MommyHai / 28.02.2023 / 12:54

PERICOLELE ASCUNSE LA CARE SE EXPUN MAMELE CARE CAUTĂ INFORMAȚII ONLINE DESPRE CREȘTEREA COPIIILOR

Rețelele social media au devenit mediile preferate de hackerii care vizează furtul de date personale precum datele de accesare ale anumitor platforme, precum și informații bancare sau alte date personale ale utilizatorilor. Potrivit unei analize a Identity Theft Resource Center, numărul de atacuri prin social media au crescut cu 1000% în 2022, comparabil cu anul precedent.

În același timp, platformele social media au devenit printre principalele medii de informare pentru tinerele mame, acestea alegând, de multe ori, rețelele sociale precum Facebook, Instagram, Twitter sau YouTube pentru a afla sfaturi de parentingsau pentru a realiza achiziții de produse dedicate. Potrivit unui studiu recent realizat de Mommy HAI, aplicaţie dedicată mamelor și femeilor însărcinate, reclamele și anunțurile din Social Media sunt printre principalii factori care influențează comportamentele de cumpărare ale acestora, 79% dintre acestea fiind influenţate de recomandările primite în mediul online. Totodată, 81% dintre mame preferă să achiziţioneze online produse pentru copii

„Obiectivul de la care am plecat când am gândit aplicația Mommy HAI a fost să le oferim mamelor acces la un mediu sigur, în care să găseasca doar locații, produse și servicii pentru copiii lor. Un spațiu online în care fiecare brand care ni se alătură ca și colaborator activ să aibă un cont validat. Acest lucru se întâmplă după semnarea unui contract cu termeni și condiții foarte clare în ceea ce privește securitatea utilizatorilor, informațiile actualizate prin șabloanele pe care le punem la dispoziție, cât și comunicarea cu aceștia fără spam-uri și notificări excesive”, declară Stefana Rondak, fondatorea aplicației MommyHAI.

Care sunt principalele pericole de care trebuie să se ferească mamele în mediul online?

Parolele nesigure pot oferi acces hackerilor la date sensibile

Tot mai mulți utilizatori ai internetului folosesc adesea parole simple, ușor de spart chiar și de către un hacker aflat la început de drum. Rapoartele arată o creștere a numărului de utilizatori dar, în același timp, aceasta duce la creșterea numărului de atacuri cibernetice.

Potrivit unui raport al companiei de securitate informatică, Eset, în anul 2021 se înregistra o creștere de aproximativ 65% a combinațiilor de nume de utilizatori care se aflau pe lista de atac a hackerilor. Tot atâtea parole simple au fost înregistrate ca fiind ușor de spart, ceea ce nu duce decât la ușurarea muncii atacatorilor din mediul online și la creșterea continuă a procentului celor afectați, explică experții în securitate cibernetică.

Deși la început poate părea o bătaie de cap pentru utilizator, acesta își poate înregistra contul folosind doar parole care să conțină variații de numere, cifre, majuscule și caractere speciale.

Atacurile de tip phishing prin mesaje capcană din partea unor conturi social media false


Hackerii folosesc conturile false cu ajutorul cărora livrează utilizatorilor link-uri suspecte, care, odată accesate, îi pot lăsa pe cei care le-au deschis, fără contul de pe rețeaua de socializare, sau chiar fără datele cu caracter personal. În aplicația Mommy HAI, utilizatorul și brandul nu comunică direct prin ferestre de tip chat, scopul fiind strict de expunere a produselor și serviciilor, cât și de transmitere a mesajelor de promovare, a ofertelor și campaniilor, pe care mamele din contul lor de utilizatori, le pot filtra și sorta în funcție de nevoi și interese.

Cumpărăturile de pe platforme nesigure pot vulerabiliza datele bancare


Prin inițierea de achiziții online pe platforme nesigure, utilizatorii se expun la riscuri majore, care merg până la vulnerabilități ale datelor bancare, care pot oferi atacatorilor accesul la conturile bancare ale utilizatorilor. În aplicația Mommy HAI, utilizatorul poate achiziționa direct produse, servicii, chiar și bilete, însă fără să aibă posibilitatea de a-și salva datele bancare. Deși procedura presupune ca la fiecare achiziție să refacă acest traseu de introducere a datelor, echipa a hotărât că siguranța utilizatorului primează și merită să i se aloce cele aproximativ 2 minute pentru introducerea informațiilor.

Care sunt avantajele aplicațiilor


Aplicația pune la dispoziția mamelor sistemul de planificare în funcție de distanța față de locul în care se află, de ora aleasă și de activitățile adăugate în itinerar. De asemenea, toate brandurile existente în aplicație au profilul creat după același șablon, astfel încât utilizatorul să aibă acces ușor și să vizualizeze informația completă. Astfel, utilizatorii au acces doar la evenimentele, magazinele și furnizorii de servicii pentru copii, fără interferența altor anunțuri irelevante pentru ele, datorită filtrelor atent selectate.

Descrierea Companiei:

Aplicaţia Mommy HAI este prima şi singura aplicaţie gândită special pentru mame, care le aduce într-un singur spaţiu locaţiile, magazinele şi furnizorii de servicii de calitate, potriviţi pentru copiii lor.

SHARE:

LATEST NEWS

Mar 27,12:18

Casele mici revin în atenția clienților, după ce încrederea în dezvoltatorii imobiliari a scăzut iar energia scumpă îi ține departe de locuințele mari

Mar 16,08:20

Elevii Școlii Quantum au obținut locuri fruntașe la cea mai mare competiție online de matematică din lume, datorită unui model nou de învățare

Mar 15,14:20

LEONTHE BAGS, BRANDUL ROMÂNESC DE GENȚI DE LUX, DISCUTĂ OPORTUNITATEA DESCHIDERII UNUI MAGAZIN FIZIC CU PARTENERI DIN EUROPA ȘI ORIENTUL MIJLOCIU

Mar 9,11:15

TREI DIN CINCI FIRME INTERESATE DE DIGITALIZARE DUC LIPSĂ DE ANGAJAȚI CALIFICAȚI

Mar 6,15:40

Strategiile prin care companiile pot obține creșteri ale vânzărilor online de până la 800%

Mar 3,11:35

26% dintre companii alocă bugete mai mari pentru analiza datelor despre piețe și competitori

Mar 2,08:52

GRUPUL ASEE A ÎNREGISTRAT ÎN 2022 O CREȘTERE CU 33% A VENITURILOR, LA 333,9 MILIOANE DE EURO

Feb 22,11:58

GUN MEDIA A ÎNREGISTRAT ÎN 2022 O CREȘTERE CU 36% A CIFREI DE AFACERI, ATINGÂND CIFRA DE 4 MILIOANE DE LEI ȘI VIZEAZĂ EXTINDEREA ÎN EUROPA DE VEST

Feb 21,13:40

EXPERȚI INTERNAȚIONALI VIN LA BUCUREȘTI PENTRU A ANALIZA PROVOCĂRILE INDUSTRIEI IT, LA CODECAMP, CEA MAI LONGEVIVĂ CONFERINȚĂ IT DIN ROMÂNIA

Feb 21,09:25

Pericolul seismic ar putea reconfigura piața construcțiilor din România, prin orientarea dezvoltatorilor către materiale ecologice

Feb 20,13:57

PIAȚA SERVICIILOR SPA A CRESCUT CU APROXIMATIV 25% ÎN 2022, LA 37 MILIOANE DE EURO. ÎNCHIDEREA PISCINELOR ȘI SAUNELOR ÎN PERIOADA PANDEMIE A ATRAS NOI

Feb 20,08:29

PESTE 30% DIN NOII ANGAJAȚI PĂRĂSESC COMPANIA DIN LIPSA PROCESELOR DE INTEGRARE

Feb 9,12:49

Numărul companiilor care au accesat o procedură de insolvență în 2022 este în creștere cu 16,3% la nivelul UE, în trimestrul 3 față de cel precedent

Feb 2,09:38

Schimbare de retorică în piața de capital. De la inflație la recesiune.

Feb 1,09:19

PRIMUL ECOSISTEM COMPLET DEDICAT LIDERILOR ȘI PROFESIONIȘTILOR ÎN MARKETING DIN TOATĂ EUROPA SE LANSEAZĂ ÎN ROMÂNIA

MOST VIEWED NEWS

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România