Marius Smochina / 24.03.2022 / 05:36

butonul de deschidere a chatului

Token-ul lansat de compania americana Nooft Technologies și-a triplat prețul în câteva ore de la lansare

Token-ul lansat de start-up-ul Nooft Technologies Inc., înființat de românii Marius Smochină și Eduard Ifrim, a cunoscut o creștere spectaculoasă în primele ore de la lansarea pe platforma de exchange WhiteBit. Nooft Token a fost listat pe 22 martie, la ora 14:00 cu prețul de pornire de 0.09$ și în primele două ore de tranzacționare a atins prețul maxim de 0.30$, pentru ca ulterior, în cursul zilei, să se stabilizeze în jurul valorii de 0.21$.

Start-up-ul Nooft Technologies Inc. își propune dezvoltarea unei platforme integrate bazată pe inteligență artificială care va filtra și indexa milioane de NFT-uri provenite din mai multe surse, astfel încât utilizatorul să poată obțină informații detaliate, în cel mai scurt timp. Token-ul Nooft lansat ieri reprezintă prima etapă din proiectul dezvoltat de Marius Smochină și Eduard Ifrim și este menit să ofere utilizatorilor acces la reduceri speciale pentru serviciile din platforma NOOFT. 

„Suntem impresionați de impactul avut de token-ul Nooft în lumea NFT, într-un timp atât de scurt. Aceasta ne confirmă că necesitățile identificate de noi – de a concentra informații, analize și instrumente de trading într-o platformă unică. Totodată, este o validare a soluțiilor pe care le propune Nooft Technologies Inc. pentru a adresa nevoile din piață - motor de căutare care să reunească informații din marketplace-urile existente, analize și elemente de e-learning. Proiectele noastre se adresează atât creatorilor de NFT cât și trader-ilor și țintim să aducem informații centralizate despre NFT, filtrate într-o manieră relevantă pentru aceștia”, susține Marius Smochină, CEO & Co-Founder Noft Technologies.

Nooft Technologies Inc. a analizat baze de date referitoare la piețele NFT cuprinzând peste 6.1 milioane de tranzacții realizate în Ethereum și WAX. Potrivit analizei, au fost tranzacționate aproximativ 4.7 milioane de NFT-uri în 160 de criptomonede, în perioada iunie 2017 – aprilie 2021. Nooft Technologies a identificat 6 categorii principale în care pot fi împărțite NFT-urile: Artă, Colectibile, Jocuri, Metaverse, Utilitate și altele. 90% dintre tranzacțiile realizate între ianuarie 2019 și iulie 2020 au implicat NFT-uri din categoriile Artă, Jocuri și Metaverse. Mai mult, din iulie 2020 și până în aprilie 2021, aproximativ 71% din tranzacțiile analizate au implicat NFT-urile de Artă.

Sectorul NFT este într-o creștere accelerată, multiple platforme de tranzacționare de tip market-place fiind lansate periodic. În practică, traderii și creatorii se confruntă astfel cu volume mari de informații nefiltrate, pe care sunt nevoiți să le consulte insular, fără să existe posibilitatea de a concentra totul într-o platformă unică.

Nooft Technologies Inc. și-a propus crearea unor soluții integratoare, care să includă într-o manieră unitară toate marketplace-urile într-o platformă de tip one-stop. Proiectele companiei au în vedere inclusiv o prezență a Nooft în Metaverse, prin crearea de galerii virtuale 3D, în care utilizatorii să poată naviga printre NFT-urile de interes.

Descrierea Companiei: Nooft Technologies Inc. este un start-up tehnologic înființat de românii Marius Smochină și Eduard Ifrim, ce își propune dezvoltarea unei platforme bazate pe inteligență artificială care va filtra și indexa milioane de NFT-uri provenite din mai multe surse, astfel încât utilizatorul să poată obțină informații detaliate, în cel mai scurt timp.

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

Dec 8,08:37

ASEE ROMÂNIA MIZEAZĂ PE O POSIBILĂ CREȘTERE DE 5% A VENITURILOR DIN OBȚINEREA CERTIFICĂRII VEEAM COMPETENCY PROGRAM

Oct 26,07:05

Care sunt cele mai noi tendințe ale utilizării AI ȋn marketing

Oct 17,13:45

Depozit-Virtual, revoluția românească din comerțul cu materiale de construcții, vizează extinderea în trei state europene

Oct 17,13:11

Criza forței de muncă se adâncește. Ce trebuie să facă angajatorii pentru a atrage candidați calificați

Oct 12,08:27

Peste 60% dintre marketeri au integrat AI ȋn activitatea profesională. Adoptarea AI și principiile etice ȋn folosirea sa, discutate la Digicon 2023

Oct 2,09:34

IRCC CREȘTE ȘI TINDE SĂ EGALEZE ROBOR. CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CREDITELE ROMÂNILOR ȘI CE RECOMANDĂ SPECIALIȘTII ÎN FINANȚE

Sep 7,07:12

WORKSHOPURI, TURE FOTO ȘI ALTE SURPRIZE PENTRU PASIONAȚII DE FOTOGRAFIE, LA PHOTOSETUP IMAGEFEST

Sep 6,18:41

ALOCAȚIE COPII 2023: MODALITĂȚI DE ECONOMISIRE A ALOCAȚIEI COPIILOR PENTRU UN SPRIJIN FINANCIAR LA ÎNCEPUT DE DRUM

Sep 4,15:51

DIRECTORII INOVATORI DIN MARKETING, PASIONAȚI DE TRENDURI ȘI NOI TEHNOLOGII, SE REÎNTÂLNESC LA DIGICON 2023

Sep 1,14:19

FERMIERII ROMÂNI CAUTĂ SOLUȚII PENTRU SALVAREA PRODUCȚIEI PROPRII DE CEREALE PE FONDUL IMPORTURILOR IEFTINE DIN UCRAINA

Aug 24,17:44

Cele mai comune ȋnșelăciuni și cum să le eviți atunci când ȋți construiești o casă

Aug 21,13:04

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Aug 18,16:06

DR. EGON CHOLAKIAN SE ADRESEAZĂ ÎN MOD PUBLIC LIDERILOR MONDIALI DESPRE DEZVOLTAREA FĂRĂ PRECEDENT A EVENIMENTELOR CLIMATICE DISTRUGĂTOARE

Aug 14,11:41

Analiză: Top Cinci Cele Mai Bune Credite De Nevoi Personale În Trimestrul Al Treilea Din 2023

Jul 25,13:38

Artesana, producătorul român de lactate minim procesate, are un nou Director General Executiv

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România