IVECO / 01.10.2021 / 09:31

Rebranding IVECO Group - numele și sigla IVECO deschid calea pentru noua divizie

Noua divizie On-Highway prinde contur ca organizație globală responsabilă cu protecția, suportul și consolidarea a 8 entități unice, dar unificate. Acesta este noul IVECO Group, iar dezvăluirea logo-ului său reprezintă un nou pas către desprinderea acestei divizii din cadrul CNH Industrial N.V. (NYSE: CNHI / MI: CNHI), estimată a se produce la începutul anului 2022.

Logo-ul instituțional, care desemnează IVECO Group ca entitate de tip holding, reflectă această nouă realitate. Designul acestui logo subliniază importanța mărcilor pe care le reunește și reprezintă, totodată, un omagiu față de moștenirea acestora, delimitând clar noua lor traiectorie. Numele a apărut în 1975, prin înființarea Industrial VEhicles COrporation.

Identitatea este subliniată prin intermediul unui tipar sobru, iar culoarea indică stabilitatea, puterea ADN-ului industrial, precum și ambiția de a-și atinge obiectivele. Angajamentul față de inovație, o tradiție pentru noi, este reprezentat prin punctul albastru dintre cele 2 cuvinte, sugerând echilibrul și atrăgând atenția asupra detaliilor.

Sub noul logo se află desfășurarea de forțe a mărcilor pe care acesta le reunește. În centru sunt plasate IVECO (marca vehiculelor comerciale din gamele ușoare, medii și grele) și FPT Industrial (brandul producător al motoarelor și al transmisiilor din CNH Industrial). Regăsiți noul logo dinamic în link.

 

LINK VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=ScTl8H9JZVs

Despre companie: CNH Industrial N.V. (NYSE: CNHI / MI: CNHI) este lider global în sectorul bunurilor de capital, cu o experiență industrială consolidată, o gamă largă de produse și o prezență mondială. Fiecare dintre brandurile individuale aparținând companiei este o forță internațională majoră în sectorul său industrial specific. Mai multe informații pot fi găsite pe site-ul web al companiei: www.cnhindustrial.com.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

13:14

Viitor Plus lansează prima campanie de informare despre reciclarea din București

11:28

Bilanț Black Friday 2021: Curierii au ridicat peste 2 milioane de comenzi de la retaileri, ȋn primul weekend de BF

10:11

Producătorul român de echipamente de ski, Strindberg, câștigă teren în fața brandurilor internaționale

09:06

Creșteri în vânzări, scădere pe bonul mediu. Românii aleg produse de home&deco accesibile, dar cu un design deosebit

11:40

O nouă criptomonedă românească intră pe piața virtuală. Un tânăr de 19 ani în spatele tehnologiei inovatoare

09:46

Elevii și profesorii de la Școala Superioară Comercială „Nicolae Kretzulescu” pot învăța tehnologiile educaționale 4.0 în cel de-al șaptelea SmartLab

11:23

Karpaten Turism, vânzări de peste 2 milioane euro, la Târgul de Turism. Ce destinații au ales românii.

11:08

8.000 de kilograme de materiale reciclabile au fost salvate de la groapa de gunoi de elevii din Sectorul 2

13:00

Magazinul online WatchShop estimează creșteri cu 50% de Black Friday 2021 față de anul trecut

15:03

Peste 4.000 de pacienți cu COVID19 vor fi tratați cu ajutorul concentratoarelor și măștilor de oxigen donate către 67 de spitale

12:09

Corporațiile caută tot mai des cursuri integrate de formare pentru angajații lor

08:09

Campanie anti bullying cu milioane de vizualizări lansată de vloggerul Vlad Vaida

13:15

Instant Factoring se extinde în Serbia. Peste 55 mil. EUR valoarea facturilor achitate pe piața din România

09:30

ANAF actualizează lista marilor contribuabili. Ce obligații suplimentare aduc în cazul majorității companiilor cu cifră de afaceri peste 10 mil. euro

14:10

Turiştii români pot călători mai uşor ȋn Thailanda. Avantajele unei vacanṭe de vis ȋn această perioadă

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Altex România lansează Altex Travel, în parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism

Inovație în comerțul online românesc, cu comisioane de procesare a plăților la jumătate și decontări mai rapide

Pe 7 si 8 octombrie, Webstock aduce noile tendinte din social media