WatchShop / 11.11.2021 / 09:12

Magazinul online WatchShop estimează creșteri cu 50% de Black Friday 2021 față de anul trecut

Vânzările online au depășit record după record în perioada pandemiei de COVID-19. Cifrele raportate pentru anul trecut arată o creștere de 32% pentru comerțul online. Românii au cheltuit în 2020 de Black Friday, cu 200 de lei mai mult față de anul anterior. Anul acesta, vânzările pe internet in perioada de Black Friday sunt așteptate să crească și mai mult, WatchShop.ro propunându-și încasări cu 50% mai mari comparativ cu anul precedent.

Previziunile iau în considerare faptul că tot mai multe magazine online au avut posibilitatea să își asigure stocuri considerabil mai mari decât în anii precedenți. Investițiile în stocuri au fost posibile întrucât vânzările online au înregistrat creșteri constante pe toată perioada pandemiei.

Cele mai multe cumpărături se fac, în mod tradițional, din București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov. Peste un sfert dintre clienți au vârste cuprinse între 35-44 ani, circa 22% au între 45-54 ani, iar 21% dintre clienți au între 25-34 ani. Se observă o creștere cu 5% comparativ cu anul trecut a segmentului de clienți cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani.

Cu depozitele pline, magazinele online vor putea practica reduceri de până la 95% de Black Friday. În topul reducerilor se vor afla articolele de fashion, precum ceasuri, genți, portofele sau ochelari de soare.

„Anul acesta ne-am pregătit din timp pentru BlackFriday. Am crescut capacitatea de depozitare și ne-am asigurat stocuri suficiente. Am pregătit peste 12.000 de produse cu prețuri care pornesc de la 4.5 lei. Printre brandurile vedetă ale reducerilor din acest an se numără: Fossil, Garmin, Orient, Tissot, Ingersoll, Citizen, Casio, Sekonda, Tommy Hilfiger, Hugo Boss. Am pregătit și o surpriză pentru cea de a zecea ediție de Black Friday și am introdus noi categorii: genți, portofele și ochelari de soare de la branduri renumite precum: Moschino, Furla, Tory Burch, Michael Kors, Ray Ban, Guess, Polaroid sau Carrera și noi branduri fashion de ceasuri: Armani Exchange, Hugo Boss, Tommy Hilfiger sau Diesel. Ne-am propus să ne diversificăm cât mai mult oferta în așa fel încât cumpărătorii să aibă de unde alege, iar noi să fim pregătiți să livrăm cât mai rapid.”, susține Oana Crisu, Manager Achizitii WatchShop.ro

Estimările Watchshop.ro arată că și anul acesta se vor menține preferințele românilor pentru ceasurile clasice, urmate de cele sport, fashion și smartwatch-uri. Ceasurile bărbătești domină vânzările și tot domnii reprezintă 58% dintre clienții magazinului online.

Despre companie: WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale, cu produse pentru barbați, femei și copii. Magazinul pune la dispoziția clienților săi produse de marcă, originale, precum și o serie de facilități la achiziționare. WatchShop.ro este lider pe piață în vânzarea de ceasuri online, în Romania. Clienții WatchShop.ro pot alege ceasuri dintr-o gamă diversificată de stiluri, dar și produse de fashion precum genți, portofele sau ochelari de soare.

SHARE:

LATEST NEWS

May 27,13:21

Criptomonedele cuceresc piața imobiliară din România

May 27,12:43

Cele mai populare femei din România din toate timpurile

May 27,09:24

Verdino Green Foods vizează neutralitatea CO2 prin parteneriatul cu Resalta

May 27,09:14

Karpaten Turism, premiată pentru Cea mai bună inițiativă de susținere a turismului la nivel global, în cadrul Top Hotel Awards 2022

May 23,10:54

Telecomunicațiile mobile mai sigure acum, cu noile variante de securitate a aplicațiilor

May 17,06:52

PSIHOLOGII ȘI ANALIȘTII FINANCIARI DEZBAT RELAȚIA DINTRE CREȘTEREA INFLAȚIEI ȘI FERICIRE

May 16,14:03

Vânzări record de cosmetice, în plină pandemie, pentru brandul românesc Cupio: 15 milioane de euro doar în 2021

May 9,06:11

Explozie în comerțul online. Proprietarii de magazine virtuale preferă platformele e-commerce cu tehnologii avansate și complexe

May 5,08:03

Polonezii de la Asseco SEE anunță rezultate in creștere pe trimestrul 1 din 2022

Apr 28,13:45

Grupul SOFTONE achiziționează REGATE

Apr 21,12:22

Unde merg românii de Paște și 1 mai. Cu cât a crescut numărul celor care călătoresc în afara țării, după pandemie

Apr 20,13:25

IVECO România, în sprijinul eco-educației tinerilor ingineri

Apr 20,12:34

Cum se câștigă și se pierde din criptomonede

Apr 15,08:32

Criza resursei umane din sectorul IT&C se va accentua

Apr 11,14:47

Forumul BRCC: România este țară din UE cu cea mai mare independență energetică și prezintă oportunități remarcabile de investiții

MOST VIEWED NEWS

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România

Token-ul lansat de compania americana Nooft Technologies și-a triplat prețul în câteva ore de la lansare