Marius Smochina / 24.03.2022 / 05:36

Token-ul lansat de compania americana Nooft Technologies și-a triplat prețul în câteva ore de la lansare

Token-ul lansat de start-up-ul Nooft Technologies Inc., înființat de românii Marius Smochină și Eduard Ifrim, a cunoscut o creștere spectaculoasă în primele ore de la lansarea pe platforma de exchange WhiteBit. Nooft Token a fost listat pe 22 martie, la ora 14:00 cu prețul de pornire de 0.09$ și în primele două ore de tranzacționare a atins prețul maxim de 0.30$, pentru ca ulterior, în cursul zilei, să se stabilizeze în jurul valorii de 0.21$.

Start-up-ul Nooft Technologies Inc. își propune dezvoltarea unei platforme integrate bazată pe inteligență artificială care va filtra și indexa milioane de NFT-uri provenite din mai multe surse, astfel încât utilizatorul să poată obțină informații detaliate, în cel mai scurt timp. Token-ul Nooft lansat ieri reprezintă prima etapă din proiectul dezvoltat de Marius Smochină și Eduard Ifrim și este menit să ofere utilizatorilor acces la reduceri speciale pentru serviciile din platforma NOOFT. 

„Suntem impresionați de impactul avut de token-ul Nooft în lumea NFT, într-un timp atât de scurt. Aceasta ne confirmă că necesitățile identificate de noi – de a concentra informații, analize și instrumente de trading într-o platformă unică. Totodată, este o validare a soluțiilor pe care le propune Nooft Technologies Inc. pentru a adresa nevoile din piață - motor de căutare care să reunească informații din marketplace-urile existente, analize și elemente de e-learning. Proiectele noastre se adresează atât creatorilor de NFT cât și trader-ilor și țintim să aducem informații centralizate despre NFT, filtrate într-o manieră relevantă pentru aceștia”, susține Marius Smochină, CEO & Co-Founder Noft Technologies.

Nooft Technologies Inc. a analizat baze de date referitoare la piețele NFT cuprinzând peste 6.1 milioane de tranzacții realizate în Ethereum și WAX. Potrivit analizei, au fost tranzacționate aproximativ 4.7 milioane de NFT-uri în 160 de criptomonede, în perioada iunie 2017 – aprilie 2021. Nooft Technologies a identificat 6 categorii principale în care pot fi împărțite NFT-urile: Artă, Colectibile, Jocuri, Metaverse, Utilitate și altele. 90% dintre tranzacțiile realizate între ianuarie 2019 și iulie 2020 au implicat NFT-uri din categoriile Artă, Jocuri și Metaverse. Mai mult, din iulie 2020 și până în aprilie 2021, aproximativ 71% din tranzacțiile analizate au implicat NFT-urile de Artă.

Sectorul NFT este într-o creștere accelerată, multiple platforme de tranzacționare de tip market-place fiind lansate periodic. În practică, traderii și creatorii se confruntă astfel cu volume mari de informații nefiltrate, pe care sunt nevoiți să le consulte insular, fără să existe posibilitatea de a concentra totul într-o platformă unică.

Nooft Technologies Inc. și-a propus crearea unor soluții integratoare, care să includă într-o manieră unitară toate marketplace-urile într-o platformă de tip one-stop. Proiectele companiei au în vedere inclusiv o prezență a Nooft în Metaverse, prin crearea de galerii virtuale 3D, în care utilizatorii să poată naviga printre NFT-urile de interes.

Despre companie: Nooft Technologies Inc. este un start-up tehnologic înființat de românii Marius Smochină și Eduard Ifrim, ce își propune dezvoltarea unei platforme bazate pe inteligență artificială care va filtra și indexa milioane de NFT-uri provenite din mai multe surse, astfel încât utilizatorul să poată obțină informații detaliate, în cel mai scurt timp.

SHARE:

LATEST NEWS

May 27,13:21

Criptomonedele cuceresc piața imobiliară din România

May 27,12:43

Cele mai populare femei din România din toate timpurile

May 27,09:24

Verdino Green Foods vizează neutralitatea CO2 prin parteneriatul cu Resalta

May 27,09:14

Karpaten Turism, premiată pentru Cea mai bună inițiativă de susținere a turismului la nivel global, în cadrul Top Hotel Awards 2022

May 23,10:54

Telecomunicațiile mobile mai sigure acum, cu noile variante de securitate a aplicațiilor

May 17,06:52

PSIHOLOGII ȘI ANALIȘTII FINANCIARI DEZBAT RELAȚIA DINTRE CREȘTEREA INFLAȚIEI ȘI FERICIRE

May 16,14:03

Vânzări record de cosmetice, în plină pandemie, pentru brandul românesc Cupio: 15 milioane de euro doar în 2021

May 9,06:11

Explozie în comerțul online. Proprietarii de magazine virtuale preferă platformele e-commerce cu tehnologii avansate și complexe

May 5,08:03

Polonezii de la Asseco SEE anunță rezultate in creștere pe trimestrul 1 din 2022

Apr 28,13:45

Grupul SOFTONE achiziționează REGATE

Apr 21,12:22

Unde merg românii de Paște și 1 mai. Cu cât a crescut numărul celor care călătoresc în afara țării, după pandemie

Apr 20,13:25

IVECO România, în sprijinul eco-educației tinerilor ingineri

Apr 20,12:34

Cum se câștigă și se pierde din criptomonede

Apr 15,08:32

Criza resursei umane din sectorul IT&C se va accentua

Apr 11,14:47

Forumul BRCC: România este țară din UE cu cea mai mare independență energetică și prezintă oportunități remarcabile de investiții

MOST VIEWED NEWS

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România

Războiul din Ucraina poate provoca declanșarea unei noi crize pe piața imobiliară