Cristian Manafu / 06.12.2021 / 10:09

Specialisti din Romania, Danemarca si Olanda vor prefata tendintele in comunicare in era sustenabilitatii la Brand Power Summit 2021

Peste 1200 de profesionisti din marketing, advertising, media, PR si social media vor participa la Brand Power Summit 2021. Conferinta de anul acesta se va desfasura pe 10 decembrie si va aduce in prim-plan tendinte actuale, directii de actiune si idei pentru companiile din Romania, referitoare la comunicare si marketing in era sustenabilitatii, relevante in lumea brandurilor responsabile, dar si in randul publicului implicat si interesat.

Specialisti recunoscuti din Romania, Danemarca si Olanda vor aborda subiecte precum leadership in comunicare, noi strategii ale unor brand-uri de succes, tactici pentru un marketing responsabil si multe altele.

Rolul pe care il joaca sustenabilitatea in strategia de marketing si comunicare a brandurilor si companiilor devine din ce in ce mai important, fie ca este vorba de impactul general si pozitionarea acestora pe piata, fie pentru a intampina asteptarile consumatorilor. Astazi, mai mult ca oricand, oamenii de comunicare trebuie sa fie la curent cu tot ce este nou si sa aiba la indemana atat instrumentele, cat si solutiile pentru a face fata provocarilor din societate.

In acest sens, Brand Power Summit 2021 propune subiecte precum:

REIMAGINING BRAND STRATEGIES - Cum abordam noile tendinte si cum le utilizam in strategia de comunicare

BRAND STORYTELLING – Care sunt noile abordari in comunicarea de brand in contextul actual

RETHINKING SUSTAINABILITY - Ce schimbari ne-a adus pandemia si care sunt transformarile in sustenabilitate astazi

BUILDING MEANINGFUL BRANDS - Cum sa ne apropiem mai usor de consumatori printr-un marketing responsabil

TRENDS FOR 2022 - Care sunt trendurile si oportunitatile in era sustenabilitatii si a marketing-ului sustenabil

Vorbitorii primei editii sunt: Thomas Kolster (Marketing Activist, Sustainability Normaliser & Author), Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl Romania), Smiley, Diana Tanase (B2B2C Marketing Manager, Mastercard), Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group), Teodora Juravle (Head of Marketing, Electrolux Romania), Oana Maria Camenita (Associate Partner, IBM IX), Andrei Chirila (Chief Marketing Officer, Fashion Days), Mihai Bonca (Senior Consultant, Brand Architects), Flavia Bobei (Alternative Research Solutions Manager, Unlock Research), Patricia Arbanas (SVP, Business Director & Sustainability Lead Mccann Worldwide), Dragos Tuta (Fondator, Ambasada Sustenabilitatii in Romania), Andra Constantinescu (Account Director, Kantar Romania), Andra Munteanu(Social Entrepreneur, Narada), Claudiu Butacu (Co-Founder, EFdeN).

Participarea la eveniment este gratuita, iar inregistrarile se fac online, pe site. Mai multe informatii despre eveniment, agenda si vorbitori sunt disponibile pe www.brandpower.ro.

Brand Power Summiteste un eveniment prezentat de Lidl Romania, creat cu sprijinul Mastercard, Nespresso, Maestro si Electrolux Romania.

Despre companie: Agentie de organizare si planificare de evenimente online si offline, ce propune concepte creative si inedite, continut original si solutii tech avansate.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

09:03

IMM-urile pot economisi între 30% și 50% din costurile operaționale prin servicii externalizate de resurse umane

14:55

SAVVY, o companie românească de consultanță financiară, devine membru al GGI Global Alliance, cea mai mare asociație multidisciplinară din lume

09:38

Divani & Sofa’ investește 3 milioane de euro într-un nou showroom. Brandul de mobilier de lux ajunge la un total de 7 magazine în România

09:44

Cum au evoluat în pandemie companiile de software din România și care sunt trendurile industriei pentru 2022-2023

08:48

Apare Academia Post-Divorț, prima școală dedicată foștilor soți. Rata divorțurilor în România s-a dublat în ultimele trei decenii

08:24

Asociația „Speranță pentru România”, donații de peste 3 milioane de euro pentru 600 de beneficiari

10:29

O companie românească digitalizează administrația publică din state din Africa de Est și America Latină

10:47

Un nutriționist face meniul antreprenorilor pentru 2022. Care sunt alimentele care ne afectează performanțele creierului

08:37

Valoarea impozabilă a clădirilor va crește. Cum puteți evita plata unui impozit mărit

11:10

Sărbători fericite!

08:55

77% dintre companiile digitalizate din ESE susțin că aplicațiile SoftOne le-au facilitat desfășurarea fără întrerupere a operațiunilor în pandemie

14:24

IVECO și Air Liquide colaborează pentru a accelera dezvoltarea mobilității vehiculelor de categorie grea alimentate cu hidrogen în Europa

11:48

Prețurile terenurilor din București aproape s-au dublat, ȋn 2021. Cât costă mp de teren, ȋn funcție de zonă.

21:32

Veniturile fiscale ale României au scăzut cu peste 3,5 miliarde de dolari în timpul pandemiei. La nivel mondial pierderile sunt de 500 miliarde de dolari

15:19

Parteneriat pentru ușurarea procedurilor financiare. Asseco SEE (ASEE) România și Altova simplifică raportarea către Autoritatea Bancară Europeană

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Altex România lansează Altex Travel, în parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism

Valoarea impozabilă a clădirilor va crește. Cum puteți evita plata unui impozit mărit

Inovație în comerțul online românesc, cu comisioane de procesare a plăților la jumătate și decontări mai rapide