Cristian Manafu / 06.12.2021 / 10:09

Specialisti din Romania, Danemarca si Olanda vor prefata tendintele in comunicare in era sustenabilitatii la Brand Power Summit 2021

Peste 1200 de profesionisti din marketing, advertising, media, PR si social media vor participa la Brand Power Summit 2021. Conferinta de anul acesta se va desfasura pe 10 decembrie si va aduce in prim-plan tendinte actuale, directii de actiune si idei pentru companiile din Romania, referitoare la comunicare si marketing in era sustenabilitatii, relevante in lumea brandurilor responsabile, dar si in randul publicului implicat si interesat.

Specialisti recunoscuti din Romania, Danemarca si Olanda vor aborda subiecte precum leadership in comunicare, noi strategii ale unor brand-uri de succes, tactici pentru un marketing responsabil si multe altele.

Rolul pe care il joaca sustenabilitatea in strategia de marketing si comunicare a brandurilor si companiilor devine din ce in ce mai important, fie ca este vorba de impactul general si pozitionarea acestora pe piata, fie pentru a intampina asteptarile consumatorilor. Astazi, mai mult ca oricand, oamenii de comunicare trebuie sa fie la curent cu tot ce este nou si sa aiba la indemana atat instrumentele, cat si solutiile pentru a face fata provocarilor din societate.

In acest sens, Brand Power Summit 2021 propune subiecte precum:

REIMAGINING BRAND STRATEGIES - Cum abordam noile tendinte si cum le utilizam in strategia de comunicare

BRAND STORYTELLING – Care sunt noile abordari in comunicarea de brand in contextul actual

RETHINKING SUSTAINABILITY - Ce schimbari ne-a adus pandemia si care sunt transformarile in sustenabilitate astazi

BUILDING MEANINGFUL BRANDS - Cum sa ne apropiem mai usor de consumatori printr-un marketing responsabil

TRENDS FOR 2022 - Care sunt trendurile si oportunitatile in era sustenabilitatii si a marketing-ului sustenabil

Vorbitorii primei editii sunt: Thomas Kolster (Marketing Activist, Sustainability Normaliser & Author), Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl Romania), Smiley, Diana Tanase (B2B2C Marketing Manager, Mastercard), Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group), Teodora Juravle (Head of Marketing, Electrolux Romania), Oana Maria Camenita (Associate Partner, IBM IX), Andrei Chirila (Chief Marketing Officer, Fashion Days), Mihai Bonca (Senior Consultant, Brand Architects), Flavia Bobei (Alternative Research Solutions Manager, Unlock Research), Patricia Arbanas (SVP, Business Director & Sustainability Lead Mccann Worldwide), Dragos Tuta (Fondator, Ambasada Sustenabilitatii in Romania), Andra Constantinescu (Account Director, Kantar Romania), Andra Munteanu(Social Entrepreneur, Narada), Claudiu Butacu (Co-Founder, EFdeN).

Participarea la eveniment este gratuita, iar inregistrarile se fac online, pe site. Mai multe informatii despre eveniment, agenda si vorbitori sunt disponibile pe www.brandpower.ro.

Brand Power Summiteste un eveniment prezentat de Lidl Romania, creat cu sprijinul Mastercard, Nespresso, Maestro si Electrolux Romania.

Despre companie: Agentie de organizare si planificare de evenimente online si offline, ce propune concepte creative si inedite, continut original si solutii tech avansate.

SHARE:

LATEST NEWS

Jul 27,18:28

Angajații români vor salarii mai mari, dar nu știu să le ceară

Jul 27,15:30

Platforma dezvoltată de compania românească Reporting Center va fi utilizată de FinTech-ul unicorn Ebury pentru raportările către BNR

Jul 27,13:27

54 de trasee de drumeție disponibile în Anii Drumeției, cea mai nouă aplicație dedicată ecoturismului și experiențelor autentice din Județul Sibiu

Jul 25,11:00

Danubius se alătură comunității Stup a Băncii Transilvania pentru sprijinirea micilor antreprenori

Jul 20,14:11

Companiile pot economisi până la 20% prin reducerea costurilor de transport folosind containerele shipper-owned

Jul 19,14:08

Start-up-urile și IMM-urile pot accesa servicii externalizate de digital marketing on-demand

Jul 14,07:46

Asseco SEE devine una dintre cele mai sigure companii de soluții informatice prin obținerea certificării Microsoft Threat Protection

Jul 13,12:53

Firmele care investesc în comerțul online atrag cu 30% mai mulți clienți

Jul 13,11:41

Companiile din România au avut cel mai mic număr de angajați, ȋn 2021. Care sunt industriile cu cele mai mari scăderi

Jul 7,12:55

AirConnect, cea mai nouă companie aeriană românească, începe activitatea ȋn iulie

Jul 6,10:52

2021, anul contrastelor ȋn business: cel mai mic număr de companii funcționale, dar și cele mai mari venituri și profituri

Jul 4,10:28

Experții vor să afle cum văd copiii școala pentru a crea meseriile viitorului și după nevoile lor

Jun 30,12:41

Companiile românești pot accesa 126 de milioane de Euro prin Southeast Europe Growth Equity Fund, finanțat de BlackPeak Capital

Jun 30,10:13

Experții vor să afle cum văd copiii școala pentru a crea meseriile viitorului și după nevoile lor

Jun 23,12:56

Studiu: Aproape 50% dintre chiriașii din România întârzie cu plata chiriei

MOST VIEWED NEWS

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România