Marius Smochina / 24.03.2022 / 05:36

Token-ul lansat de compania americana Nooft Technologies și-a triplat prețul în câteva ore de la lansare

Token-ul lansat de start-up-ul Nooft Technologies Inc., înființat de românii Marius Smochină și Eduard Ifrim, a cunoscut o creștere spectaculoasă în primele ore de la lansarea pe platforma de exchange WhiteBit. Nooft Token a fost listat pe 22 martie, la ora 14:00 cu prețul de pornire de 0.09$ și în primele două ore de tranzacționare a atins prețul maxim de 0.30$, pentru ca ulterior, în cursul zilei, să se stabilizeze în jurul valorii de 0.21$.

Start-up-ul Nooft Technologies Inc. își propune dezvoltarea unei platforme integrate bazată pe inteligență artificială care va filtra și indexa milioane de NFT-uri provenite din mai multe surse, astfel încât utilizatorul să poată obțină informații detaliate, în cel mai scurt timp. Token-ul Nooft lansat ieri reprezintă prima etapă din proiectul dezvoltat de Marius Smochină și Eduard Ifrim și este menit să ofere utilizatorilor acces la reduceri speciale pentru serviciile din platforma NOOFT. 

„Suntem impresionați de impactul avut de token-ul Nooft în lumea NFT, într-un timp atât de scurt. Aceasta ne confirmă că necesitățile identificate de noi – de a concentra informații, analize și instrumente de trading într-o platformă unică. Totodată, este o validare a soluțiilor pe care le propune Nooft Technologies Inc. pentru a adresa nevoile din piață - motor de căutare care să reunească informații din marketplace-urile existente, analize și elemente de e-learning. Proiectele noastre se adresează atât creatorilor de NFT cât și trader-ilor și țintim să aducem informații centralizate despre NFT, filtrate într-o manieră relevantă pentru aceștia”, susține Marius Smochină, CEO & Co-Founder Noft Technologies.

Nooft Technologies Inc. a analizat baze de date referitoare la piețele NFT cuprinzând peste 6.1 milioane de tranzacții realizate în Ethereum și WAX. Potrivit analizei, au fost tranzacționate aproximativ 4.7 milioane de NFT-uri în 160 de criptomonede, în perioada iunie 2017 – aprilie 2021. Nooft Technologies a identificat 6 categorii principale în care pot fi împărțite NFT-urile: Artă, Colectibile, Jocuri, Metaverse, Utilitate și altele. 90% dintre tranzacțiile realizate între ianuarie 2019 și iulie 2020 au implicat NFT-uri din categoriile Artă, Jocuri și Metaverse. Mai mult, din iulie 2020 și până în aprilie 2021, aproximativ 71% din tranzacțiile analizate au implicat NFT-urile de Artă.

Sectorul NFT este într-o creștere accelerată, multiple platforme de tranzacționare de tip market-place fiind lansate periodic. În practică, traderii și creatorii se confruntă astfel cu volume mari de informații nefiltrate, pe care sunt nevoiți să le consulte insular, fără să existe posibilitatea de a concentra totul într-o platformă unică.

Nooft Technologies Inc. și-a propus crearea unor soluții integratoare, care să includă într-o manieră unitară toate marketplace-urile într-o platformă de tip one-stop. Proiectele companiei au în vedere inclusiv o prezență a Nooft în Metaverse, prin crearea de galerii virtuale 3D, în care utilizatorii să poată naviga printre NFT-urile de interes.

Descrierea Companiei: Nooft Technologies Inc. este un start-up tehnologic înființat de românii Marius Smochină și Eduard Ifrim, ce își propune dezvoltarea unei platforme bazate pe inteligență artificială care va filtra și indexa milioane de NFT-uri provenite din mai multe surse, astfel încât utilizatorul să poată obțină informații detaliate, în cel mai scurt timp.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Jan 26,08:00

Tendințele anului 2023 în industria evenimentelor: Cererea pentru evenimente outdoor și exclusiviste în țări precum Grecia este în creștere

Jan 25,08:52

Piața muncii trece printr-o situație paradoxală în 2023, dar care ar putea transforma mulți angajați în antreprenori

Dec 16,15:21

2023 ADUCE SCHIMBĂRI DE STRUCTURĂ ORGANIZAŢIONALĂ ÎN COMPANIILE ROMÂNEŞTI. CARE SUNT NOUTĂŢILE MENITE SĂ LE PĂSTREZE COMPETITIVE

Dec 5,00:19

81% DINTRE MAME PREFERĂ CUMPĂRĂTURILE ONLINE ATUNCI CÂND VINE VORBA DE PRODUSELE PENTRU COPII

Dec 2,15:07

UN START-UP ROMÂNESC PREGĂTEŞTE EXTINDEREA INTERNAŢIONALĂ LA NICI 2 ANI DE LA ÎNFIINŢARE ŞI LANSEAZĂ O RUNDĂ DE FINANȚARE SEED DE 500.000 DE EURO

Nov 23,08:40

30 DE START-UP-URI ROM NEŞTI INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PARTICIPAREA LA CELE MAI MARI CONFERINŢE INTERNAŢIONALE DIN LUME DEDICATE BUSINESS-URILOR INOVATIVE

Nov 22,11:10

PAYTEN, LIDER ÎN SOLUŢII DE PLATĂ, DEVINE FURNIZORUL LOCAL AL DIEBOLD NIXDORF PENTRU SOLUȚIILE HARDWARE ȘI SOFTWARE DESTINATE SECTORULUI BANCAR

Nov 16,19:33

SERVICIILE ON DEMAND, SOLUŢIA COMPANIILOR PENTRU CRIZA DE SPECIALIŞTI DIN DOMENIUL DIGITAL MARKETING

Nov 15,10:23

CONFLICTELE LA MUNCĂ, PRINCIPALA CAUZĂ A PIERDERILOR PROVOCATE DE ANGAJAŢI ÎNTR-O FIRMĂ

Nov 14,11:42

LIPSA MEDICAMENTELOR DIN FARMACII ÎI DETERMINĂ PE ROMÂNI SĂ CUMPERE DIN STRĂINĂTATE. PREVENŢIA OCUPĂ 1% DIN TOTALUL CHELTUIELILOR

Nov 11,12:42

VÂNZĂRI DE PESTE 88 DE MILIOANE DE EURO PENTRU GRUPUL ASEE, ÎN AL TREILEA TRIMESTRU DIN 2022. CUM AU CRESCUT VENITURILE CU 53% FAŢĂ DE ANUL TRECUT

Nov 10,15:09

Live shopping, AR și VR shopping, cele mai noi trenduri în piața de retail, cu rate de conversie de până la 20% și retururi în scădere cu 40%

Nov 9,09:14

RETAILERII SE AŞTEAPTĂ CA VÂNZĂRILE DE APARATE FOTO ŞI CAMERE VIDEO SĂ CREASCĂ CU PÂNĂ LA 50% DE BLACK FRIDAY, ÎN 2022

Nov 3,09:39

PIAŢA DE EXPERIENȚE ȘI ACTIVITĂȚI CÂŞTIGĂ TOT MAI MULT TEREN ÎN DETRIMENTUL VACANŢELOR CLASICE. STRĂINII CHELTUIE DE 6 ORI MAI MULT DECÂT ROMÂNII

Nov 1,21:40

DE LA VIAŢA DE PĂRINTE LA BUSINESS DEDICAT PĂRINŢILOR. CUM ARATĂ PRIMA APLICAȚIE GRATUITĂ CARE VREA SĂ LE AJUTE PE MAME SĂ CÂŞTIGE TIMP PENTRU COPII

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România