Nion.ro / 16.11.2022 / 19:33

SERVICIILE ON DEMAND, SOLUŢIA COMPANIILOR PENTRU CRIZA DE SPECIALIŞTI DIN DOMENIUL DIGITAL MARKETING

Dificultatea găsirii de forță de muncă înalt calificată pune la grea încercare firmele din toate domeniile, aşa că mulţi dintre manageri se adaptează din mers noilor condiţii. Cu toate că în zona de digital marketing la nivel național activează aproximativ 40.000 de oameni, lipsa celor cu experienţă se resimte mai mult ca oricând, astfel încât la mare căutare sunt acum serviciile on demand, pe bază de abonament, care elimină presiunea căutării și angajării de specialiști.

”În acest moment nimeni nu face concedieri în acest domeniu. Dimpotrivă, este o foarte mare nevoie de experți în piață. De exemplu, pe zona de PPC sunt zece oameni în țară care pot fi consideraţi specialiști. În momentul de față firmele se pregătesc pentru o eventuală recesiune, iar acest lucru se simte în modul în care realizăm strategiile. Avem foarte multi clienți care își restrâng activitatea la produse/servicii care au deja tracțiune în piață, iar unii dintre ei încearcă să iasă în afara țării prin lansarea de website-uri în Europa”, spune Constantin Joițescu, fondatorul NION.

În aceste condiţii marketingul digital, copywriting, design grafic, PPC&SEO și web development, reprezintă o necesitate tot mai pregnantă în cadrul companiilor din domenii extrem de variate. De altfel evaluările pentru bugetele din acest an sunt de 130-140 de milioane de euro în zona de digital marketing, iar cea mai nouă soluţie pentru a acoperi deficitul din piața muncii este furnizarea de servicii on demand, pe bază de abonament. Lansat în a doua jumătate a acestui an, start-up-ul românesc de digital marketing NION a atras până acum 50 de clienți, număr pe care se așteaptă să îl dubleze în 2023 și care i-ar asigura o cifră de afaceri de peste 4,1 milioane de lei.

”Creșterea numărului de clienți a fost spectaculoasă în acest an. Deși anticipam nevoia existentă la nivelul întregii piețe, nu ne așteptam la un număr atât de mare de cereri din partea firmelor. Cea mai mare provocare a unui antreprenor sau manager din România, în 2023, va fi să recruteze și să angajeze persoanele potrivite pentru digital marketing. Oricum, este doar o chestiune de timp până când termenul de angajat va dispărea pentru toți cei care lucrează, fie că vorbim despre freelancing sau de servicii pe bază de contract de muncă în corporații”, adaugă Constantin Joițescu, fondatorul NION.

Compania a investit în îmbunătățirea platformei interne de management a sarcinilor și a fluxului de onboarding, iar în viitor ar putea lua în calcul scalarea afacerii prin francizarea modelului de business pe piețe externe. Echipa a crescut constant, în doar câteva luni ajungând la 17 specialiști in house și aproximativ 30 de colaboratori. Media de vârstă este de 40 de ani, iar fiecare colaborator are cel puțin cinci ani de exeperiență în domeniu. Plaja de potențiali clienți este formată din 20.000 de firme cu cifre de afaceri de peste un milion de euro, mai mult de trei angajați și activează pe piață de peste cinci ani.

LINK VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=blDv1fo4pPM&t

Descrierea Companiei:

Nion isi propune sa devina principalul furnizor de servicii digitale din Romania prin atragerea de talente top 3% experti din Romani si sa ii faca accesibili firmelor printr-un abonament nelimitat de sarcini, astfel incat firmele partenere sa primeasca beneficiile de a avea o echipa de profesionisti la costul unui singur angajat entry-level. 

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Mar 27,12:18

Casele mici revin în atenția clienților, după ce încrederea în dezvoltatorii imobiliari a scăzut iar energia scumpă îi ține departe de locuințele mari

Mar 16,08:20

Elevii Școlii Quantum au obținut locuri fruntașe la cea mai mare competiție online de matematică din lume, datorită unui model nou de învățare

Mar 15,14:20

LEONTHE BAGS, BRANDUL ROMÂNESC DE GENȚI DE LUX, DISCUTĂ OPORTUNITATEA DESCHIDERII UNUI MAGAZIN FIZIC CU PARTENERI DIN EUROPA ȘI ORIENTUL MIJLOCIU

Mar 9,11:15

TREI DIN CINCI FIRME INTERESATE DE DIGITALIZARE DUC LIPSĂ DE ANGAJAȚI CALIFICAȚI

Mar 6,15:40

Strategiile prin care companiile pot obține creșteri ale vânzărilor online de până la 800%

Mar 3,11:35

26% dintre companii alocă bugete mai mari pentru analiza datelor despre piețe și competitori

Mar 2,08:52

GRUPUL ASEE A ÎNREGISTRAT ÎN 2022 O CREȘTERE CU 33% A VENITURILOR, LA 333,9 MILIOANE DE EURO

Feb 28,12:54

PERICOLELE ASCUNSE LA CARE SE EXPUN MAMELE CARE CAUTĂ INFORMAȚII ONLINE DESPRE CREȘTEREA COPIIILOR

Feb 22,11:58

GUN MEDIA A ÎNREGISTRAT ÎN 2022 O CREȘTERE CU 36% A CIFREI DE AFACERI, ATINGÂND CIFRA DE 4 MILIOANE DE LEI ȘI VIZEAZĂ EXTINDEREA ÎN EUROPA DE VEST

Feb 21,13:40

EXPERȚI INTERNAȚIONALI VIN LA BUCUREȘTI PENTRU A ANALIZA PROVOCĂRILE INDUSTRIEI IT, LA CODECAMP, CEA MAI LONGEVIVĂ CONFERINȚĂ IT DIN ROMÂNIA

Feb 21,09:25

Pericolul seismic ar putea reconfigura piața construcțiilor din România, prin orientarea dezvoltatorilor către materiale ecologice

Feb 20,13:57

PIAȚA SERVICIILOR SPA A CRESCUT CU APROXIMATIV 25% ÎN 2022, LA 37 MILIOANE DE EURO. ÎNCHIDEREA PISCINELOR ȘI SAUNELOR ÎN PERIOADA PANDEMIE A ATRAS NOI

Feb 20,08:29

PESTE 30% DIN NOII ANGAJAȚI PĂRĂSESC COMPANIA DIN LIPSA PROCESELOR DE INTEGRARE

Feb 9,12:49

Numărul companiilor care au accesat o procedură de insolvență în 2022 este în creștere cu 16,3% la nivelul UE, în trimestrul 3 față de cel precedent

Feb 2,09:38

Schimbare de retorică în piața de capital. De la inflație la recesiune.

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România