EximBank / 15.10.2021 / 10:07

Pachet financiar de 24,7 mil. lei de la EximBank pentru Damila

EximBank a încheiat un acord financiar în valoare de 24,7 milioane de lei cu compania Damila, unul dintre principalii jucători din domeniul distribuției și producției de materiale de con­structii, destinat finanțării strategiei de dezvoltare pe termen scurt și mediu a societății.

Pachetul financiar structurat de bancă include atât componente de finanțare – care acoperă nevoia de capital generată de dezvoltarea continuă a societății și care asigură necesarul pentru derularea unei investiții într-o nouă linie de producție a tiglei metalice, cât și de garantare – garanții de stat emise în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, dedicată companiilor mari, ce acoperă 90% din finanțare.

„Faptul că, în acest context încă plin de provocări, antreprenorii români identifică oportunități de consolidare a companiilor lor, de investiții sau de extindere, este un semnal bun pentru economia românească, iar noi vom continua să le oferim soluții personalizate care să le permită să-și implementeze planurile de dezvoltare în siguranță și confort. Prin soluțiile financiare competitive oferite segmentului corporate, inclusiv produse cu componentă de ajutor de stat, EximBank își onorează angajamentul de a susține dezvoltarea sustenabilă a afacerilor și a economiei”, a spus Traian Halalai, președintele executiv al EximBank.

EximBank implementează schema de ajutor de stat COVID-19, dedicată companiilor mari și IMM-urilor cu cifra de afaceri peste 20 de milioane de lei în 2019, în cadrul căreia societățile comerciale pot accesa credite de investiții și credite pentru capital de lucru la rate de dobândă subvenționată, precum și garanții de stat care acoperă necesarul de garantare până la 90% pentru credite noi sau deja acordate de băncile comerciale pentru realizarea investițiilor și/sau pentru susținerea activității curente a companiilor beneficiare.

Damila este o societate cu capital privat 100% românesc. Înființată în anul 1992 în comună Măciuca, județul Vâlcea, compania ocupă în prezent o poziție importantă pe piața materialelor de construcții și finisaje din România, fiind producător, importator și distribuitor pentru produsele pe care le comercializează.

„Strategia noastră din ultimii ani s-a concentrat pe investiții constante în capacități noi și diversificate de producție, pentru că unul dintre obiectivele noastre este creșterea ponderii activității de producție, în raport cu cea de distribuție, în totalul cifrei de afaceri, care estimăm să ajungă la aproximativ 100 milioane de euro până la sfârșitul acestui an. Astfel am reușit să construim un business solid, lucru care ne-a ajutat să depășim provocările pandemiei care a generat blocaje în special în privința aprovizionării cu materii prime și materiale.  Am implementat mai multe măsuri de îmbunătățire a strategiilor de achiziție și de vânzări și de optimizare a portofoliului de produse, iar acum, având și suportul EximBank, putem să ne concentrăm pe continuarea planului de investiții în modernizarea și extinderea capacității de producție”, a spus Daniel Remus Nițu, directorul general al Damila.

Despre companie: Damila furnizează soluții complete pentru construcții, de la fundație până la amenajări interioare și exterioare, precum și sisteme de învelitori. Compania operează în județul Vâlcea. EximBank e o instituție specializată ce se implică activ în susținerea și promovarea mediului de afaceri românesc. Instrumentele sale financiare sunt dedicate exclusiv segmentului corporate și pot fi accesate în condiții avantajoase de orice tip de societate comercială, fie că este IMM sau companie mare.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

13:14

Viitor Plus lansează prima campanie de informare despre reciclarea din București

11:28

Bilanț Black Friday 2021: Curierii au ridicat peste 2 milioane de comenzi de la retaileri, ȋn primul weekend de BF

10:11

Producătorul român de echipamente de ski, Strindberg, câștigă teren în fața brandurilor internaționale

09:06

Creșteri în vânzări, scădere pe bonul mediu. Românii aleg produse de home&deco accesibile, dar cu un design deosebit

11:40

O nouă criptomonedă românească intră pe piața virtuală. Un tânăr de 19 ani în spatele tehnologiei inovatoare

09:46

Elevii și profesorii de la Școala Superioară Comercială „Nicolae Kretzulescu” pot învăța tehnologiile educaționale 4.0 în cel de-al șaptelea SmartLab

11:23

Karpaten Turism, vânzări de peste 2 milioane euro, la Târgul de Turism. Ce destinații au ales românii.

11:08

8.000 de kilograme de materiale reciclabile au fost salvate de la groapa de gunoi de elevii din Sectorul 2

13:00

Magazinul online WatchShop estimează creșteri cu 50% de Black Friday 2021 față de anul trecut

15:03

Peste 4.000 de pacienți cu COVID19 vor fi tratați cu ajutorul concentratoarelor și măștilor de oxigen donate către 67 de spitale

12:09

Corporațiile caută tot mai des cursuri integrate de formare pentru angajații lor

08:09

Campanie anti bullying cu milioane de vizualizări lansată de vloggerul Vlad Vaida

13:15

Instant Factoring se extinde în Serbia. Peste 55 mil. EUR valoarea facturilor achitate pe piața din România

09:30

ANAF actualizează lista marilor contribuabili. Ce obligații suplimentare aduc în cazul majorității companiilor cu cifră de afaceri peste 10 mil. euro

14:10

Turiştii români pot călători mai uşor ȋn Thailanda. Avantajele unei vacanṭe de vis ȋn această perioadă

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Altex România lansează Altex Travel, în parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism

Inovație în comerțul online românesc, cu comisioane de procesare a plăților la jumătate și decontări mai rapide

Pe 7 si 8 octombrie, Webstock aduce noile tendinte din social media