STRINDBERG / 22.11.2021 / 10:11

Producătorul român de echipamente de ski, Strindberg, câștigă teren în fața brandurilor internaționale

Strindberg, cel mai mare producător român de îmbrăcăminte și echipamente sportive premium pentru iarnă, estimează o creștere a vânzărilor de 15%, în ciuda pandemiei. Creșterea prognozată se bazează pe rezultatele vânzărilor produselor marcă proprie, a căror pondere va ajunge anul acesta la aproximativ 75% din totalul vânzărilor, dar și pe tendințele ultimilor ani, în care producătorul a înregistrat creșteri ale vânzărilor anuale de peste 10%.

Compania Danico produce sub brandul Strindberg peste 40.000 de articole de îmbrăcăminte în fiecare an, aproximativ 80% din producție fiind destinată exportului. În paralel cu producția articolelor sub brandul Strindberg, compania mai lucrează și în regim lohn pentru branduri precum Prada, Moncler, Emporio Armani, Colmar etc., de unde provine restul de 25% din vânzări.

„Strindberg este un brand de familie, cu o tradiție de mai bine de 60 de ani, pe care ne propunem să îl ducem cu mândrie mai departe. Am reușit în toți acești ani să atragem alături de noi parteneri renumiți, ceea ce vorbește despre calitatea produselor create în România. Unul dintre obiectivele noastre este să renunțăm în următorii ani la producția în regim lohn, iar cererea crescută pe produsele marcă proprie ne arată că acest lucru este posibil. Echipamentele produse de echipa noastră sunt căutate de instructori de schi, cluburi si școli de schi, echipe de salvamont, jandarmerie montană și membri ai unor cluburi renumite din întreaga lume, ceea ce ne bucură și ne onorează”, a declarat Dan Cotfas, Directorul Strindberg.

În mod tradițional, cele mai multe vânzări Strindberg au loc în perioada octombrie-februarie a fiecărui an, întrucât 80% din produsele Strindberg sunt pentru sezonul rece, iar cele mai căutate articole sunt costumele de ski și hainele cu puf de gâscă.

Articolele de îmbrăcăminte Strindberg sunt produse la fabrica de confecții din Toplița, jud. Harghita și ajung pe pârtiile de schi din întreaga lume, în țări precum Italia, Austria, Germania, Finlanda, Marea Britanie, etc. Iar materialele folosite pentru confecționarea produselor sunt țesături profesionale, fabricate în Japonia.

Produsele Strindberg pot fi găsite în nouă magazine din țară, situate în: Alba, Baia-Mare, Brașov, Otopeni, Predeal, București și Toplița (Harghita), dar și în propriul shop online. În ceea ce privește producția, Strindberg utilizează forța de muncă din zonă (Toplița), având aproximativ 90 de angajați.

Strindberg utilizează pentru articolele de îmbrăcăminte profesionale, țesături cu membrană Dermizax, care au un nivel de impermeabilitate de 20.000 mm H2O și respirabilitate de 20.000 g/m2/24h, proprietăți care asigură confort în timpul practicării sporturilor de iarnă la altitudini mari și temperaturi scăzute, în condiții de viscol, vânt puternic, ploaie, lapoviță sau ninsoare.

Despre companie: Strindberg, brand sub care operează compania DANICO SRL, e printre puținele branduri românești care exportă echipamente premium pentru schi și outdoor. Tatăl fraților Dan și Nicolae Cotfas punea bazele unui atelier de manufactură de îmbrăcăminte în casa moștenită de generații. În 1992, cei doi frați aveau să preia afacerea. Așa s-a născut brandul Strindberg, cu sediul în Toplița, Harghita, care a început să cucerească treptat magazinele din întreaga țară și brandurile mari din întreaga lume.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

09:03

IMM-urile pot economisi între 30% și 50% din costurile operaționale prin servicii externalizate de resurse umane

14:55

SAVVY, o companie românească de consultanță financiară, devine membru al GGI Global Alliance, cea mai mare asociație multidisciplinară din lume

09:38

Divani & Sofa’ investește 3 milioane de euro într-un nou showroom. Brandul de mobilier de lux ajunge la un total de 7 magazine în România

09:44

Cum au evoluat în pandemie companiile de software din România și care sunt trendurile industriei pentru 2022-2023

08:48

Apare Academia Post-Divorț, prima școală dedicată foștilor soți. Rata divorțurilor în România s-a dublat în ultimele trei decenii

08:24

Asociația „Speranță pentru România”, donații de peste 3 milioane de euro pentru 600 de beneficiari

10:29

O companie românească digitalizează administrația publică din state din Africa de Est și America Latină

10:47

Un nutriționist face meniul antreprenorilor pentru 2022. Care sunt alimentele care ne afectează performanțele creierului

08:37

Valoarea impozabilă a clădirilor va crește. Cum puteți evita plata unui impozit mărit

11:10

Sărbători fericite!

08:55

77% dintre companiile digitalizate din ESE susțin că aplicațiile SoftOne le-au facilitat desfășurarea fără întrerupere a operațiunilor în pandemie

14:24

IVECO și Air Liquide colaborează pentru a accelera dezvoltarea mobilității vehiculelor de categorie grea alimentate cu hidrogen în Europa

11:48

Prețurile terenurilor din București aproape s-au dublat, ȋn 2021. Cât costă mp de teren, ȋn funcție de zonă.

21:32

Veniturile fiscale ale României au scăzut cu peste 3,5 miliarde de dolari în timpul pandemiei. La nivel mondial pierderile sunt de 500 miliarde de dolari

15:19

Parteneriat pentru ușurarea procedurilor financiare. Asseco SEE (ASEE) România și Altova simplifică raportarea către Autoritatea Bancară Europeană

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Altex România lansează Altex Travel, în parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism

Valoarea impozabilă a clădirilor va crește. Cum puteți evita plata unui impozit mărit

Inovație în comerțul online românesc, cu comisioane de procesare a plăților la jumătate și decontări mai rapide