Nion.ro / 16.11.2022 / 19:33

SERVICIILE ON DEMAND, SOLUŢIA COMPANIILOR PENTRU CRIZA DE SPECIALIŞTI DIN DOMENIUL DIGITAL MARKETING

Dificultatea găsirii de forță de muncă înalt calificată pune la grea încercare firmele din toate domeniile, aşa că mulţi dintre manageri se adaptează din mers noilor condiţii. Cu toate că în zona de digital marketing la nivel național activează aproximativ 40.000 de oameni, lipsa celor cu experienţă se resimte mai mult ca oricând, astfel încât la mare căutare sunt acum serviciile on demand, pe bază de abonament, care elimină presiunea căutării și angajării de specialiști.

”În acest moment nimeni nu face concedieri în acest domeniu. Dimpotrivă, este o foarte mare nevoie de experți în piață. De exemplu, pe zona de PPC sunt zece oameni în țară care pot fi consideraţi specialiști. În momentul de față firmele se pregătesc pentru o eventuală recesiune, iar acest lucru se simte în modul în care realizăm strategiile. Avem foarte multi clienți care își restrâng activitatea la produse/servicii care au deja tracțiune în piață, iar unii dintre ei încearcă să iasă în afara țării prin lansarea de website-uri în Europa”, spune Constantin Joițescu, fondatorul NION.

În aceste condiţii marketingul digital, copywriting, design grafic, PPC&SEO și web development, reprezintă o necesitate tot mai pregnantă în cadrul companiilor din domenii extrem de variate. De altfel evaluările pentru bugetele din acest an sunt de 130-140 de milioane de euro în zona de digital marketing, iar cea mai nouă soluţie pentru a acoperi deficitul din piața muncii este furnizarea de servicii on demand, pe bază de abonament. Lansat în a doua jumătate a acestui an, start-up-ul românesc de digital marketing NION a atras până acum 50 de clienți, număr pe care se așteaptă să îl dubleze în 2023 și care i-ar asigura o cifră de afaceri de peste 4,1 milioane de lei.

”Creșterea numărului de clienți a fost spectaculoasă în acest an. Deși anticipam nevoia existentă la nivelul întregii piețe, nu ne așteptam la un număr atât de mare de cereri din partea firmelor. Cea mai mare provocare a unui antreprenor sau manager din România, în 2023, va fi să recruteze și să angajeze persoanele potrivite pentru digital marketing. Oricum, este doar o chestiune de timp până când termenul de angajat va dispărea pentru toți cei care lucrează, fie că vorbim despre freelancing sau de servicii pe bază de contract de muncă în corporații”, adaugă Constantin Joițescu, fondatorul NION.

Compania a investit în îmbunătățirea platformei interne de management a sarcinilor și a fluxului de onboarding, iar în viitor ar putea lua în calcul scalarea afacerii prin francizarea modelului de business pe piețe externe. Echipa a crescut constant, în doar câteva luni ajungând la 17 specialiști in house și aproximativ 30 de colaboratori. Media de vârstă este de 40 de ani, iar fiecare colaborator are cel puțin cinci ani de exeperiență în domeniu. Plaja de potențiali clienți este formată din 20.000 de firme cu cifre de afaceri de peste un milion de euro, mai mult de trei angajați și activează pe piață de peste cinci ani.

LINK VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=blDv1fo4pPM&t

Despre companie:

Nion isi propune sa devina principalul furnizor de servicii digitale din Romania prin atragerea de talente top 3% experti din Romani si sa ii faca accesibili firmelor printr-un abonament nelimitat de sarcini, astfel incat firmele partenere sa primeasca beneficiile de a avea o echipa de profesionisti la costul unui singur angajat entry-level. 

SHARE:

LATEST NEWS

Nov 22,11:10

PAYTEN, LIDER ÎN SOLUŢII DE PLATĂ, DEVINE FURNIZORUL LOCAL AL DIEBOLD NIXDORF PENTRU SOLUȚIILE HARDWARE ȘI SOFTWARE DESTINATE SECTORULUI BANCAR

Nov 15,10:23

CONFLICTELE LA MUNCĂ, PRINCIPALA CAUZĂ A PIERDERILOR PROVOCATE DE ANGAJAŢI ÎNTR-O FIRMĂ

Nov 14,11:42

LIPSA MEDICAMENTELOR DIN FARMACII ÎI DETERMINĂ PE ROMÂNI SĂ CUMPERE DIN STRĂINĂTATE. PREVENŢIA OCUPĂ 1% DIN TOTALUL CHELTUIELILOR

Nov 11,12:42

VÂNZĂRI DE PESTE 88 DE MILIOANE DE EURO PENTRU GRUPUL ASEE, ÎN AL TREILEA TRIMESTRU DIN 2022. CUM AU CRESCUT VENITURILE CU 53% FAŢĂ DE ANUL TRECUT

Nov 10,15:09

Live shopping, AR și VR shopping, cele mai noi trenduri în piața de retail, cu rate de conversie de până la 20% și retururi în scădere cu 40%

Nov 9,09:14

RETAILERII SE AŞTEAPTĂ CA VÂNZĂRILE DE APARATE FOTO ŞI CAMERE VIDEO SĂ CREASCĂ CU PÂNĂ LA 50% DE BLACK FRIDAY, ÎN 2022

Nov 3,09:39

PIAŢA DE EXPERIENȚE ȘI ACTIVITĂȚI CÂŞTIGĂ TOT MAI MULT TEREN ÎN DETRIMENTUL VACANŢELOR CLASICE. STRĂINII CHELTUIE DE 6 ORI MAI MULT DECÂT ROMÂNII

Nov 1,21:40

DE LA VIAŢA DE PĂRINTE LA BUSINESS DEDICAT PĂRINŢILOR. CUM ARATĂ PRIMA APLICAȚIE GRATUITĂ CARE VREA SĂ LE AJUTE PE MAME SĂ CÂŞTIGE TIMP PENTRU COPII

Nov 1,18:23

ROMÂNIA NU ARE STATISTICI ALE PACIENȚILOR CU LIMFEDEM, AFECȚIUNE DE CARE SUFERĂ 40% DINTRE PACIENȚII SUPUŞI UNOR INTERVENŢII CHIRURGICALE ONCOLOGICE

Nov 1,11:45

OPORTUNTĂŢILE PE PIAȚA DE CAPITAL ÎN 2023: LISTĂRILE CONTINUĂ, DISPAR SPECULATORII ŞI INTRĂ ÎN ACŢIUNE INVESTITORII CU EXPERIENŢĂ

Oct 27,11:25

MEŞTEŞUGARII ROMÂNI PRIMESC BANI DE LA MINISTERUL ANTREPRENORIATULUI CA SĂ PARTICIPE LA TÂRGUL DE ARTIZANAT DE LA IAŞI

Oct 24,13:28

ASEE devine partener Tailent în România pentru a furniza soluții RPA accesibile

Oct 20,07:58

DIGICON 2022, CONFERINȚA DE INOVARE ÎN MARKETING LA CARE PARTICIPANŢII AU OCAZIA SĂ TESTEZE NOILE TEHNOLOGII

Oct 17,12:55

REGTECH ROUNDTABLE, EVENIMENTUL CARE PUNE BANCHERII ŞI IT-IŞTII LA ACEEAŞI MASĂ PENTRU A GĂSI SOLUŢII EFICIENTE ÎN RAPORTAREA STATUTARĂ

Oct 17,07:57

O companie românească îşi deschide birou la New York şi intră pe una dintre cele mai dinamice pieţe din ultimii ani, cea de competitive intelligence

MOST VIEWED NEWS

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România