Nion / 09.03.2023 / 11:15

butonul de deschidere a chatului

TREI DIN CINCI FIRME INTERESATE DE DIGITALIZARE DUC LIPSĂ DE ANGAJAȚI CALIFICAȚI

În ultimii ani, România a înregistrat o creștere semnificativă în ceea ce privește dezvoltarea tehnologică și digitalizarea. Acest trend s-a conturat în urma pandemiei de COVID-19, care a determinat multe afaceri să se adapteze la noile condiții și să își mute activitatea în mediul online. Cu toate acestea, una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă firmele din România este lipsa experților în digital marketing. În timp ce afacerile își doresc să se digitalizeze pentru a-și extinde afacerea și a-și atrage noi clienți, găsirea de specialiști capabili să le ofere suport în acest sens este o provocare majoră.

„Cea mai des intalnită problemă a clienților noștri este lipsa de personal calificat, iar datorită structurii operațiunilor noastre de business, clienții noștri pot face economii de până la 50% prin simplul fapt că nu trebuie să angajeze un expert, ci pot apela la specialiștii noștri. NION se adresează inclusiv acelor firme care au o nevoie limitată de servicii de specialitate, de exemplu, de 3 sau 10 ore de lucru pe lună pentru diversele activitați pentru care nu se justifica angajarea unui specialist full time. Cauzele acestui deficit de personal calificat sunt multiple. În primul rând, evoluția rapidă a tehnologiei și a noilor tendințe de marketing face ca acest domeniu să fie în continuă schimbare, cee a ce oblige firmele să se adapteze rapid acestui ritm de învățare continuă. Practic, trei din cinci clienți care ajung la NION se confruntă cu această problemă”, a declarat Constantin Joițescu, fondator și CEO al NION.

În aceste condiții, pentru a găsi o soluție la această problemă, multe afaceri optează pentru outsourcing-ul serviciilor de digital marketing către agenții specializate.

NION a administrat în cursul anului 2022 un buget de marketing de aproape 6 milioane de lei, iar alte tool-uri/SaaS-uri pe care clienții companiei le folosesc în relația cu NION adugă încă 1 milion de lei la această sumă. Strategia companiei în 2023 este să se concentreze pe clienții actuali, dar și să atragă clienți noi. NION este o agenție de marketing "new age" care se diferențiază prin faptul că oferă clienților acces la un dashboard pentru a delega task-uri de digital marketing direct către experții lor, precum și suport și consultanță pentru a ajuta clienții să își atingă obiectivele.

Compania integrează tehnologiile AI în toate activitatile pe care le desfășoară, de la virtual assistant, la planning and execution, iar consecința acestei abordări este că productivitatea angajaților și a expertilor a crescut de până la patru ori. De asemenea, NION dispune de o echipă de specialiști în digital marketing, cu experiență vastă în diverse industrii, care pot oferi soluții personalizate și adaptate nevoilor specifice ale fiecărei afaceri.

Cea mai mare parte a clienților NION este reprezentată de companii active în zona de e-commerce, iar cele mai solicitate servicii sunt cele de gestionare a bugetelor de media buy în Google și Facebook, precum și activitățile de SEO.

Mai există și problema managementului acestor oameni odată ce ei sunt angajați. În plus, numărul de locuri de muncă disponibile în acest domeniu este în creștere, ceea ce crează o concurență acerbă pentru angajați calificați. O altă problemă este reprezentată de faptul că învățământul superior din România nu oferă suficiente programe de studii specializate în domeniul digital marketingului. Astfel, mulți tineri specialiști sunt nevoiți să se formeze pe cont propriu sau să-și îmbunătățească abilitățile prin cursuri și training-uri”, a adăugat Constantin Joițescu, fondator și CEO al NION.

Descrierea Companiei:

NION este o platformă prin care ai acces la toate serviciile digitale de care are nevoie o firmă. Ne-am propus să revoluționăm modul în care echipele remote duc la îndeplinire task-urile digitale ale clienților.

Prin intermediul serviciilor oferite de NION, clienții beneficiază de o echipă dedicată care poate să se ocupe de strategia de marketing, campaniile de publicitate online, conținutul de pe site-ul sau blogul companiei, optimizarea

SHARE:

ULTIMELE ȘTIRI

May 30,08:08

Candidații de 45 de ani, căutați în proiectare, management și inginerie, dar respinși în vânzări

May 13,13:44

Românii caută soluții pentru rambursarea anticipată a creditelor ipotecare

May 10,08:32

Pe ce cheltuie antreprenorii români sutele de milioane de euro alocate in 2023 pentru digitalizare

May 4,08:05

Record de companii nou-înființate la început de 2023. Românii migrează către idei antreprenoriale online

May 4,08:01

Domeniul cu 10.000 de joburi deschise în care AI nu poate încă substitui experții

Apr 26,20:36

Au ȋnceput ȋnscrierile pentru clasa pregătitoare. Cererea pentru ȋnvățământul privat, ȋn continuă creștere, de peste 10 ani

Apr 26,10:57

Transparentizarea salariilor în anunțurile de recrutare poate dezavantaja în special companiile mici

Apr 19,13:14

JUMĂTATE DINTRE VÂNZĂRILE DE AUTOMOBILE MERCEDES-BENZ ALE AUTOKLASS VOR FI REPREZENTATE DE VEHICULE ELECTRICE ȘI PLUG-IN ÎN 2024

Apr 11,17:05

Indicele IRCC a ajuns la aproape 6%. Cu cât vor crește ratele românilor?

Apr 3,12:26

Tot mai puțin angajatori își permit să păstreze non-performeri în organizație în 2023

Mar 30,10:21

Numărul record de companii înființate în ultimul an a mărit nevoia de Consultanți pentru Sistemele de Management ISO

Mar 28,07:29

Ce pot face fondatorii români de start-up-uri pentru a prelungi viața companiilor lor

Mar 27,12:18

Casele mici revin în atenția clienților, după ce încrederea în dezvoltatorii imobiliari a scăzut iar energia scumpă îi ține departe de locuințele mari

Mar 16,08:20

Elevii Școlii Quantum au obținut locuri fruntașe la cea mai mare competiție online de matematică din lume, datorită unui model nou de învățare

Mar 15,14:20

LEONTHE BAGS, BRANDUL ROMÂNESC DE GENȚI DE LUX, DISCUTĂ OPORTUNITATEA DESCHIDERII UNUI MAGAZIN FIZIC CU PARTENERI DIN EUROPA ȘI ORIENTUL MIJLOCIU

CELE MAI CITITE ȘTIRI

Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing - MoLoSo Agency și SEOcupcake își unesc forțele

Echipă de români lansează o platformă de NFT-uri bazată pe Inteligență Artificială

Coșurile Bokashi Organko, soluție eficientă de colectare separată și valorificare a bio-deșeurilor ca bază pentru compost, disponibile în România