WatchShop / 11.11.2021 / 09:12

butonul de deschidere a chatului

Magazinul online WatchShop estimează creșteri cu 50% de Black Friday 2021 față de anul trecut

Vânzările online au depășit record după record în perioada pandemiei de COVID-19. Cifrele raportate pentru anul trecut arată o creștere de 32% pentru comerțul online. Românii au cheltuit în 2020 de Black Friday, cu 200 de lei mai mult față de anul anterior. Anul acesta, vânzările pe internet in perioada de Black Friday sunt așteptate să crească și mai mult, WatchShop.ro propunându-și încasări cu 50% mai mari comparativ cu anul precedent.

Previziunile iau în considerare faptul că tot mai multe magazine online au avut posibilitatea să își asigure stocuri considerabil mai mari decât în anii precedenți. Investițiile în stocuri au fost posibile întrucât vânzările online au înregistrat creșteri constante pe toată perioada pandemiei.

Cele mai multe cumpărături se fac, în mod tradițional, din București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov. Peste un sfert dintre clienți au vârste cuprinse între 35-44 ani, circa 22% au între 45-54 ani, iar 21% dintre clienți au între 25-34 ani. Se observă o creștere cu 5% comparativ cu anul trecut a segmentului de clienți cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani.

Cu depozitele pline, magazinele online vor putea practica reduceri de până la 95% de Black Friday. În topul reducerilor se vor afla articolele de fashion, precum ceasuri, genți, portofele sau ochelari de soare.

„Anul acesta ne-am pregătit din timp pentru BlackFriday. Am crescut capacitatea de depozitare și ne-am asigurat stocuri suficiente. Am pregătit peste 12.000 de produse cu prețuri care pornesc de la 4.5 lei. Printre brandurile vedetă ale reducerilor din acest an se numără: Fossil, Garmin, Orient, Tissot, Ingersoll, Citizen, Casio, Sekonda, Tommy Hilfiger, Hugo Boss. Am pregătit și o surpriză pentru cea de a zecea ediție de Black Friday și am introdus noi categorii: genți, portofele și ochelari de soare de la branduri renumite precum: Moschino, Furla, Tory Burch, Michael Kors, Ray Ban, Guess, Polaroid sau Carrera și noi branduri fashion de ceasuri: Armani Exchange, Hugo Boss, Tommy Hilfiger sau Diesel. Ne-am propus să ne diversificăm cât mai mult oferta în așa fel încât cumpărătorii să aibă de unde alege, iar noi să fim pregătiți să livrăm cât mai rapid.”, susține Oana Crisu, Manager Achizitii WatchShop.ro

Estimările Watchshop.ro arată că și anul acesta se vor menține preferințele românilor pentru ceasurile clasice, urmate de cele sport, fashion și smartwatch-uri. Ceasurile bărbătești domină vânzările și tot domnii reprezintă 58% dintre clienții magazinului online.

Descrierea Companiei: WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale, cu produse pentru barbați, femei și copii. Magazinul pune la dispoziția clienților săi produse de marcă, originale, precum și o serie de facilități la achiziționare. WatchShop.ro este lider pe piață în vânzarea de ceasuri online, în Romania. Clienții WatchShop.ro pot alege ceasuri dintr-o gamă diversificată de stiluri, dar și produse de fashion precum genți, portofele sau ochelari de soare.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România