 2020 de Black Friday, cu 200 de lei mai mult față de anul anterior. Anul acesta, vânzările pe internet in perioada de Black Friday sunt așteptate să crească și mai mult, WatchShop.ro propunându-și încasări cu 50% mai mari comparativ cu anul precedent.

Previziunile iau în considerare faptul că tot mai multe magazine online au avut posibilitatea să își asigure stocuri considerabil mai mari decât în anii precedenți. Investițiile în stocuri au fost posibile întrucât vânzările online au înregistrat creșteri constante pe toată perioada pandemiei.

Cele mai multe cumpărături se fac, în mod tradițional, din București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov. Peste un sfert dintre clienți au vârste cuprinse între 35-44 ani, circa 22% au între 45-54 ani, iar 21% dintre clienți au între 25-34 ani. Se observă o creștere cu 5% comparativ cu anul trecut a segmentului de clienți cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani.

Cu depozitele pline, magazinele online vor putea practica reduceri de până la 95% de Black Friday. În topul reducerilor se vor afla articolele de fashion, precum ceasuri, genți, portofele sau ochelari de soare.

„Anul acesta ne-am pregătit din timp pentru BlackFriday. Am crescut capacitatea de depozitare și ne-am asigurat stocuri suficiente. Am pregătit peste 12.000 de produse cu prețuri care pornesc de la 4.5 lei. Printre brandurile vedetă ale reducerilor din acest an se numără: Fossil, Garmin, Orient, Tissot, Ingersoll, Citizen, Casio, Sekonda, Tommy Hilfiger, Hugo Boss. Am pregătit și o surpriză pentru cea de a zecea ediție de Black Friday și am introdus noi categorii: genți, portofele și ochelari de soare de la branduri renumite precum: Moschino, Furla, Tory Burch, Michael Kors, Ray Ban, Guess, Polaroid sau Carrera și noi branduri fashion de ceasuri: Armani Exchange, Hugo Boss, Tommy Hilfiger sau Diesel. Ne-am propus să ne diversificăm cât mai mult oferta în așa fel încât cumpărătorii să aibă de unde alege, iar noi să fim pregătiți să livrăm cât mai rapid.”, susține Oana Crisu, Manager Achizitii WatchShop.ro

Estimările Watchshop.ro arată că și anul acesta se vor menține preferințele românilor pentru ceasurile clasice, urmate de cele sport, fashion și smartwatch-uri. Ceasurile bărbătești domină vânzările și tot domnii reprezintă 58% dintre clienții magazinului online.

Despre companie: WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale, cu produse pentru barbați, femei și copii. Magazinul pune la dispoziția clienților săi produse de marcă, originale, precum și o serie de facilități la achiziționare. WatchShop.ro este lider pe piață în vânzarea de ceasuri online, în Romania. Clienții WatchShop.ro pot alege ceasuri dintr-o gamă diversificată de stiluri, dar și produse de fashion precum genți, portofele sau ochelari de soare.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

13:14

Viitor Plus lansează prima campanie de informare despre reciclarea din București

11:28

Bilanț Black Friday 2021: Curierii au ridicat peste 2 milioane de comenzi de la retaileri, ȋn primul weekend de BF

10:11

Producătorul român de echipamente de ski, Strindberg, câștigă teren în fața brandurilor internaționale

09:06

Creșteri în vânzări, scădere pe bonul mediu. Românii aleg produse de home&deco accesibile, dar cu un design deosebit

11:40

O nouă criptomonedă românească intră pe piața virtuală. Un tânăr de 19 ani în spatele tehnologiei inovatoare

09:46

Elevii și profesorii de la Școala Superioară Comercială „Nicolae Kretzulescu” pot învăța tehnologiile educaționale 4.0 în cel de-al șaptelea SmartLab

11:23

Karpaten Turism, vânzări de peste 2 milioane euro, la Târgul de Turism. Ce destinații au ales românii.

11:08

8.000 de kilograme de materiale reciclabile au fost salvate de la groapa de gunoi de elevii din Sectorul 2

15:03

Peste 4.000 de pacienți cu COVID19 vor fi tratați cu ajutorul concentratoarelor și măștilor de oxigen donate către 67 de spitale

12:09

Corporațiile caută tot mai des cursuri integrate de formare pentru angajații lor

08:09

Campanie anti bullying cu milioane de vizualizări lansată de vloggerul Vlad Vaida

13:15

Instant Factoring se extinde în Serbia. Peste 55 mil. EUR valoarea facturilor achitate pe piața din România

09:30

ANAF actualizează lista marilor contribuabili. Ce obligații suplimentare aduc în cazul majorității companiilor cu cifră de afaceri peste 10 mil. euro

14:10

Turiştii români pot călători mai uşor ȋn Thailanda. Avantajele unei vacanṭe de vis ȋn această perioadă

13:57

Verdino Green Foods își mărește capitalul cu ajutorul BlackPeak Capital și vizează vânzări de 100 de milioane de euro în cinci ani

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Altex România lansează Altex Travel, în parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism

Inovație în comerțul online românesc, cu comisioane de procesare a plăților la jumătate și decontări mai rapide

Pe 7 si 8 octombrie, Webstock aduce noile tendinte din social media