InteliPR / 11.11.2022 / 12:42

VÂNZĂRI DE PESTE 88 DE MILIOANE DE EURO PENTRU GRUPUL ASEE, ÎN AL TREILEA TRIMESTRU DIN 2022. CUM AU CRESCUT VENITURILE CU 53% FAŢĂ DE ANUL TRECUT

Grupul Asseco South Eastern Europe a înregistrat în trimestrul al treilea al anului 2022 o creștere de 53% (+30,4 milioane de euro) a veniturilor din vânzări comparativ cu aceeași perioadă din 2021. Veniturile din vânzări au ajuns astfel la 88,1 milioane de euro. Toate liniile de afaceri ale grupului au generat creşteri, dar cel mai mare avans a fost generat de soluțiile de plată (+15,6 milioane de euro), soluțiile dedicate (+9 milioane de euro) și cele bancare (+3,3 milioane de euro).

În aceeași perioadă, profitul operațional a crescut cu 18%, la 12 milioane de euro, iar profitul net a avut o creștere de 30%, ajungând astfel la valoarea de 10,9 milioane de euro. Profitul EBITDA a crescut şi el cu 16%, până la 16,9 milioane de euro, iar profitabilitatea operațională s-a ridicat la 14%.

Performanța financiară solidă a Grupului ASEE în T3 2022, care a contribuit la o creștere de 11% a profitului operațional față de anul precedent, a rezultat în principal din performanța solidă a soluțiilor de plată, în special a serviciilor legate de POS și din performanța solidă a soluțiilor bancare”, a comentat Piotr Jeleński, președintele Consiliului de Administrație al Asseco South Eastern Europe S.A.

Încasările restante ale Grupului ASEE la data de 24 octombrie 2022 s-au ridicat la 80,1 milioane de euro, în creștere cu 33% față de trimestrul al patrulea din 2021.

Soluții de plată (Payten)

Veniturile din vânzări în Payten s-au ridicat la 42,3 milioane de euro în trimestrul al treilea din 2022, în creștere cu 59% (+15,6 milioane de euro) față de perioada similară a anului precedent.

Profitul operațional al diviziei Soluții de plată s-a ridicat la 7,1 milioane de euro, în creștere şi ea cu 20% (+1,1 milioane de euro), comparativ cu T3 2021. EBITDA consolidat s-a ridicat la 10,1 milioane de euro.

Soluții bancare

Veniturile din vânzări de soluții bancare au atins nivelul de 15 milioane de euro, în creștere cu 28% (+3,3 milioane de euro), generată în principal de sistemele bancare de bază (+0,5 milioane de euro), de soluțiile multicanal (+1,7 milioane de euro) și de soluțiile de securitate (+1 milion de euro).

Profitul operațional s-a ridicat la 3,1 milioane de euro, în creștere cu 19% (+0,5 milioane de euro), în timp ce EBITDA consolidat a totalizat 3,8 milioane de euro, în creștere cu 16% (+0,5 milioane de euro).

Soluții dedicate

Veniturile din vânzările de soluții dedicate au crescut cu peste 47% (+9 milioane de euro) comparativ cu perioada corespunzătoare din anul precedent și s-au ridicat la 28,4 milioane de euro. Această creștere a rezultat parțial din consolidarea rezultatelor companiilor care activează în sectorul soluțiilor de management al traficului și BPM.

„Cea mai mare creștere organică a fost generată de operațiunile din România și, la o scară mai mică, de operațiunile din Serbia în cadrul soluțiilor pentru terți”, spune Piotr Jeleński, președintele Consiliului de Administrație al Asseco South Eastern Europe S.A.

Profitul operațional al soluțiilor dedicate a scăzut cu 25% (-0,5 milioane de euro), până la 1,5 milioane de euro, iar EBITDA a scăzut cu 9% (-0,2 milioane de euro), la 2,3 milioane de euro.

Descrierea Companiei:

Grupul ASEE este una dintre cele mai mari companii IT în domeniul producției și implementării de soluții și servicii software proprii în regiunea Europei de Sud-Est, Turcia, Spania, Portugalia, Andorra, Columbia, Peru, Peru, Republica Dominicană, Slovacia și Republica Cehă.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Mar 27,12:18

Casele mici revin în atenția clienților, după ce încrederea în dezvoltatorii imobiliari a scăzut iar energia scumpă îi ține departe de locuințele mari

Mar 16,08:20

Elevii Școlii Quantum au obținut locuri fruntașe la cea mai mare competiție online de matematică din lume, datorită unui model nou de învățare

Mar 15,14:20

LEONTHE BAGS, BRANDUL ROMÂNESC DE GENȚI DE LUX, DISCUTĂ OPORTUNITATEA DESCHIDERII UNUI MAGAZIN FIZIC CU PARTENERI DIN EUROPA ȘI ORIENTUL MIJLOCIU

Mar 9,11:15

TREI DIN CINCI FIRME INTERESATE DE DIGITALIZARE DUC LIPSĂ DE ANGAJAȚI CALIFICAȚI

Mar 6,15:40

Strategiile prin care companiile pot obține creșteri ale vânzărilor online de până la 800%

Mar 3,11:35

26% dintre companii alocă bugete mai mari pentru analiza datelor despre piețe și competitori

Mar 2,08:52

GRUPUL ASEE A ÎNREGISTRAT ÎN 2022 O CREȘTERE CU 33% A VENITURILOR, LA 333,9 MILIOANE DE EURO

Feb 28,12:54

PERICOLELE ASCUNSE LA CARE SE EXPUN MAMELE CARE CAUTĂ INFORMAȚII ONLINE DESPRE CREȘTEREA COPIIILOR

Feb 22,11:58

GUN MEDIA A ÎNREGISTRAT ÎN 2022 O CREȘTERE CU 36% A CIFREI DE AFACERI, ATINGÂND CIFRA DE 4 MILIOANE DE LEI ȘI VIZEAZĂ EXTINDEREA ÎN EUROPA DE VEST

Feb 21,13:40

EXPERȚI INTERNAȚIONALI VIN LA BUCUREȘTI PENTRU A ANALIZA PROVOCĂRILE INDUSTRIEI IT, LA CODECAMP, CEA MAI LONGEVIVĂ CONFERINȚĂ IT DIN ROMÂNIA

Feb 21,09:25

Pericolul seismic ar putea reconfigura piața construcțiilor din România, prin orientarea dezvoltatorilor către materiale ecologice

Feb 20,13:57

PIAȚA SERVICIILOR SPA A CRESCUT CU APROXIMATIV 25% ÎN 2022, LA 37 MILIOANE DE EURO. ÎNCHIDEREA PISCINELOR ȘI SAUNELOR ÎN PERIOADA PANDEMIE A ATRAS NOI

Feb 20,08:29

PESTE 30% DIN NOII ANGAJAȚI PĂRĂSESC COMPANIA DIN LIPSA PROCESELOR DE INTEGRARE

Feb 9,12:49

Numărul companiilor care au accesat o procedură de insolvență în 2022 este în creștere cu 16,3% la nivelul UE, în trimestrul 3 față de cel precedent

Feb 2,09:38

Schimbare de retorică în piața de capital. De la inflație la recesiune.

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România