STRINDBERG / 22.11.2021 / 10:11

butonul de deschidere a chatului

Producătorul român de echipamente de ski, Strindberg, câștigă teren în fața brandurilor internaționale

Strindberg, cel mai mare producător român de îmbrăcăminte și echipamente sportive premium pentru iarnă, estimează o creștere a vânzărilor de 15%, în ciuda pandemiei. Creșterea prognozată se bazează pe rezultatele vânzărilor produselor marcă proprie, a căror pondere va ajunge anul acesta la aproximativ 75% din totalul vânzărilor, dar și pe tendințele ultimilor ani, în care producătorul a înregistrat creșteri ale vânzărilor anuale de peste 10%.

Compania Danico produce sub brandul Strindberg peste 40.000 de articole de îmbrăcăminte în fiecare an, aproximativ 80% din producție fiind destinată exportului. În paralel cu producția articolelor sub brandul Strindberg, compania mai lucrează și în regim lohn pentru branduri precum Prada, Moncler, Emporio Armani, Colmar etc., de unde provine restul de 25% din vânzări.

„Strindberg este un brand de familie, cu o tradiție de mai bine de 60 de ani, pe care ne propunem să îl ducem cu mândrie mai departe. Am reușit în toți acești ani să atragem alături de noi parteneri renumiți, ceea ce vorbește despre calitatea produselor create în România. Unul dintre obiectivele noastre este să renunțăm în următorii ani la producția în regim lohn, iar cererea crescută pe produsele marcă proprie ne arată că acest lucru este posibil. Echipamentele produse de echipa noastră sunt căutate de instructori de schi, cluburi si școli de schi, echipe de salvamont, jandarmerie montană și membri ai unor cluburi renumite din întreaga lume, ceea ce ne bucură și ne onorează”, a declarat Dan Cotfas, Directorul Strindberg.

În mod tradițional, cele mai multe vânzări Strindberg au loc în perioada octombrie-februarie a fiecărui an, întrucât 80% din produsele Strindberg sunt pentru sezonul rece, iar cele mai căutate articole sunt costumele de ski și hainele cu puf de gâscă.

Articolele de îmbrăcăminte Strindberg sunt produse la fabrica de confecții din Toplița, jud. Harghita și ajung pe pârtiile de schi din întreaga lume, în țări precum Italia, Austria, Germania, Finlanda, Marea Britanie, etc. Iar materialele folosite pentru confecționarea produselor sunt țesături profesionale, fabricate în Japonia.

Produsele Strindberg pot fi găsite în nouă magazine din țară, situate în: Alba, Baia-Mare, Brașov, Otopeni, Predeal, București și Toplița (Harghita), dar și în propriul shop online. În ceea ce privește producția, Strindberg utilizează forța de muncă din zonă (Toplița), având aproximativ 90 de angajați.

Strindberg utilizează pentru articolele de îmbrăcăminte profesionale, țesături cu membrană Dermizax, care au un nivel de impermeabilitate de 20.000 mm H2O și respirabilitate de 20.000 g/m2/24h, proprietăți care asigură confort în timpul practicării sporturilor de iarnă la altitudini mari și temperaturi scăzute, în condiții de viscol, vânt puternic, ploaie, lapoviță sau ninsoare.

Descrierea Companiei: Strindberg, brand sub care operează compania DANICO SRL, e printre puținele branduri românești care exportă echipamente premium pentru schi și outdoor. Tatăl fraților Dan și Nicolae Cotfas punea bazele unui atelier de manufactură de îmbrăcăminte în casa moștenită de generații. În 1992, cei doi frați aveau să preia afacerea. Așa s-a născut brandul Strindberg, cu sediul în Toplița, Harghita, care a început să cucerească treptat magazinele din întreaga țară și brandurile mari din întreaga lume.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 30,15:30

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii după modificările codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Dec 30,15:30

BUGETELE ROMÂNILOR DE SĂRBĂTORI CRESC FAȚĂ DE ANUL TRECUT, DAR NU ȘI CANTITATEA ȘI CALITATEA CUMPĂRĂTURILOR. CE SFATURI OFERĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România